quote:
Op woensdag 29 maart 2006 15:39 schreef 5112 het volgende:[..]
Ach, ik sta open voor alles, maar dit soort emotieloze, 13 in een dozijn, muziekbehang onzin komt er bij mij niet in
![]()
Ongelofelijk, wat een gruwelijke dork moet jij wel niet zijn.
![]()
Ooit weleens naar de liveversie van Brothers In Arms geluisterd? Als je daar geen kippevel van krijgt dan moet je echt nodig naar een psychiater. Ook ken ik niemand die onberoerd bleef door de liveversie van Tunnel Of Love op Alchemy.
Maar noem jij eens muziek die naar jouw mening geen muziekbehang is dan? En kom nu niet met bekende bands van na 1990, want dat is stuk voor stuk allemaal prefab troep wat gemaakt wordt door modepoppetjes met een handige/geldbeluste manager.
Maar omdat ik wel werkelijk voor alles opensta op muzikaal gebied, ben ik momenteel wat spul van Ozric Tentacles aan het binnentrekken, zal je morgen vertellen of het daadwerkelijk iets fatsoenlijks is.
Dire Straits is wereldwijd een stuk populairder dan Ozric Tentacles als ik Google zo mag geloven: minder dan een miljoen resultaten tegenover meer dan zeven miljoen resultaten. En dan heb ik het nog niet eens over de vier miljoen resultaten die Mark Knopfler oplevert.
[ Bericht 3% gewijzigd door TimMer1981 op 30-03-2006 02:12:46 ]