en hoe is/was de soep?quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:37 schreef vamperotica het volgende:
Wahahahaha van deweek trouwens mijn tweede pan spagetti aan laten koken/bakken...
En nu ff kijken hoe t met de soep is....
toch vind ik die best lekker hoor! eet je er ook wat bij?quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mmm zit lekker op me werk me iglo stoomgroente meuk op te eten!
neuh heb er net 2 opquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
toch vind ik die best lekker hoor! eet je er ook wat bij?
da's waar! misschien nog beter niet structureel overwerken???quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
neuh heb er net 2 opis ook wel goed te eten hoor... t is iig gezonder als pizza ... en dat is niet goed voor Barra die structureel overwerkt
jippie en de jee! en geen biskwietjes nu bij de thee!quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:56 schreef gaai het volgende:
Ik heb die appelchips gemaakt, waar Mirage het gister over had..........die zijn écht heel lekker!![]()
Goed gelukt ook in één keer....was ook maar afwachten tuulk![]()
ik probeer te minderenquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's waar! misschien nog beter niet structureel overwerken???
en dus niet aangebrand!quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:19 schreef vamperotica het volgende:
soep waslekker hoor....... gewoon uit pakje
hoop ik !quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:24 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Gezellie Barra![]()
![]()
Zo net terug van de kraker, alle botjes zitten nu weer waar ze horen te zitten, hoop ik.
Weet je dat wel zeker???quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:21 schreef draculettetje het volgende:
goh wat een drukte hier! het is wel veroorloofd dat ik naar bed ga!
"s avonds even goed laten controleren door iemand die weet waar jouw botjes normaal gesproken horen te zittenquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:24 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Gezellie Barra
Zo net terug van de kraker, alle botjes zitten nu weer waar ze horen te zitten, hoop ik.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:18 schreef draculettetje het volgende:
@ marietje, ja hoor ik heb medicatie genoeg, het wil alleen zo af en toe niet zoveel helpen![]()
en ik mag wel ophogen maar of ik daar dan zo blij van wordt? meer![]()
ik was al heeel stiekem naar bedje geslopen!quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:29 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Weet je dat wel zeker???
Het is hier zo druk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |