Nee, hoor. Want in het land der blinden, is één-oog koning oftewel, (bijna) alles beter dan DB.quote:
Het gebruiken van het cupshirt is commercieel gezien niet verantwoord natuurlijk...quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:03 schreef the_hunter het volgende:
Ik vond het cupshirt van vorig jaar ook erg mooi. Wat mij betreft wordt dat het nieuwe uitshirt.
Dat snap ik. Maar ik vond dat wel een schitterend shirt.quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:23 schreef BoNi het volgende:
[..]
Het gebruiken van het cupshirt is commercieel gezien niet verantwoord natuurlijk...
Ben ik helemaal met je eens.quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:29 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar ik vond dat wel een schitterend shirt.
En tegen Panatinaikos op het Amsterdam Tournament. We hebben dus wel een keer met dat shirt gewonnenquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:38 schreef Tvduijn het volgende:
willem 2 uit voor de beker en auxerre uit voor de uefa cup dacht ik.
Niet echt wedstrijden om vrolijk van te worden...maar wel een mooi shirt idd
Cupshirt? Die zwarte bedoel je?quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:03 schreef the_hunter het volgende:
Ik vond het cupshirt van vorig jaar ook erg mooi. Wat mij betreft wordt dat het nieuwe uitshirt.
Dat was inderdaad wel een smetje. Maar dat doet niks af aan de schoonheid van het shirt.quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Cupshirt? Die zwarte bedoel je?
Die vond ik supergaaf, totdat Bayern precies hetzelfde bleek te hebben
Dat kan Ajax hem toch ook wel bieden?quote:Hatem Trabelsi vraagt fors jaarsalaris
Donderdag 30 maart, door SV, Amsterdam, 11.53u GMT+01.00, La Gazetta
Zowel Fiorentina als AS Roma valt volgens de Italiaanse krant La Gazzetta dello Sport nog over het jaarsalaris dat Ajacied Hatem Trabelsi vraagt. Het gaat om 1,9 miljoen euro.
Verder wil Trabelsi een contract voor vier jaar tekenen. Beide clubs houden wel belangstelling voor de rechtsback, die Ajax zeker transfervrij gaat verlaten.
Ajax kan het vast betalen, alleen wil Trabelsi gewoon hogerop.quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat kan Ajax hem toch ook wel bieden?
Hatem Trabelsi is het wel waard, zowel opbouwend als verdedigend een superspeler.
Yannisquote:Yannis Anastasiou heeft nog steeds begrip
Donderdag 30 maart, door SV, Amsterdam, 11.36u GMT+01.00, VI
De Griekse aanvaller Yannis Anastasiou heeft nog steeds begrip voor de keuze van trainer Danny Blind. De spits zit al maanden op de tribune van de Amsterdam ArenA.
'Toch voel ik me nog onderdeel van de selectie', zegt Anastasiou in de Voetbal International. 'Die jongens zijn nu eenmaal beter, maar als we een prijs pakken, beschouw ik dat toch als mijn prijs', zegt de Griek.
Anastasiou mag aan het eind van het seizoen transfervrij vertrekken. Hij heeft nog geen nieuwe werkgever gevonden.
Samen met Shevchenko, toch?quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:21 schreef Tobbes het volgende:
Pirlo komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |