Lekker boeiend, roken dat die dinge doenquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:56 schreef Sapstengel het volgende:
Lekker die polyvinylchloride inademen.
Maar wel verkeerde rook.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:57 schreef WalkingDisaster het volgende:
[..]
Lekker boeiend, roken dat die dinge doen
Trek wel oude kleding aan als je niet van caramellucht houd..quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:06 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
die KAS rookbom lijkt me ook wel wat ^^ binnenkort maar eens proberen!
- Kalkammonsalpeter/KAS (te koop bij het tuincentrum)quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:09 schreef WalkingDisaster het volgende:
wtf is KAS eigelijk? en waar kun je het halen??
quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:14 schreef Bastard het volgende:
Jaaaaa... en dan die dingen van het viaduct gooien bij een snelweg!!!![]()
Lacheuuhh mann.. vet kickEuH 11!!!!!111
quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:55 schreef Mauro het volgende:
heel veel sterretjes en een pvc-buis.
Bedanktquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:11 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
[..]
- Kalkammonsalpeter/KAS (te koop bij het tuincentrum)
hier staat de hele uitleg http://gamekeeper.deds.nl/kas_suiker_rookbom.html
Filmpje 4 van je getoonde site geeft anders wel weer waar ik bang voor was.quote:
nergens voor eigenlijk, gewoon voor de lol, er is hier een voetbalveld in de buurt, ligt naast het bos. is wel een goeie plek om het te proberen.quote:
welke? En waar was je bang voor dan?quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Filmpje 4 van je getoonde site geeft anders wel weer waar ik bang voor was.
Altijd leuk met oud en nieuw.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:56 schreef WalkingDisaster het volgende:
PVC buis ( 15cm ) volstoppen met sterretjes (stuk of 9 passen erin)
Onderkant volstoppen met watten, bovenaan 1 sterretje een kleinstukje laten uitsteken en omringen met watten ( als soort van lont )
Bovenste sterretje aansteken en kijken
Zullen we daar maar door gaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |