Wat is er extra bij factions behalve boekjes en een muismat?quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:09 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Ach, die extra's zijn in my opinion toch niet zo vet...

quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:16 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Wat is er extra bij factions behalve boekjes en een muismat?

Daar doe ik het omquote:

In totaal als je ALLEEN factions hebt 4.quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:25 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Daar doe ik het om
Het enige wat me dan nog wel wat lijkt is extra karakters aan te kunnen maken, maar dan wil ik wel weten hoeveel ik in totaal aan kan maken.

Dat is niet waarschijnlijk!quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:33 schreef Elegy het volgende:
Er komen waarschijnlijk betaalde slots bij, iets van ¤8,99.

Ohja, da's waar. Alleen de prijs moeten ze nog over denken of ze het regiogebonden doen, dus net zoveel euro als dollar. Naja, zie het tegen die tijd wel.quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:34 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Dat is niet waarschijnlijk!
Dat is zeker! En voor $9.99!!!

quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:36 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ohja, da's waar. Alleen de prijs moeten ze nog over denken of ze het regiogebonden doen, dus net zoveel euro als dollar. Naja, zie het tegen die tijd wel.

Tja, maar als je naar de update kijkt... Dan lijkt er niks aan veranderd...quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:02 schreef Elegy het volgende:
55 schijnt heel erg generfed te zijn, tenminste, als ik het zo lees op de fora. Ook Verata's Sacrifice is minder effectief. Een beetje te vergelijken met de AoE nerf waardoor pyro's het wel erg moeilijk kregen.

ik heb geen screen gemaakt... maar, ik zag n assassin CE dancen, en dan komen er 2 'ghost' assassins naast dr, en een soort ster boven dr kop die die geesten verbind, en dan gaan ze synchroom dansen.. en ziet er gewoon heel cool uitquote:

Ja, je kan alle skills wijzigen als je dat wilt. Attribute points kan je ook opnieuw toekennen naar een andere specialiteit van je character.quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:22 schreef Terrorwally het volgende:
Even een vraagje:
Ik heb het spel nu ook en ben een echte noobIk heb gekozen voor een assassin. Ik heb hiervoor een tijde silkroad gespeeld, maar had toen mij build verkeerd opgebouwd. Mijn vraag is kan je met guildwars wel je fouten verbeteren? Zeg maar je hebt verkeerde skills gekozen en je komt erachter in lvl 20

In iedere stad of outpost kan je je skills veranderen!quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:22 schreef Terrorwally het volgende:
Even een vraagje:
Ik heb het spel nu ook en ben een echte noobIk heb gekozen voor een assassin. Ik heb hiervoor een tijde silkroad gespeeld, maar had toen mij build verkeerd opgebouwd. Mijn vraag is kan je met guildwars wel je fouten verbeteren? Zeg maar je hebt verkeerde skills gekozen en je komt erachter in lvl 20

cool, maar is een assassin een beetje goed? wat moet ik kiezen als secondaryquote:Op vrijdag 28 april 2006 12:25 schreef -Marc- het volgende:
[..]
In iedere stad of outpost kan je je skills veranderen!

Geen idee Matthijs...quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:32 schreef Terrorwally het volgende:
[..]
cool, maar is een assassin een beetje goed? wat moet ik kiezen als secondary![]()

Besteed die 40 Euro dan ergens anders aan en koop m later...quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:39 schreef Wiehoe het volgende:
Ik ga hem vanmiddag ook maar even kopen. Maar dan maar de standaard editie. Ik vind zo'n 20 euro veel geld om 2 extra karakter slots erbij te krijgen.
Kan ik nog net in het weekend het spel even spelen, daarna een maand geen internet

Die kreeg je ook met de pre-order.quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:25 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Daar doe ik het om
Het enige wat me dan nog wel wat lijkt is extra karakters aan te kunnen maken, maar dan wil ik wel weten hoeveel ik in totaal aan kan maken.

De kosten zijn eenmalig, als ik het nou nu koop of over een maand. Dan koop ik hem graag nu, dan kan ik in ieder geval in het weekend nog even bekijken hoe het eruit ziet. (Behalve als het mooi weer is)quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:48 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Besteed die 40 Euro dan ergens anders aan en koop m later...
Ik heb nu geen computer en internet, waarom zou je dan een spel gaan kopen?

Dat mooie weer kan je vergeten!quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:55 schreef Wiehoe het volgende:
De kosten zijn eenmalig, als ik het nou nu koop of over een maand. Dan koop ik hem graag nu, dan kan ik in ieder geval in het weekend nog even bekijken hoe het eruit ziet. (Behalve als het mooi weer is)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |