Nee man, zit hier op het werk.quote:Op donderdag 27 april 2006 10:45 schreef EricG het volgende:
[..]
Ik vind 't wel een kek spelleke hoor. Fighters Guild questline is gaaf, alleen de Main Quest zuigt. Mage/thief/DB quests heb ik nog niet gedaan.
Maar heeft iemand al factions gespeeld atm?
Danke. Ik kan nu 4 dagen niet spelen i.v.m. vakantie maar daarna zal ik hem ook aanschaffen!quote:Op donderdag 27 april 2006 10:50 schreef -Marc- het volgende:
http://gathering.tweakers(...)ge/25650576#25650576
Misschien gaat dat pas na de pre?quote:Op donderdag 27 april 2006 15:47 schreef daeri het volgende:
Ik heb m net binnen gekregen.. maar nu heb ik geinstalleerd en mn key erin gepropt.. en nu zou ik 6 plaatsen moeten hebben voor n char, maar ik heb er nog steeds maar 4... :S
ja misschien...quote:
Komt wel goedquote:Op donderdag 27 april 2006 15:52 schreef daeri het volgende:
[..]
ja misschien...ik had mn key ingevoert, en toen liet ie zien wat je dan allemaal extra kreeg bovenop je account die je al had.. en dat waren dus 2 extra characta places.. en de rest heb ik niet gelezen. en toen vroeg ie of het t juiste nummer was, en toen moest ik invoeren :S
edit: als ik manage keys druk zegt ie dat ik alleen guildwars heb.. en niet factions
Servers gaan pas morgen open voor de mensen die geen Collectors edition hebben. Nog even geduld dus.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:37 schreef Terrorwally het volgende:
ik heb faction ook binnen alleen ben nog niet geautoriseerd om te spelen
hmmm okey, nep nepquote:Op donderdag 27 april 2006 16:41 schreef EricG het volgende:
[..]
Servers gaan pas morgen open voor de mensen die geen Collectors edition hebben. Nog even geduld dus.
lol, dat is nog kutter.quote:Op donderdag 27 april 2006 21:38 schreef Elegy het volgende:
Mijn pre-order key is al in gebruik.
Godverdomdekutkkrtering dimplus leijers!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MM Dood, 55 Monk doodquote:Op vrijdag 28 april 2006 01:15 schreef Ungeheuer het volgende:
Net een paar uur gewijd aan Factions met de pre-order. Ziet er te gek uit. Je begint gewoon op level 1 als je een nieuwe char maakt. Heb Factions gelinkt aan mn bestaande account en 2 extra slots gekregen.
Wat me het meest is opgevallen zijn de updates aan de game. Veel skills zijn veranderd. Hoor veel mensen klagen over nerfs (zo lijkt de MM dood), maar ik zie het meer als fixes. Vind het zelfs super dat de 55 monk ook dood lijkt. Sorry voor degene hier met de ubermonk. Ik denk dat het wel goed is dat veel populaire builds zo zijn veranderd. Hoop dat alle zielige farmbuilds (groep of solo) kapot gaan en dat de spelers zelf een keer gaan nadenken over builds ipv elkaar na te doen.
Tot zover Yay Factions!
Volgens mij valt die mm build wel mee.quote:Op vrijdag 28 april 2006 01:15 schreef Ungeheuer het volgende:
Net een paar uur gewijd aan Factions met de pre-order. Ziet er te gek uit. Je begint gewoon op level 1 als je een nieuwe char maakt. Heb Factions gelinkt aan mn bestaande account en 2 extra slots gekregen.
Wat me het meest is opgevallen zijn de updates aan de game. Veel skills zijn veranderd. Hoor veel mensen klagen over nerfs (zo lijkt de MM dood), maar ik zie het meer als fixes. Vind het zelfs super dat de 55 monk ook dood lijkt. Sorry voor degene hier met de ubermonk. Ik denk dat het wel goed is dat veel populaire builds zo zijn veranderd. Hoop dat alle zielige farmbuilds (groep of solo) kapot gaan en dat de spelers zelf een keer gaan nadenken over builds ipv elkaar na te doen.
Tot zover Yay Factions!
quote:Beste,
Je hebt onlangs Guild Wars Factions (Collector's Edition) bij ons in de pre-order besteld. Helaas is deze game slechts zeer beperkt uitgekomen en hierdoor is de levering van jouw bestelling uitgesteld. Er is op het moment nog niet bekend wanneer de volgende levering van deze game zal binnenkomen, maar het zal in ieder geval niet meer voor dit weekend zijn. We willen je daarom de mogelijkheid bieden om de bestelling om te zetten naar de normale versie van Guild Wars Factions, waarvan we wel voldoende aantallen hebben ontvangen. Mocht je de bestelling liever willen annuleren dan is dat uiteraard ook geen probleem, de betaling wordt dan zsm teruggestort op je rekening.
Je kan je keuze via deze pagina aan ons doorgeven (de wijziging/annulering wordt dan extra snel verwerkt): http://www.gcshop.nl/gwf.php
Als je liever blijft wachten tot de CE weer leverbaar is dan is dat uiteraard ook geen probleem, we hopen morgen een nieuwe leverdatum te hebben, dus neem dan even contact op met info@gcshop.nl. Ook voor overige vragen kan je daar terecht.
Dat is niet zo mooi inderdaad...quote:
Ja maar, collector's dinges enzoquote:Op vrijdag 28 april 2006 10:02 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Dat is niet zo mooi inderdaad...
Anders geld terugvragen en de gemiddelde computerwinkel binnenlopen?
Ach, die extra's zijn in my opinion toch niet zo vet...quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:04 schreef Mr.Happ-E het volgende:
[..]
Ja maar, collector's dinges enzoHeb net een mailtje gestuurd met de vraag wanneer ze hem nu verwachten, gaat dat veel te lang duren dan kunnen ze de pot op en haal ik de gewone wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |