Hey idereen , ik zal mn topic even uitleggen:
Op nog geen 10 min van mn huis ligt een soort bos , het bos dat is voral gebruikt om honden ect uit te laten maar snachtes ook voor stelletjes om te
neuqen .
Sinds een dag of 5 was er een bord geplaatst met Verboden in-te-rijden , en tog zie ik elke avond een paar busjes erin rijden (wat me opvalt aan deze busjes is dat ze geblindeerde ramen hebben en er ook één is die een gele streep aan de zijkant heeft , elke avond zijn het echt pcies dezelfde 6 busjes! ) , wat ook zo raar is is dat er rond het hele bos een soort gezoem is. Overdag zie ik ook eigenlijk niemand meer gezellig zitten op de bankjes , de hond uitlaten oid (ik fiets elke dag er 4 x langs en dit viel me dus enorm op.)
Nu vanwegen dat gezoem in het bos ga ik vrijdag avond met een paar vrienden en vriendinnen (niet denken aan een groep van 20 maar aan 5 man oid ^^) eens op onderzoek uit. Heeft iemand een idee wat het zijn kan , tis een hele lage toon en hoe verder je naar de "ingang" van het bos gaat hoe luider het word , misschien een soort groote dreinage systeem ? Maar waarom zouden er dan van die busjes elke avond komen , Misschien dat het wel een soort groeps bijeenkomst is elke avond ?
ik zal kijken of mn telefoon foto's maken kan die ik dan met fok! deel , en als er echt iets aan de hand is dan neem ik mn normale camera wel mee omdat we dan zeker nog een keer met zn allen gaan.
Ik zal zaterdag posten of we nog wat gevonden hebben ja of nee , waarschijnelijk al het nix zijn maar mss dat iemand van jullie meer weet van dit soort dingen,.
Oké Oké ik geef het toe, het was een 1 april grap ala The Pit (moet jarelijke traditie worden vind ik
even kijken of mensen het een 2r x zouden geloven ,wat dus niet het geval is (En tog ga ik vrijdag in het bos feesten , kom langs als je wil , zolang je maar drank meeneemt !
![]()
_)
[ Bericht 12% gewijzigd door NeoPhythe op 29-03-2006 17:26:40 (opbiechting :P) ]
Je zusje neukt lekkerder..
IK Skitzo .. nee hoe kom je ebij ?
jezelf quoten is koelMoeMoe.rar !!!!!