abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36467604
Ik zoek een bonnetje voor mn Nec N343i telefoon. Mijn telefoon heeft 2 gebreken (piep door het bellen heen, geen smsjes meer kunnen opslaan) die ik graag gerepareerd wil hebben. Nu heb ik echt alles nog van de telefoon behalve het bonnetje.

Om het op te sturen heb je echt een bonnetje nodig, de telefoon winkel wil er geen 2e uitdraaien. Even voor de duidelijkheid: Ik probeer hier geen fraude ofzo te plegen, het model kan nog niet eens ouder zijn dan 1 jaar. Ook is hij niet gestolen, ik kan evt. een foto maken van de rest van de zooi om dat te bewijzen.

Nu zit er nog wat extra tijdsdruk achter, want ik heb net een abonnement afgesloten voor mijn telefoon, maar het blijkt nu dat Debitel KPN wel geblokkeerd wordt door de Hi-simlock (stom van me ), en ik laat hem liever pas simlock vrij maken na de reparatie.

Dus: Je onnetje / scan van je bonnetje / kopietje van je bonnetje van je N343i, dat wil ik hebben.
Ik wil er evt. nog een andere datum/factuurnummer/weetikwat op photoshoppen, zodat jij nooit in de problemen met je garantie kan komen..

Ik heb er wel iets kleins voor tegenover voor over.

Alvast bedankt!
pi_36467850
Heb je geen bankafschrift.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_36467979
stom misschien, maar is die piep door het bellen heen niet gewoon je minutenteller? ik had ook zoiets. Toen ik het had uitgezet was het verholpen
pi_36468000
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 17:27 schreef longinus het volgende:
Heb je geen bankafschrift.
Goed punt!
Had ik nog niet eens aan gedacht..
Zouden ze een printscreen van mijnpostbank.nl accepteren?
pi_36468016
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 17:31 schreef DarkMavis het volgende:
stom misschien, maar is die piep door het bellen heen niet gewoon je minutenteller? ik had ook zoiets. Toen ik het had uitgezet was het verholpen
Nee het is echt een constante monotone hoge piep..
pi_36468063
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 17:31 schreef Roolio het volgende:

[..]

Goed punt!
Had ik nog niet eens aan gedacht..
Zouden ze een printscreen van mijnpostbank.nl accepteren?
Sterker nog, dat moeten ze!
Scheren is voor schapen!
pi_36468084
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 17:33 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

Sterker nog, dat moeten ze!
Oke dan kan deze wel dicht!

Lang leve Longinus!
pi_36468220
Dat moeten ze? M'n reet.. Een bankafschrift laat niet zien wat je koopt.. Alleen maar dat je geld uit hebt gegeven in die winkel. Zo kan een winkel wel aan de gang blijven..

Wil jij je recht op garantie krijgen, moet je ook je plicht nakomen.. je bonnetje bewaren.. Zo lastig is dat toch niet?
pi_36468263
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 17:39 schreef A-bomberman het volgende:
Dat moeten ze? M'n reet.. Een bankafschrift laat niet zien wat je koopt.. Alleen maar dat je geld uit hebt gegeven in die winkel. Zo kan een winkel wel aan de gang blijven..

Wil jij je recht op garantie krijgen, moet je ook je plicht nakomen.. je bonnetje bewaren.. Zo lastig is dat toch niet?
Kennelijk best lastig
Op het bankafschrift staat het transactienummer, daarmee kunnen ze wel nagaan wat er precies gekocht is.
  woensdag 29 maart 2006 @ 17:47:17 #10
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_36468452
da mag nie; da's fraude
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')