quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:43 schreef Mirage het volgende:
en de nieuwkomer
http://img89.imageshack.us/my.php?image=omaaiden4gc.jpg
Krijg vandaag of morgen bericht. Maar het gesprek verliep prima. Was eigenlijk heel gezellig. het lijkt me gewoon een fijne club mensen om mee samen te werken en ik hoop dat ze dat van mij ook vinden.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:27 schreef draculettetje het volgende:
Hallo Allemaal
@mirage mooie pics!en succes alvast voor morgen! duim voor goed nieuws voor de heupjes
@ vamp zit in de familie he!
@ nok heb je al wat gehoord over die leuke baan enzo na het gesprek (dacht) gister?
vandaag gefietst bij de fysio, en meteen besloten dat 3x fysio te veel is, na die fantastiche 8 meter te lang bezig geweest met herstellen![]()
maar ach zo eerst maar eens slapen! heb nog wat in te halen na vannacht
tuurlijkquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Krijg vandaag of morgen bericht. Maar het gesprek verliep prima. Was eigenlijk heel gezellig. het lijkt me gewoon een fijne club mensen om mee samen te werken en ik hoop dat ze dat van mij ook vinden.
wat heb je gedaan vannacht ? Slecht gelapen door je been?quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:27 schreef draculettetje het volgende:
Hallo Allemaal
@mirage mooie pics!en succes alvast voor morgen! duim voor goed nieuws voor de heupjes
@ vamp zit in de familie he!
@ nok heb je al wat gehoord over die leuke baan enzo na het gesprek (dacht) gister?
vandaag gefietst bij de fysio, en meteen besloten dat 3x fysio te veel is, na die fantastiche 8 meter te lang bezig geweest met herstellen![]()
leuke jongetjesquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:43 schreef Mirage het volgende:
[..]
ffe spammen
de grote broers
http://img66.imageshack.us/my.php?image=tweebroers4om.jpg
en de nieuwkomer
http://img89.imageshack.us/my.php?image=omaaiden4gc.jpg
quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:19 schreef nokwanda het volgende:
Zucht.... Ik ben toch zooooo benieuwd naar wanneer ze nou eindelijk dat zusje krijgen.
een klik werk meestal 2 kanten op,quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Krijg vandaag of morgen bericht. Maar het gesprek verliep prima. Was eigenlijk heel gezellig. het lijkt me gewoon een fijne club mensen om mee samen te werken en ik hoop dat ze dat van mij ook vinden.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:27 schreef draculettetje het volgende:
Zet B-tje in als nanny. Maar dan moet ie eerst even bij mij in de leerquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:41 schreef Mirage het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
als ik er één adopteer misschien
(en er een nanny bij neem anders word ik geflipt)
ja ook, ben veel wakker geweest v/d pijn maar heb mezelf ook laten schrikken en daarna zitten uitlachen!quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:39 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
wat heb je gedaan vannacht ? Slecht gelapen door je been?
quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja ook, ben veel wakker geweest v/d pijn maar heb mezelf ook laten schrikken en daarna zitten uitlachen!
Ik werd geschrokken wakker en het was helemaal donker (nogal logisch)
En zo boven de deken boog zie ik iemand staan.
Ik vraag me nog af wat komt die dan doen, maar de houding vond ik een beetje eng
dus ik als ik m'n ogen dicht doen en dan weer open is het weg.
Nee hoor tuurlijk niet, nogmaals proberen, nog niet
postuur dan maar goed bekijken, toch wel hele dunne armen en een dikke romp.....
totdat ik me bedenk dat mijn winterjas aan de kast hangt! en die is donkerblauw met wit, wat de armen verklaart! toen moest ik toch wel erg lachen!
vervelend van de pijn. Misschien heb je het al eens verteld en heb ik dat gemist, maar heb je pijnmedicatie?quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja ook, ben veel wakker geweest v/d pijn maar heb mezelf ook laten schrikken en daarna zitten uitlachen!
Ik werd geschrokken wakker en het was helemaal donker (nogal logisch)
En zo boven de deken boog zie ik iemand staan.
Ik vraag me nog af wat komt die dan doen, maar de houding vond ik een beetje eng
dus ik als ik m'n ogen dicht doen en dan weer open is het weg.
Nee hoor tuurlijk niet, nogmaals proberen, nog niet
postuur dan maar goed bekijken, toch wel hele dunne armen en een dikke romp.....
totdat ik me bedenk dat mijn winterjas aan de kast hangt! en die is donkerblauw met wit, wat de armen verklaart! toen moest ik toch wel erg lachen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |