quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Als je wilt lachen, ga dan naar het PS(gay) topic![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze hebben een wijf of homo aangetrokken (ik weet niet wat het is)![]()
Officieel PSV-topic deeltje 157. Liever geen goudlokjes.
Dat klopt wel, maar als je dat lijstje van 20 spelers ziet, is hij toch echt wel de verrassing.quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:54 schreef Tvduijn het volgende:
Ik vind er ook niks vreemds aan dat Babel qua marketing meer waard is dan RvN. De marketing gaat niet alleen maar om het voetbal maar ook juist om wat ernaast, ik zie ruudje niet ala beckhem een scheermes promoten voor gilette ofzo. Babel zou (misschien niet voor gilette) veel beter in reclames etc gebruikt kunnen worden en hij is veel jonger dus heeft ook nog veel meer jaren om geld in te verdienen.
quote:0/3/2006 - Tom de Mul terug naar Ajax
(Gepost door MB)
BRON: Ajax.nl
De Belgische vleugelaanvaller Tom de Mul zal volgend seizoen terug keren naar Ajax. De speler die op dit moment verhuurd is aan Vitesse zal deel gaan uitmaken van het eerste elftal.
Op Ajax.nl meldt Martin van Geel dat De Mul zich bij Vitesse goed verder heeft ontwikkeld. "Ook mentaal is hij sterker; hij is volwassener geworden. Het is jammer dat hij bij Vitesse niet nog vaker heeft gespeeld, maar we verwachten dat hij een volwaardig lid van de eerste selectie zal worden, die de concurrentiestrijd voor de positie van rechtsbuiten kan aangaan," aldus de technisch directeur van Ajax.
Waarom? Is de Mul zoveel beter dan Rosenberg?quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:27 schreef Mangoworks2002 het volgende:
damn... Rosenberg kunnen we dan wel vergeten op rechts... Word een reserve plekje dan?
Ik schat Rosenberg hoger in dan de Mulquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:30 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Waarom? Is de Mul zoveel beter dan Rosenberg?
Ik ook .Daarom begreep ik die post ook niet.quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik schat Rosenberg hoger in dan de Mul
Ik denk niet dat Rosenberg op een flank beter is dan een pure flankspeler, en zeker niet als je er al 3 voor die positie hebt is de kans klein dat je er komt te spelen. Aangezien je op links mitea, perez, babel hebt kom je daar ook niet goed uit... reserve spits dus.... erg spijtig...quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:30 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Waarom? Is de Mul zoveel beter dan Rosenberg?
En Sneijder en Perez dan?quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:36 schreef stefmans het volgende:
Of marcus op 10? moet hij kunnen leren![]()
Perez als 1ste linksbuiten, met mitea erachter.quote:
huhquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:49 schreef stefmans het volgende:
[..]
Perez als 1ste linksbuiten, met mitea erachter.
En sneijder op linker middeveld?
Ow zoquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:53 schreef twi het volgende:
Mitea is 2e linksbuiten. We snappen dat het moeilijk is hoor, maar binnen het voetbal hebben we ook nog het begrip "de reservebank".
Rosenberg mag natuurlijk nooit op 10. Kan je 'm net zo goed op doel zetten.
ong,quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
huh![]()
Perez--------Huntelaar---------de Mul
--------------Rosenberg----------------
Mitea--Sneijder----Speler------Speler
Wil je zo gaan spelen?
Veel te aanvallendquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:56 schreef stefmans het volgende:
[..]
ong,
wat dacht je van
perez------Huntelaar------Rosales/de mul
Sneijder-----Rosenberg---- Spelert?
Totaal waar, maar dan zou je 1 controlerende middenvelder moeten hebben en en goede verdediging dan gaat dit bestquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |