nee.quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:15 schreef coz het volgende:
moest gister om 10 uur werken .. werd om 14:30 wakker ...
kan dat aan de zonsverduistering liggen?
quote:
Is dat een standaard controle na een stuit bevalling? Of is er een nog directere aanleiding voor?quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:39 schreef Mirage het volgende:
Goeiemorgen op deze regenachtige maar lekkere dag.
* Mirage] neemt nog een kopje koffie om wakker te worden.[/me]
[me=Mirage kijkt naar de datum.... 30.... morgen moet ik naar het ziekenhuis met het kleine ventje, ze gaan foto's maken om te kijken of alles in orde is met de heupjes.
Ik vind het helemaal niet leuk als ze aan hem gaan trekken![]()
Haaiquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:17 schreef nokwanda het volgende:
En hey mensen...ik zie maar een enkele avatar. Zelfs die van mezelf zie ik niet. Alleen maar die van Mirage en Dromenvanger.
ik zie ze ook allemaalquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:17 schreef nokwanda het volgende:
En hey mensen...ik zie maar een enkele avatar. Zelfs die van mezelf zie ik niet. Alleen maar die van Mirage en Dromenvanger.
Goodmorningquote:
helpt geen zak. Dit is nu al dagen zo en ik heb onmiddelijk op f5 gedrukt toen ik java opnieuw erop had gezet. Was het eerste dat ik mijn hoofd opkwam.quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
druk eens op F5
Anders moet je eens posten in bugs hier op fok!. Breuls heeft mij toen ook geholpen ermee, kan zijn dat de instellingen van je browser niet helemaal kloppend zijn.quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
helpt geen zak. Dit is nu al dagen zo en ik heb onmiddelijk op f5 gedrukt toen ik java opnieuw erop had gezet. Was het eerste dat ik mijn hoofd opkwam.
Fotoboeken kan ik wel gewoon zien.
Als een blok, ben nog steeds niet gewend aan de zomertijd dus het opstaan was weer lastig vanmorgen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:23 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Goodmorning
Lekker geslapen???
Ik wel
Alleen dromen waar ik werd lastig gevallen maar het deed me vrij weinig allemaal
Nog meer koffie.![]()
Koffie![]()
En muziek
![]()
Koffie is altijd een goed planquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:25 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Als een blok, ben nog steeds niet gewend aan de zomertijd dus het opstaan was weer lastig vanmorgen.
Ga ook nog wat meer koffie halen.
Thnx voor de tipquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:25 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Anders moet je eens posten in bugs hier op fok!. Breuls heeft mij toen ook geholpen ermee, kan zijn dat de instellingen van je browser niet helemaal kloppend zijn.
Ik had een ander probleem in die tijd, maar het werd wel verholpen door tips van een admin hier.
ja ik ben ook nogal een koffiejunkquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:27 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Koffie is altijd een goed plan
Ik ben ook uitgeslapen, paar keer wakker geworden maar ik had een door-slaper ingenomen voor de zekerheid dus ik viel wel steeds opnieuw in slaap
Enigma staat op nu
Push the limits![]()
Gisteren zat ik er helemaal doorheen, kon niet meer aanwezig zijn hier en elders op internet, maar ik heb gisteren de hele dag geslapen en vannacht ook goed. Dus ik kan weer ertegenaan
You're welcomequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |