spring maar gewoon als je op de grond staat, anders spring je misschien nog per ongeluk van het dak afquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:05 schreef Dromenvanger het volgende:
![]()
Ik ben alles op een rijtje aan het zetten dus ik kan niet posten.
Heb zin om op het dak te staan, in de lucht te springen en te jodelen
Ik barst bijna uit elkaar hier
Ik heb zin om weg te vliegen![]()
In 1 seconde in Japan te zijn, daar Chinees kopen en binnen 1/10 seconde weer terug
Inderdaad, ik zit vol energiequote:Op donderdag 30 maart 2006 15:07 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
spring maar gewoon als je op de grond staat, anders spring je misschien nog per ongeluk van het dak af![]()
Is hardlopen niks voor jou? Qua energie kwijtraken enzo? Is nog gezond ook. Zeggen zequote:Op donderdag 30 maart 2006 15:11 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zit vol energie![]()
Ik ga zometeen helemaal uit mijn dak. Niet op het dak maar uit het dak.
Alle energie moet eruit dus. Anders wordt het te gek voor woorden.
Ik ouwehoer me een ongelukquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:14 schreef displission het volgende:
ja hoor zeggen we niks meernou dan ga ik hoor
quote:
Sporten komt zeer zeker nogquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:13 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Is hardlopen niks voor jou? Qua energie kwijtraken enzo? Is nog gezond ook. Zeggen ze![]()
Ik ben zo druk, ik lees overal overheen bijna.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:14 schreef displission het volgende:
ja hoor zeggen we niks meernou dan ga ik hoor
Ah, hij is je aan het 'helpen'quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:29 schreef Mirage het volgende:
en ik ga nu eerst mijn papieren maar eens redden..
peuter met viltstiften heeft de stapel van mijn bureau afgegooid en is al druk aan het invull;en geslagen![]()
Wat heeft het ook voor een nut?quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:30 schreef Mirage het volgende:
de superhuisvrouw zou een rolberoerte krijgen als ze mijn huis binnenstapt![]()
Ow ja....quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:29 schreef Mirage het volgende:
en ik ga nu eerst mijn papieren maar eens redden..
peuter met viltstiften heeft de stapel van mijn bureau afgegooid en is al druk aan het invull;en geslagen![]()
Watheb jij uitgespookt vannacht?quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:27 schreef draculettetje het volgende:
Hallo Allemaal
@mirage mooie pics!en succes alvast voor morgen! duim voor goed nieuws voor de heupjes
@ vamp zit in de familie he!
@ nok heb je al wat gehoord over die leuke baan enzo na het gesprek (dacht) gister?
vandaag gefietst bij de fysio, en meteen besloten dat 3x fysio te veel is, na die fantastiche 8 meter te lang bezig geweest met herstellen![]()
maar ach zo eerst maar eens slapen! heb nog wat in te halen na vannacht
quote:
en hoe is/was de soep?quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:37 schreef vamperotica het volgende:
Wahahahaha van deweek trouwens mijn tweede pan spagetti aan laten koken/bakken...
En nu ff kijken hoe t met de soep is....
toch vind ik die best lekker hoor! eet je er ook wat bij?quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mmm zit lekker op me werk me iglo stoomgroente meuk op te eten!
neuh heb er net 2 opquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
toch vind ik die best lekker hoor! eet je er ook wat bij?
da's waar! misschien nog beter niet structureel overwerken???quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
neuh heb er net 2 opis ook wel goed te eten hoor... t is iig gezonder als pizza ... en dat is niet goed voor Barra die structureel overwerkt
jippie en de jee! en geen biskwietjes nu bij de thee!quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:56 schreef gaai het volgende:
Ik heb die appelchips gemaakt, waar Mirage het gister over had..........die zijn écht heel lekker!![]()
Goed gelukt ook in één keer....was ook maar afwachten tuulk![]()
ik probeer te minderenquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's waar! misschien nog beter niet structureel overwerken???
en dus niet aangebrand!quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:19 schreef vamperotica het volgende:
soep waslekker hoor....... gewoon uit pakje
hoop ik !quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:24 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Gezellie Barra![]()
![]()
Zo net terug van de kraker, alle botjes zitten nu weer waar ze horen te zitten, hoop ik.
Weet je dat wel zeker???quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:21 schreef draculettetje het volgende:
goh wat een drukte hier! het is wel veroorloofd dat ik naar bed ga!
"s avonds even goed laten controleren door iemand die weet waar jouw botjes normaal gesproken horen te zittenquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:24 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Gezellie Barra
Zo net terug van de kraker, alle botjes zitten nu weer waar ze horen te zitten, hoop ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |