abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 31 maart 2006 @ 09:32:48 #26
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_36516017
Omhoog dateer:
quote:
Update - Wednesday March 29

Attention fellow citizens of Tyria,

You have no doubt gazed with sorrow upon the scores of refugees displaced by the terrible conflict raging in the southern lands of Cantha. Were it not for the noble efforts of hired heroes, these poor souls would be spending another cold night in filthy gutters.

Mukesh the Merciless and his vile undead horde have been purged from the grounds of Nebo Terrace. The Kurzick homeless are pitching camp there as I speak. Likewise, the ettin thugs led by the notorious—and odiferous—Smuush Fatfist have been quashed, making possible the Luxon settlement being built in North Kryta Province.

By order of the White Mantle, I declare both Nebo Terrace and North Kryta Province fit for habitation and trade.

-Lionguard Neiro
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_36516347
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 09:32 schreef Elegy het volgende:
Omhoog dateer:
[..]
Niet echt boeiend

Maar ach, op deze manier kan Factions makkelijker zijn intrede doen.
  vrijdag 31 maart 2006 @ 10:11:21 #28
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_36516723
Als ze er nou ook nog wat quests tegenaan zouden gooien
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_36524428
Zucht, typisch, in plaats van nuttige dingen te doen als het beter maken van de hench AI (moet verdomd simpel zijn, aangezien er genoeg monsters in de game te vinden zijn die 10x zo effectief gebruik maken van hun skills dan de henchies) verspillen ze hun tijd met dit soort onzin...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 31 maart 2006 @ 15:23:29 #30
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_36525349
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 14:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zucht, typisch, in plaats van nuttige dingen te doen als het beter maken van de hench AI (moet verdomd simpel zijn, aangezien er genoeg monsters in de game te vinden zijn die 10x zo effectief gebruik maken van hun skills dan de henchies) verspillen ze hun tijd met dit soort onzin...
Binnen Factions viel mij op dat ze wel beter samenwerken en ook logischer casten.
Het is alleen nog verre van goed
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_36525539
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 19:19 schreef EricG het volgende:

[..]

Ga naar een site die plaatjes host, zoals www.xs.to, klik op bladeren, selecteer je screenshot, klik op uploaden, en kopieer de link naar het venster dat je krijgt als je op 'Voeg een afbeelding toe' klikt in het scherm van uitgebreid reageren.
Dank je wel
B(i.t.c.h.). I(n). T(otal). C(ontrol of). H(erself).
~met dank aan Trancethrust
pi_36527957
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 15:23 schreef Jo0Lz het volgende:

[..]

Binnen Factions viel mij op dat ze wel beter samenwerken en ook logischer casten.
Het is alleen nog verre van goed
Ik vind t altijd zo grappig als beide monk henchies tegelijkertijd dezelfde persoon gaan resurrecten
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_36531116
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 16:44 schreef trancethrust het volgende:

[..]

Ik vind t altijd zo grappig als beide monk henchies tegelijkertijd dezelfde persoon gaan resurrecten
Ja precies, en als ik dan dood ben ga ik altijd gokken wie me eerder omhoog heeft
pi_36531124
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 18:48 schreef daeri het volgende:

[..]

Ja precies, en als ik dan dood ben ga ik altijd gokken wie me eerder omhoog heeft
Dat klonk wel erg fout
pi_36531957
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 18:48 schreef daeri het volgende:

[..]

Dat klonk wel erg fout
Je kon ook gewoon je vorige post editen en er iets minder fouts van maken, alhoewel de foutheid opzich wel meevalt
pi_36532228
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 19:22 schreef trancethrust het volgende:

[..]

Je kon ook gewoon je vorige post editen en er iets minder fouts van maken, alhoewel de foutheid opzich wel meevalt
pi_36549979
Aantal daagjes geleden met een paar vrienden een guild opgericht "The Weatherlight Crew"

K heb geen zin om hier een boel informatie te gaan posten enzo.. dus als je geïntresseerd bent kan je altijd een kijkje nemen op www.theweatherlightcrew.tk

pi_36554032
Schopje!
Ik had gister een Black dye gevonden 8)
pi_36554126
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 16:49 schreef EricG het volgende:
Schopje!
Ik had gister een Black dye gevonden 8)
Mag ik hebben?
pi_36554303
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 16:53 schreef daeri het volgende:

[..]

Mag ik hebben?
Nee

ik heb de voeten van m'n monk ermee geverfd
pi_36554319
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 16:59 schreef EricG het volgende:

[..]

Nee

ik heb de voeten van m'n monk ermee geverfd
haha..
pi_36588371
Dat is ook zonde..
Die dingen leveren toch aardig wat centjes (in platina uitvoeringen ) op....
B(i.t.c.h.). I(n). T(otal). C(ontrol of). H(erself).
~met dank aan Trancethrust
pi_36588697
Mnouh ik zou ze ook gebruiken om iets mee te verven, daar zijn ze toch ook voor bedoeld
Als ik geld tekort heb dan speel ik ff wat missies en heb ik ook zo weer wat platina erbij =)
pi_36599876
Damn, ben laatst begonnen als Monk omdat ik ook wel eens die zijde wilde zien.

Maar al dat healen is nog vrij lastig. Is het ook wel mogelijk om als monk een party van 8 personen te ondersteunen. Dit aangezien ik maar 36 energy heb.
pi_36601570
quote:
Op maandag 3 april 2006 09:22 schreef -Marc- het volgende:
Damn, ben laatst begonnen als Monk omdat ik ook wel eens die zijde wilde zien.

Maar al dat healen is nog vrij lastig. Is het ook wel mogelijk om als monk een party van 8 personen te ondersteunen. Dit aangezien ik maar 36 energy heb.
je krijgt wel meer energy op een gegeven moment... maar je kan als monk niet 8 mensen healen... dat gaat niet, dus in een party van 8 zitten 2 monks... liefst twee Mo/N zodat je elkaar kan BiPPen voor meer energy
pi_36601605
quote:
Op maandag 3 april 2006 10:45 schreef daeri het volgende:

[..]

je krijgt wel meer energy op een gegeven moment... maar je kan als monk niet 8 mensen healen... dat gaat niet, dus in een party van 8 zitten 2 monks... liefst twee Mo/N zodat je elkaar kan BiPPen voor meer energy
BiPPen?
pi_36601761
Blood voor snellere mana regen voor target ally of zoiets dergelijks (kan de afkorting nu ff snel ook niet plaatsen though )
pi_36601823
quote:
Op maandag 3 april 2006 10:53 schreef trancethrust het volgende:
Blood voor snellere mana regen voor target ally of zoiets dergelijks (kan de afkorting nu ff snel ook niet plaatsen though )
Hmmm, ik heb dus de verkeerde keuze gemaakt door als 2nd prof Ele te kiezen. Wanneer en waar kan je je 2nd prof switchen? Dacht ergens gelezen te hebben dat dat kon in ieder geval.
pi_36602370
quote:
Op maandag 3 april 2006 10:56 schreef -Marc- het volgende:

[..]

Hmmm, ik heb dus de verkeerde keuze gemaakt door als 2nd prof Ele te kiezen. Wanneer en waar kan je je 2nd prof switchen? Dacht ergens gelezen te hebben dat dat kon in ieder geval.
pas als je lvl 20 bent en ascended, en in de desert..

bippen = blood is power geloof ik
pi_36602425
quote:
Op maandag 3 april 2006 11:22 schreef daeri het volgende:

[..]

pas als je lvl 20 bent en ascended, en in de desert..

bippen = blood is power geloof ik
Hmmm... Dat zijn 3 dingen die de komende maand niet zullen gebeuren vrees ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')