Zou hij van een serieuzer forum afkomen?quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:30 schreef HeatWave het volgende:
Zou het dan ook gewoon een GRAPJE kunnen zijn??
ja, ik vraag het maar hoor...
Maroc.nl?quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:31 schreef nikky het volgende:
[..]
Zou hij van een serieuzer forum afkomen?
voorspelbaar, en tóch nog enigszins leukquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:31 schreef Tique3 het volgende:
In dit topic staat het allemaal uitgelegd, volgende keer de search gebruiken!
Nee joh, ik denk dat ie met zijn ballen tussen de deur heeft gezeten en er de grap ook niet van in zag.quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:31 schreef nikky het volgende:
[..]
Zou hij van een serieuzer forum afkomen?
Waarom kan ik het dan niet weerstaan om te klikken?quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:31 schreef Tique3 het volgende:
Doe niet zo raarquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:30 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:26 schreef outcast_within het volgende:
Dat log-out grapje. Stamt dat nog uit een tijd dat de logout knop van fok je meteen uitlogde?
Zo grappig is het nu ook niet, stel je bent zo stom om op zo'n link te klikken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Addergebroed!![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door Luukzor op 29-03-2006 16:40:04 ]Een stad is slechts een bos met her en der wat huizen en wat apen
Zeg dat het niet waar is.quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:30 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarom kan ik het dan niet weerstaan om te klikken?![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:32 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
voorspelbaar, en tóch nog enigszins leuk
Dat kan natuurlijk niet ontbreken in dit topic hequote:Op woensdag 29 maart 2006 16:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarom kan ik het dan niet weerstaan om te klikken?![]()
Jij kan gewoon niet uitloggen, je bent gewoon vastgeroest aan Fok!quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:35 schreef Lucille het volgende:
[..]
Zeg dat het niet waar is.Ik maar drukken op logout, bevestigen dat ik wil uitloggen en daarna zit ik 10 minuten naar het beeldscherm te staren en er gebeurd niets.
Heb ik dan echt voor niets uitgelogd?
Iedereen weet immers dat je met ctrl+w weer automatisch inlogtquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:26 schreef outcast_within het volgende:
Dat log-out grapje. Stamt dat nog uit een tijd dat de logout knop van fok je meteen uitlogde?
Zo grappig is het nu ook niet, stel je bent zo stom om op zo'n link te klikken. Druk je ff backspace en je bent weer waar je zijn moet.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:33 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nee joh, ik denk dat ie met zijn ballen tussen de deur heeft gezeten en er de grap ook niet van in zag.
Vroeger... toen ctrl-alt-del grapjes nog leuk waren... zucht.quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:38 schreef Eland het volgende:
[..]
Iedereen weet immers dat je met ctrl+w weer automatisch inlogt![]()
ik klik nooit op links voordat ik heb gekeken waar die heen linkt, ondanks dat vond ik het nog enigszins grappigquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:35 schreef Tique3 het volgende:
[..]
[..]
Dat kan natuurlijk niet ontbreken in dit topic he![]()
![]()
Dat had ik inderdaad moeten wetenquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:35 schreef Tique3 het volgende:
[..]
[..]
Dat kan natuurlijk niet ontbreken in dit topic he![]()
![]()
Mijn zusje naakt! --> Klikquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:47 schreef Fixxxer het volgende:
WELK?? logout grapje gaat het eigenlijk over?
ik moest lachenquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:46 schreef LasTeR het volgende:
Grapje? 1 aprilll!!!1!!11!11lol!roflpantoffel!!copter!!12000
Deze grap werkt altijd...quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:49 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Mijn zusje naakt! --> Klik
![]()
als hij niet 5 keer in een topic staat vind ik hem nog steeds goedquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:49 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
![]()
Wedden dat je mijn zusje lekkerder vindt!quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:49 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
![]()
En gewoon toch aanklikken...quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:31 schreef Tique3 het volgende:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:57 schreef Tique3 het volgende:
[..]
Wedden dat je mijn zusje lekkerder vindt!
Niet?quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Deze grap werkt altijd...![]()
En nee, deze keer klikte ik niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |