kadootje??quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:17 schreef IJsmuts het volgende:
he mensen,
heb ff een vraagje over die bank mod. Heb dat "kadootje" nou op de map staan (is nog helemaal leeg, alleen water & electriciteit, en via eigenschappen gezien dat budget enabled is. vervolgens kijk ik in de budget control gebeuren in die ticker die dan verschijnt. daar kun je dus allemaal budgetten selecteren. ik druk op de 50 miljoen en dan gebeurt er niets. hoe krijg je die knaken nu bij je budget? ben al een half uurtje aant prutsen, maar kom er niet uit...
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:25 schreef mschol het volgende:
[..]
kadootje??
als je i.p.v. een bank een kadoverpakking ziet mis je textures
en je moet met de ? toets (was als of ctrl volgens mij) op je bank drukken
dat venster wegklikken
dan in je niuewsbalk op budget menu klikken en het gewenste bedrag aan klikken, dat moet werken...
Als je texture packages nodig hebt staat dat meestal onderaan bij de beschrijving.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:27 schreef sakasaa het volgende:
@ IJsmuts; Misschien heb ik dat texture package ook wel nodig, ik kan het alleen niet vinden op de site van Simtropolis! Dus waar staat dat dan?
ja ik ben ook al wezen zoeken op simtropolis naar die texture packs, maar heb ze ook nog niet kunnen vinden. laat het hier wel weten als ik de boel aan de praat krijg!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:27 schreef sakasaa het volgende:
@ IJsmuts; Misschien heb ik dat texture package ook wel nodig, ik kan het alleen niet vinden op de site van Simtropolis! Dus waar staat dat dan?
ik zou nu niet meer weten wat het zou kunnen zijnquote:Faulting application simcity 4.exe, version 1.1.640.0, faulting module ~df394b.tmp, version 0.0.0.0, fault address 0x000548ed.
heb hem net gedownload en kan hem je wel mailen. waar moet ik dit nu neerzetten? gewoon in de plugins folder? heb ik nu gedaan en eens kijken of het lukt....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:29 schreef sakasaa het volgende:
Ik ben er achter dat ik het RH Prop pack nodig heb, dit is hier te downloaden: http://simcity.ea.com/dow(...)me=bldgprop_vol2.dat
Echter kan ik mijn product niet registrerendus weet iemand waar ik dit kan downloaden, zonder de orginene website?
donequote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:44 schreef sakasaa het volgende:
Lol, mail maar ff naar forumzooi@gmail.com dan probeer ik het ook ff...
nou ik heb wel een probleem met die bank. ziet er uit als een postpakketje en budget control is wel toegangkelijk, maar doet niets na selectie van het bedragquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:24 schreef sakasaa het volgende:
Nee met die bank heb ik ook geen problemen, maar wel dat sommige gebouwen een cadeautje zijn (met strik er omheen!) en dat sommige gebouwen gewoon niet werken; zie ander bericht op deze pagina...
ligt er helemaal aan wat voor modsquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:37 schreef S1nn3rz het volgende:
Ik ben hem nu ook aan het installeren. Is het beter om direct de mods erin te zetten, of dat later te doen?![]()
ja het gaat me vooral om dat soort dingen. nieuwe gebouwen, ander soort wegen, treinen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:44 schreef mschol het volgende:
[..]
ligt er helemaal aan wat voor mods
als het echte mods zijn die dingen als geld en verkeerscapaciteit veranderen aan het spel dan misschien niet
anders om bijvoorbeeld fietpaden of kanalen te krijgen, gewoon down..
je hoeft het immers niet te gebruiken die mods..
ik zelf heb er niet al te veel van gemerkt, het renderen en simuleren van een enorm grote stad is gewoon erg veel reken werk, iets waar zelfs de huidige processoren nog moeite mee kunnen hebbenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:47 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ja het gaat me vooral om dat soort dingen. nieuwe gebouwen, ander soort wegen, treinen.![]()
als steden groter werden had ik altijd last van lag, is dta nu nog zo? en verergeren de mods dat ook?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |