Bij een duw-rolstoel stuur jij he, dat is een voordeel.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar iemand in een rolstoel kan ook zo pijnlijk op je tenen gaan staan dat jij ook niet weg meer kunt lopen.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ze heeft altijd heel zachte en rustige mannen in haar leven gekend... tenminste... die twee die ze heeft versleten. En ze is inmiddels 89.
Heb me wel eens suf gelachen met haar. Toen had ze commentaar op de ouwe taarten daar in dat tehuis en op een kereltje in een rolstoel: nou... ben blij dat ik niet op zijn flirts ben ingegaan, anders liep ik nou die stoel te douwen.![]()
Mijn bed heeft ook wielenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:59 schreef UncleScorp het volgende:
En in bed ?
Of is da niet belangrijk voor de dames ?
Ken genoeg mensen in een zelfduwrolstoel. Van die mensen met heeeel sterke armen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:00 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Bij een duw-rolstoel stuur jij he, dat is een voordeel.
Maar pas op als iemand in een elektrische stoel rijdt![]()
poor you.... je blijft maar denken dat dat voor dames niet belangrijk is, hequote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:59 schreef UncleScorp het volgende:
En in bed ?
Of is da niet belangrijk voor de dames ?
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:09 schreef Marietje_34 het volgende:
ik ga nog even hard werken voor ik weekend ga vieren. Ik lees jullie later weer![]()
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ken genoeg mensen in een zelfduwrolstoel. Van die mensen met heeeel sterke armen.
Ow.... rolstoelhumor...
Een vriendin van me had een hersenbloeding gehad, jaaaaren geleden. EW was toen 4.
Ze revalideerde en we gingen daar wekelijks naar toe.
Een man met wie ze daar bevriend was geraakt revalideerde ook omdat ie twee kunstbenen had gekregen na een amputatie.
EW wist dat natuurlijk niet. De man vroeg aan hem om hem vooruit te trekken aan zijn been maar had in de gauwigheid even een van zijn benen losgeklikt.
Je had dat smoeltje moeten zien toen ie ineens met een been in zijn handjes stond![]()
Onbetaaaalbaar
Welnee... zo teer zijn de kinderzieltjes nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:15 schreef Mirage het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Het kind zou er een trauma door schuldgevoel aan overhouden !
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ken genoeg mensen in een zelfduwrolstoel. Van die mensen met heeeel sterke armen.
Ow.... rolstoelhumor...
Een vriendin van me had een hersenbloeding gehad, jaaaaren geleden. EW was toen 4.
Ze revalideerde en we gingen daar wekelijks naar toe.
Een man met wie ze daar bevriend was geraakt revalideerde ook omdat ie twee kunstbenen had gekregen na een amputatie.
EW wist dat natuurlijk niet. De man vroeg aan hem om hem vooruit te trekken aan zijn been maar had in de gauwigheid even een van zijn benen losgeklikt.
Je had dat smoeltje moeten zien toen ie ineens met een been in zijn handjes stond![]()
Onbetaaaalbaar
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Welnee... zo teer zijn de kinderzieltjes nou ook weer niet.
Ligt er net aan hoe door de omgeving wordt gereageerd. Dat is sowiezo vaak wat iets tot traumatisch maakt of niet.
En hij had toen ook al humor. Hij keek alsof iemand een harde scheet had gelaten.![]()
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:20 schreef nokwanda het volgende:
Maar blijkbaar was het toch een trauma want hij heeft die gebeurtenis compleet geblokkeerd en weet er nu niks meer van... kom ik net achter![]()
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:24 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Kinderen en rolstoelen............
Een paar geleden waren wij op vakantie in zo'n park, wij naar het zwembad.
Ik zat toen nog in een duwrolstoel.
Nu durfde ik daar niet te lopen, was nogal glad, dus ik zeg tegen mijn zoon; duw mij een even naar het bad.
Dat deed hij dus.
Daar aangekomen kiepte hij mij het water in en riep "zwemmen kreng"!
Ik heb nog nooit zoveel badmeesters tegelijk het water in zien springen!
Nu durfde ik daar niet te lopen, was nogal glad, dus ik zeg tegen mijn zoon; duw mij een even naar het bad.
Dat deed hij dus.
Dat deed hij dus.
Eerst heel verbaasd, omdat ikzelf naar de kant zwom.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar wat was de reactie toen ze erachter kwamen dat het een grap was?
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:45 schreef nokwanda het volgende:
Over jeugdtrauma's gesproken.... Ik ken tubgirl persoonlijk.
Ooit op 5-jarige leeftijd samen met mijn moeder in bad geweest. as gelijk de laatste keer dat ik daar in trapte. Ze liet een scheet in bad en kwam er tegelijk achter dat ze diarree had![]()
![]()
![]()
Dat herinner ik me dus wel. Daar helpt geen blokkeren aan.
Dat deed hij dus.
Daar aangekomen kiepte hij mij het water in en riep "zwemmen kreng"!![]()
Geweldig.....
Zoessie.... Wees gewaarschuwd!![]()
Ik had gehoopt de ervaring en het bijbehorende gevoel te kunnen blokkerenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:50 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
*nou valt er aan diarree ook weinig te blokkeren denk ik*
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik had gehoopt de ervaring en het bijbehorende gevoel te kunnen blokkeren![]()
Wat dan wel weer leuk was was dat ze op diezelfde vakantie met haar bruin zonder zon lijf in een chloorzwembad sprong en er als een roodbonte koe weer uitkwam (eerste generatie bruin zonder zon cremes in de jaren 70) Dat maakt wel een boel goed.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:45 schreef nokwanda het volgende:
Over jeugdtrauma's gesproken.... Ik ken tubgirl persoonlijk.
Ooit op 5-jarige leeftijd samen met mijn moeder in bad geweest. as gelijk de laatste keer dat ik daar in trapte. Ze liet een scheet in bad en kwam er tegelijk achter dat ze diarree had![]()
![]()
![]()
Dat herinner ik me dus wel. Daar helpt geen blokkeren aan.
Ik zou niet durven. Ik was zelfs in mijn puberteit, hoe oneens ik het ook met haar was, niet echt brutaal. En ze zou het niet eens erg vindenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:37 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
![]()
![]()
En hoe noem je haar sindsdien? Bonte koe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |