Ja, ik vind dat zo opvallend... Dat zeg je niet als je echt niet terug wilt komen ofzo...quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:25 schreef Badabingea het volgende:
Hoe groot zijn de kansen dat van Gaal terugkomt?
Wil die zelf terug?
Omdat die steeds zegt dat het 'zijn' club is, blabla.
Ik vind het erg jammer dat Pienaar weggaat na dit seizoen. Hij is de rechtshalf die we voor volgend seizoen nog missen. Maar wie weet haalt Martin Landzaat wel naar Amsterdam. Ik blijf hopenquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:23 schreef The_Hives het volgende:
[..]
pff die gozer gaan we dus echt niet missen na dit seizoen...
Mij niet. Ik wil een trainer die dag en nacht met Ajax bezig is. Niet iemand die ook nog bondscoach is. De trainer van Ajax moet zich alleen met Ajax bezig houden en met verder niets.quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:47 schreef beldoire het volgende:
Marco Van Basten: 'Ajax? Die nemen John en ik er wel even bij!'Lijkt me geweldig
Lijkt me niet handig, belangenverstrengelingen enzo . . .quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:17 schreef twi het volgende:
Mij wel, want Marco is namelijk zo ontzettend vaak bij wedstrijden in de eredivisie te vinden dat hij praktisch elke club er wel naast kan doen.
Tuurlijk zou het kunnen, maar ik heb liever iemand die alleen met Ajax bezig is. Plus dat ik van Basten helemaal niet als trainer wil hebben.quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:17 schreef twi het volgende:
Mij wel, want Marco is namelijk zo ontzettend vaak bij wedstrijden in de eredivisie te vinden dat hij praktisch elke club er wel naast kan doen.
Alleen die laatste is haalbaar.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:59 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zwaar overschat en te vergelijken met Jan Wouters, Ronald Koeman en Danny Blind, we hebben een topper nodig. Louis van Gaal, Martin Jol, Henk ten Cate, Co Adriaanse of Johan Neeskens, in die volgorde.
Ben er ook bang voor.quote:
quote:'Belangstelling van clubs voor Slijngard'
Donderdag 30 maart, door SV, Amsterdam, 09.41u GMT+01.00, Diverse sites
Op diverse sites gaat het gerucht dat AZ en SC Heerenveen de jonge verdediger en aanvoerder van de A1, Donovan Slijngard, willen huren van Ajax volgend seizoen.
Slijngard weet zeker dat hij voor Jong Ajax gaat spelen volgend seizoen. Gisteren tekende hij een tweejarig contract bij AFC Ajax.
quote:Wesley Sneijder die inmiddels lange tijd met een hamstringblessure langs de kant heeft gezeten is op de weg terug. Hij wilde al eerder zijn rentree maken, echter kreeg hij direct weer last van een spier in zijn bovenbeen. Sneijder denkt de thuiswedstrijd tegen AZ te gaan halen.
De middenvelder wil zich niet weer overhaasten en traint eerst liever nog een extra week met de groep mee zodat hij precies weet hoe fit hij is voor de wedstrijd tegen AZ op 9 april.
Emanuelson
Voor Urby Emanuelson die eveneens kampt met een hamstringblessure komt de wedstrijd met AZ misschien wel iets te vroeg. 'Er is nog hoop dat ik de balangrijke kraker haal, maar dat blijft afwachten', aldus de linksback.
Nee, hoor. Want in het land der blinden, is één-oog koning oftewel, (bijna) alles beter dan DB.quote:
Het gebruiken van het cupshirt is commercieel gezien niet verantwoord natuurlijk...quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:03 schreef the_hunter het volgende:
Ik vond het cupshirt van vorig jaar ook erg mooi. Wat mij betreft wordt dat het nieuwe uitshirt.
Dat snap ik. Maar ik vond dat wel een schitterend shirt.quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:23 schreef BoNi het volgende:
[..]
Het gebruiken van het cupshirt is commercieel gezien niet verantwoord natuurlijk...
Ben ik helemaal met je eens.quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:29 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar ik vond dat wel een schitterend shirt.
En tegen Panatinaikos op het Amsterdam Tournament. We hebben dus wel een keer met dat shirt gewonnenquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:38 schreef Tvduijn het volgende:
willem 2 uit voor de beker en auxerre uit voor de uefa cup dacht ik.
Niet echt wedstrijden om vrolijk van te worden...maar wel een mooi shirt idd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |