quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ook, maar ik vraag me af of daaaaaan dat ook vindt...
Kom maar op met de cijfers waaruit blijkt dat kakkerlakken de grootste merchandise en de meeste fans hebben. En psv de meeste prijzen de afgelopen 7 jaar? Wat schattig. Wij hebben in totaal veruit de meeste prijzen. Moet je eens in een ander land vragen wie de grootste club van Nederland is. Wedden dat het meerendeel Ajax zegt...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:27 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Feyenoord heeft de meeste fans (of je moet al die internet-supportertjes en jochies van 10 die nog nooit in de Arena geweest zijn meerekenen bij Ajax), Feyenoord heeft de grootste merchandise-afdeling, PSV de meeste prijzen de afgelopen 7 a 8 jaar. Het is maar net wat je met 'groot' bedoelt
Behalve in Zuid-Koreaquote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:36 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Kom maar op met de cijfers waaruit blijkt dat kakkerlakken de grootste merchandise en de meeste fans hebben. En psv de meeste prijzen de afgelopen 7 jaar? Wat schattig. Wij hebben in totaal veruit de meeste prijzen. Moet je eens in een ander land vragen wie de grootste club van Nederland is. Wedden dat het meerendeel Ajax zegt...
Anastasiou weg, Babel verkopen. Eventueel Charisteas ook weg.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:39 schreef M0NTANA het volgende:
Patrick Kluivert mag weg bij Valencia, jammer dat we alles kunnen gebruiken, behalve een spits.
En in Brazilië: De grootste voetbalnatie ter wereld.quote:
Daar zal je van opkijken, maar Feyenoord heeft toch echt de grootste merchandise hebben over de hele wereld.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:36 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Kom maar op met de cijfers waaruit blijkt dat kakkerlakken de grootste merchandise en de meeste fans hebben. En psv de meeste prijzen de afgelopen 7 jaar? Wat schattig. Wij hebben in totaal veruit de meeste prijzen. Moet je eens in een ander land vragen wie de grootste club van Nederland is. Wedden dat het meerendeel Ajax zegt...
Kom dan op met die cijfers...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Daar zal je van opkijken, maar Feyenoord heeft toch echt de grootste merchandise hebben over de hele wereld.
KJH als spits in de basis en Ryan Babel, Markus Rosenberg en Patrick Kluivert daarachter, weet alleen niet of Patrick Kluivert zich daar niet te goed voor voelt. Voordeel van Ryan Babel en Marlus Rosenberg is wel dat zij eventueel, in geval van nood, vanaf de flanken kunnen spelen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:45 schreef Radegast het volgende:
[..]
Anastasiou weg, Babel verkopen. Eventueel Charisteas ook weg.
Patje halen, simpel.![]()
En Ajax werd onterecht in de kwartfinale CL in 2003 uitgeschakelt.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Daar zal je van opkijken, maar Feyenoord heeft toch echt de grootste merchandise hebben over de hele wereld.
Het buiteland boeid het niet wat je in het verre verleden gepresteerd heeft. Het gaat erom wat je de laatste jaren hebt laten zien. Feyenoord in 2002 de UEFA cup en PSV is ver gekomen en onterecht uitgeschakelt vorig jaar in de halve finale Champions League.
Het grootste stadion, zozo wel getelt 177 meer plaatsen als in de Kuipquote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:13 schreef Jajong het volgende:
[..]
Baseren.
En Ajax heeft t grootste stadion, meeste fans, grootste begroting, én de meeste prijzen. 1+1=2 vriend.
Elke spits kan in geval van nood op de flanken spelen, maar of het draait is maar de vraag (Ryan Babel).quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:59 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
KJH als spits in de basis en Ryan Babel, Markus Rosenberg en Patrick Kluivert daarachter, weet alleen niet of Patrick Kluivert zich daar niet te goed voor voelt. Voordeel van Ryan Babel en Marlus Rosenberg is wel dat zij eventueel, in geval van nood, vanaf de flanken kunnen spelen.
Weet jij nog wie in 2002 de kwartfinale van het WK speelde?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:02 schreef Nashje het volgende:
[..]
En Ajax werd onterecht in de kwartfinale CL in 2003 uitgeschakelt.
Een jaar of 2 geleden hadden we Blind ook nog niet, en nu?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Moet je zelf maar gaan zoeken, een jaar of 2 heb ik dat een keer gelezen in de VI.
Pff jij komt hier om aan te tonen dat jullie de grootste merchandise hebben. En omdat te bewijzen moet ik dat zelf opzoeken? Met andere woorden, je lult uit je nekquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Moet je zelf maar gaan zoeken, een jaar of 2 heb ik dat een keer gelezen in de VI.
Nee dat zeg ik helemaal niet. 2 totaal niet vergelijkbare clubs. Feyenoord wordt meer geregeerd door de supporters, ajax meer door de aandeelhouders.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:06 schreef the_hunter het volgende:
Wat wil je nou zeggen dirkje? Dat fijnooit een grotere club is dan Ajax?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |