Ik drink ook koffie met liters tegelijk, vooral bij het begin van de dagquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:33 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ja ik ben ook nogal een koffiejunkEigenlijk drink ik teveel koffie, vooral op mijn werk.
Ja ik dacht gister al te lezen dat je niet helemaal optimaal in je velletje zat. Maar fijn dat je lekker hebt geslapen en je weer goed voelt
ach we hebben allemaal wel eens een buttdag, moet kunnen hoorquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:38 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik drink ook koffie met liters, vooral bij het begin van de dag
Gisteren had ik inderdaad een inzinking van hier tot ginder, maar dan is slaap genezend te noemen. Heb ook lekker geslapen op de bank de hele dag, in diepe slaap en dan werd ik om 22:00 wakker toen voetbal opstond.
En toen 's nachts geslapen tot 10:00 ongeveer..en nu dus uitgeslapen.
Gisteren lukte me niets. Alleen rijbewijs weten te verlengen en cd's kunnen lenen en ff roulette gespeeldRoulette spelen is leuk, alleen met mate, niet dat het geld helemaal opgaat. Gewoon kijken of ik het getal weet in te schatten dat valt. Waag gerust een gokje, maar zet jezelf niet op het spel. Is daar geldig
Jawel van die centen, maar ik hou dan geld over om in leven te blijven. Ik wil gewoon dat spelletje onder de knie krijgen en dat is meer een investering.quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:42 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ach we hebben allemaal wel eens een buttdag, moet kunnen hoorEn inderdaad, wat een goeie nachtrust wel niet voor een mens kan doen.
Roulette gespeeld? Toch niet van je net vergaarde belastingcenten he
Haaiquote:
Als iedereen onbeperkt geld tot z'n/d'r beschikking heeft, verliest geld z'n waarde.......quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:27 schreef Dromenvanger het volgende:
Ben op dreef
Ik ga iedereen rijk maken.
Geld zal stromen. Geld zal onbeperkt stromen. Er zal geen schaarste zijn. Het geld zal stromen als water.
![]()
Maakt niet uit, er zal rijkdom komen. Hoe dan ookquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:35 schreef gaai het volgende:
[..]
Als iedereen onbeperkt geld tot z'n/d'r beschikking heeft, verliest geld z'n waarde.......
niet dat ik dat erg vind, maar dan komt er wel weer iets anders
![]()
joepiequote:Op donderdag 30 maart 2006 11:27 schreef Dromenvanger het volgende:
Ben op dreef
Ik ga iedereen rijk maken.
Geld zal stromen. Geld zal onbeperkt stromen. Er zal geen schaarste zijn. Het geld zal stromen als water.
![]()
quote:
quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:35 schreef gaai het volgende:
[..]
Als iedereen onbeperkt geld tot z'n/d'r beschikking heeft, verliest geld z'n waarde.......
niet dat ik dat erg vind, maar dan komt er wel weer iets anders
![]()
Het is inderdaad in verband met de bevalling en de ligging in de buik.quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Is dat een standaard controle na een stuit bevalling? Of is er een nog directere aanleiding voor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |