maar dan zeg je toch gewoon zoiets als een jack russel of rottweiler ofzoquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:55 schreef faberic het volgende:
Ik zou als ik een hond had het ras ook niet kennen. ik ken maar liefst 0 hondenrassen. Wat een labrador is weet ik echt niet.
Ik zou de naam van de coördinator noemen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:52 schreef YellowLedbetter het volgende:
Daarop vroeg de leraar wat voor een ras het was, waarop de leerling zei dat hij het niet wist
Maar ik heb dit topic wel goed uitgewerkt.quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:59 schreef PeZu het volgende:
ik vind het verhaaltje maar een slecht smoes om een topic te openen
daar heb jij dan weer gelijk inquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:04 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Maar ik heb dit topic wel goed uitgewerkt.
Beter een slecht, maar goed uitgwerkt topic/smoes dan een goed, maar slecht uitgewerkt topic/smoes
Niet dus. Je hebt een de ene kant het genie, die te lui is zijn geniaal idee uit te werken. Maar het is wel een goed idee.quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:04 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Maar ik heb dit topic wel goed uitgewerkt.
Beter een slecht, maar goed uitgwerkt topic/smoes dan een goed, maar slecht uitgewerkt topic/smoes
je kan het verhaal altijd nog omdraaien he, wat is er plots met je verdachtmakingen, je zal zelf iets te verbergen hebben.....quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:44 schreef Deetch het volgende:
Smoesjes moet je zo min mogelijk uitwerken. Teveel detail is verdacht:
Mogelijk scenario bij vreemdgaan
Waar was je gisteren - In de kroeg
Waarom heb je een zuigvlek in je nek - een ranzige homo greep me in de kroeg
Waarom liet je dat toe - ik was lam en hij was groot
dus je bent niet vreemdgegaan - nee
Klaar
Hans Teeuwen flashback...quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
je kan het verhaal altijd nog omdraaien he, wat is er plots met je verdachtmakingen, je zal zelf iets te verbergen hebben.....
nee gewoon omgekeerde psychologie, werkt vaak heel makkelijk.....mits goed uitgevoerdquote:
Dat geloof ik niet, allemaal smoesjesquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:54 schreef rena het volgende:
SmoesjesIk zuig ze zo uit mijn duim
Mijn leven bestaat uit smoesjes
![]()
Mijn leven is een smoesje
![]()
Het was een "Te-laat-brador"...quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:56 schreef EsDe het volgende:
Hij had moeten zeggen: " Zo een die door menig mens als 'Cavia' wordt bestempeld "![]()
A DINOSAUR CAME!!!!!!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:22 schreef Shapeshifter het volgende:
And then a ninja came... And a nazi... And a potts-and-pans-robot..
And now you are wondering what happened with the body, well, we thought of that too...Family Guy
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |