U vraagt, wij draaienquote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:32 schreef outcast_within het volgende:
dit was dus wel het laatste fan topic he?
dramaqueen noir 666 zal wel zo'n endemol musical productie pouf wegens geweldig succes gaan we door truukje doen
Mark my words
zoiets?quote:Beste mensen, de steun die jullie aan Pomme en Kelly geven is blijkbaar te groot voor 1 topic, en daarom zal er waarschijnlijk nog een topic komen. Het is afwachten of Pomme en Kelly naar de studio van Giel Beelen gaan, of dat ze nog wat anders gaan doen met hun verkregen beroemdheid. Maar Pomme en Kelly, wat jullie ook doen, heel Fok! staat achter jullie, geen keuze die jullie maken zal verkeerd zijn. Ik heb het al eerder gezegd, maar in dit geval kan het best nog een keer:
Meiden, Respect!![]()
Nog 1 topic lijkt me een beetje onderschat, als je alle gelukwensen incalculeert én ermee rekening houdt dat PommeKelly ook meeposten schat ik het op 2 a 3 topics op de dag van de uitslag.quote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 08:59 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Nog 1 topic lijkt me een beetje onderschat, als je alle gelukwensen incalculeert én ermee rekening houdt dat PommeKelly ook meeposten schat ik het op 2 a 3 topics op de dag van de uitslag.
we zitten weliswaar in [ONZ] maar dat weerhoud mij, en jou, er blijkbaar niet van 's ochtends en 's avonds onze adoratie te uiten![]()
nog maar 'ns, omdat het ooit echt over zal zijn:
Pomme
![]()
Kelly
![]()
Goeie gok, erg goeie gok. Ik ben de weddenschap niet aangegaan maar als we elkaar tegenkomen krijg je een paar biertjes van mequote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:10 schreef Mastertje het volgende:
[..]
![]()
Adoreer *hier* Pomme en Kelly Deel 5
Ja hoe zit het met een Pomme & Kelly meet?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:41 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Goeie gok, erg goeie gok. Ik ben de weddenschap niet aangegaan maar als we elkaar tegenkomen krijg je een paar biertjes van me(op de P&K meet bvb
)
Nog niet hoor, er komt vast nog wel een nieuw deeltjequote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:48 schreef karoltje het volgende:
Had de avatars heus wel gezien en heus wel de hype geroken, maar geen zin om me erin te verdiepen.
En nu is alles weg!!.
Dude? Weer een ALLERLAATSTE?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:56 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Nog niet hoor, er komt vast nog wel een nieuw deeltje![]()
quote:
Zie je wel, ze vinden ons wel liefquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:20 schreef Mastertje het volgende:
Nou, Kelly kon om de een of andere reden niet op FoK komen, dus ik moest ff de groeten doenHierbij.
[..]
Eensch.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:16 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Sorry maar na deze moet het toch echt afgelopen zijn hoor.
Zo hard loopt deze al niet meer, de finale is morgen en Kelly wil zich (hier) nog een beetje normaal kunnen vertonen.
Anders is het wel een beetje hypocriet, lopen roepen dat je er zoveel respect voor hebt dat ze stoppen en dan zelf tot in de eeuwigheid ze gaan aanbidden!
NEE ik open 'mquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:16 schreef GSMboy het volgende:
ttuurlijk. En anders open ik dat deeltje wel. Of een ander iemand
Die is wel heel erg slecht.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:47 schreef MaxMark het volgende:
Haha, dr is nu ook een (beetje slechte) remix
http://www.flurl.com/item/Pomme_en_Kelly_Remixed_u_93430/
Of mag dit niet gepost worden omdat de dames alle filmpjes van het net willen hebben? Dan mag een mod em weghalen
Jeemig die is wel errug slechtquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:47 schreef MaxMark het volgende:
Haha, dr is nu ook een (beetje slechte) remix
http://www.flurl.com/item/Pomme_en_Kelly_Remixed_u_93430/
Of mag dit niet gepost worden omdat de dames alle filmpjes van het net willen hebben? Dan mag een mod em weghalen
Maar ze werden wel genoemdquote:March 28, 2006
"GMA" was chatting about a new Web site — googleidol.com — during today's "Watercooler."
The site features lip-synchers from around the globe, and after three weeks of competition, the field has narrowed down to two groups of finalists — two Dutch teenage girls who "sing" Aretha Franklin's "Respect," and two boys from China lip-synching to the Backstreet Boys.
The site is the brainchild of Aussie Ben Petro, 27, who was inspired while watching Google Video on his computer at work. More than 400,000 people have visited the site, and about 170,000 have voted since March 1.
The first official "Gidol" will be crowned next week, and companies are offering prizes in return for site sponsorship. Voting is open through Saturday.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |