Jij kent programmeertalen/scriptingtalen uit je hoofd! Heldquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:39 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
OMG! PHP C/C++ MySQL nerdalert!![]()
![]()
Ik ben een échtequote:Op woensdag 29 maart 2006 16:39 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
OMG! PHP C/C++ MySQL nerdalert!![]()
![]()
daseggik!quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:37 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Maken is het probleem niet zo (scripten is een hobby en onderdeel van m'n werk) maar het toepassen zou wel triest zijn![]()
U hoort het, jaja, ze gaan weer een interview geven!!!quote:MORGENOCHTEND TUSSEN HALF 8 EN 8 - INTERVIEW GIEL BEELEN 3FM !!!
quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:45 schreef Mastertje het volgende:
[..]
U hoort het, jaja, ze gaan weer een interview geven!!!![]()
![]()
Of dat ze de namen van een paar users noemen!quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik hoop dat ze met een omweggetje dan ook even Fok! kan noemen. In de zin van: We hebben ontzettend veel support gehad, zoals op Fok!
Pick me, pick mequote:Op woensdag 29 maart 2006 16:47 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Of dat ze de namen van een paar users noemen!![]()
![]()
![]()
Het komt vast ook nog op het internet, net zoals het vorige interview, dus geen angstquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:48 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Pick me, pick me
Maarre kan iemand het even opnemen? Heb rond die tijd geen radio tot mijn beschikking
"Ja ik wou graag nog even Noir zes zes zes bedanken en ehhh" :pquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:47 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Of dat ze de namen van een paar users noemen!![]()
![]()
![]()
Komt zowiezo wel onlinequote:Op woensdag 29 maart 2006 16:48 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Pick me, pick me
Maarre kan iemand het even opnemen? Heb rond die tijd geen radio tot mijn beschikking
Jaaaa, dat zou leuk zijn!!quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:49 schreef Mastertje het volgende:
"Ja ik wou graag nog even Noir zes zes zes bedanken en ehhh" :p
Inderdaad, de rukkertjes zijn verdwenen als sneeuw voor de zonquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:05 schreef Nolius het volgende:
Wat een menselijkheid hier ineens!
Lees de TT eens goedquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:12 schreef Jajong het volgende:
Kenker ouwe, deel 11?
Beetje veel eer voor 2 prepuberale bezems, is t niet?
die van mijquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:37 schreef Falco het volgende:
En dr missen nog steeds een paar usericoons in de OP.
Nee dat is niet waar. Jij komt nog in dit topic.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:08 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Inderdaad, de rukkertjes zijn verdwenen als sneeuw voor de zon![]()
Op GOT kan wel iemand een mod voor je router/modem schrijven zodat er een lampje op gaat knipperen als Pommequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |