Het zit dus zo, vandaag kwam de coordinator bij ons in de klas om te melden dat een peer leerlingen na de les bij hem moesten komen. Waaronder ik, ik had namelijk dinsdag het eerste uur gespijbeld
![]()
stoute jongen als ik was....
Maar goed, ik ga na de les naar zijn lokaal. Nu was ik daar niet de enige want er waren nog meer stoute leerlingen. Hij was al bezig deze leerlingen te vragen waarom zij bepaalde uren gemist hadden. Nou kwam er 1 bepaalde persoon met de smoes dat zijn hond was weg gelopen, op zich best een leuke smoes alhoewel deze behoorlijk doorzichtig is. Daarop vroeg de leraar wat voor een ras het was, waarop de leerling zei dat hij het niet wist
![]()
Hij viel hier dus behoorlijk door de mand. Eigenlijk had de coordinator hem gewoon minstens 5 uur moeten laten nakomen voor nalatigheid bij het verzinnen van een smoes. Want waar ligt de moeilijkheid in het willekeurig opsommen van een hondenras?
Toen ik zelf aan de beurt was besloot ik dat ik maar gewoon de old fashion smoes 'verslapen' ging gebruiken. Deze werkte wel vanwege mijn oprechtheid
![]()
. En ik hoef lekker niet na te komen.
Maar dat laatste terzijde. Mijn klacht is dus dat, mocht je een smoes bedenken, je dan op zijn minst de moeite kunt nemen om deze fatsoenlijk uit te werken