Die wil ik ook gaan aanmaken inderdaad, standaard monk spells + backfire / confure phantasmquote:Op donderdag 4 mei 2006 09:39 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Opzouten met die nieuwe classes; ik ben gewoon weer Monk/ Mesmer
Yup, doe precies hetzelfde; vind ik toch het lekkerst spelen. Die Ritualist was ehh....laat ik rustig zeggen: dikke crap met zijn spiritjes plaatsenquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:04 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Die wil ik ook gaan aanmaken inderdaad, standaard monk spells + backfire / confure phantasm
Op lvl 8 zat ik volgens mij zo rond de 200...quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:05 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Hatsjiekiedee!!! Mijn bank is ook beschikbaar in Factions
Geen gezeur meer met grinden voor geld...ik heb het toch al
Daarentegen moet ikw el zeggen dat je snel geld verdient zeg...... heb nu 2 platinum op lvl 8....daar was ik in deel 1 volgens mij veeeeeeel langer mee bezig...
Necro / Ritualist is dus een afraderquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:07 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Yup, doe precies hetzelfde; vind ik toch het lekkerst spelen. Die Ritualist was ehh....laat ik rustig zeggen: dikke crap met zijn spiritjes plaatsen
Wat mij betreft welquote:
Ik vind hem zelfs beter dan deel 1 tot nu toe. Je lvl't behoorlijks nel waardoor je binnen notime aan lvl 20 zit volgens mij (ben lvl 8 na 2 uur spelen). Dit betekent zoveel dat het grootste gedeelte van de missies weer voor lvl 20 is: hierdoor wordt tactiek dus veel belangrijker dan lvl-kracht. Precies wat ik wilquote:Trouwens, raden jullie dit spel aan? Want dan haal ik 'm zo even bij de FRS op Amstelen anders ga ik gewoon door met Prophecies
Waarom ga je niet naar de wereld van Propeciesquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:52 schreef Wiehoe het volgende:
Ik vind hem ook al leuker dan deel 1. Kopen dus.
Ik ben trouwens al een paar dagen op zoek naar minor of major vigor... irritant dat het uitverkocht is bij de rune trader. Is er hier nog iemand die er een overbodige heeft?![]()
en dan in je storage plaatsenquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:57 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Waarom ga je niet naar de wereld van Propecies
Dat heb ik eergisteren in ieder geval al geprobeerd, daar was het ook uitverkocht. Daarnaast heb ik geprobeerd uit een andere character van me te salvagen, en dat was mislukt... Vanavond kijk ik wel weer.quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:57 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Waarom ga je niet naar de wereld van Propecies
Ik heb een Necro/Ritualistquote:
Ik heb geen flauw idee.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:22 schreef Wiehoe het volgende:
heeft spawning van de ritualist ook effect op de channeling skills?
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:36 schreef Elegy het volgende:
[afbeelding]
Draakje voor eigenaren van de Factions CE
Dan zal een necro/ritualist namelijk wel goed zijn, energy krijgen via soul reaping, en de rest op channelingquote:
Die is echtquote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:36 schreef Elegy het volgende:
[afbeelding]
Draakje voor eigenaren van de Factions CE
Ritualist/Necro maken met minion master build en wat punten in channeling, want elk punt in spawning geeft spirits/animated fiends 4% meer hp.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:56 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Dan zal een necro/ritualist namelijk wel goed zijn, energy krijgen via soul reaping, en de rest op channeling
En waar zie je hoe oud die is?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:58 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ritualist/Necro maken met minion master build en wat punten in channeling, want elk punt in channeling geeft spirits/animated fiends 4% meer hp.
En die minipets krijg je als je char 1 jaar oud is. Welke pet je krijgt is gewoon random en je kunt ze gewoon verkopen aan andere spelers.
Ze vallen niet aan, lopen alleen achter je aan.
Ik heb zelf een mini jade armor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |