Zeker weten de beste band allertijden!quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:39 schreef Lacoste-krokodil het volgende:
Een ode aan s'werelds beste band aller tijden.
ik voldoe niet helemaal aan dat signalement, maar ik vind Dire Straits toch echt te gek hoor.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:24 schreef 5112 het volgende:
Dit topic is zeker alleen voor kalende mannen boven de 50 toch?
(kan me namelijk niet voorstellen dat mensen die niet behoren tot bovenstaande groep zich aangetrokken voelen tot dit soort middle-of-the-road nietszeggende gitaarjengel 'muziek')
Alleen door de ogen van bekrompenheidquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:24 schreef 5112 het volgende:
Dit topic is zeker alleen voor kalende mannen boven de 50 toch?
(kan me namelijk niet voorstellen dat mensen die niet behoren tot bovenstaande groep zich aangetrokken voelen tot dit soort middle-of-the-road nietszeggende gitaarjengel 'muziek')
Ach, ik sta open voor alles, maar dit soort emotieloze, 13 in een dozijn, muziekbehang onzin komt er bij mij niet inquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:35 schreef Luukzor het volgende:
[..]
Alleen door de ogen van bekrompenheid![]()
Spring eens uit de band en noem eens iets emo-one-of-a-kind-bewustzijnsverbreedends a.u.bquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:39 schreef 5112 het volgende:
Ach, ik sta open voor alles, maar dit soort emotieloze, 13 in een dozijn, muziekbehang onzin komt er bij mij niet in![]()
Geweldige odequote:Op woensdag 29 maart 2006 14:39 schreef Lacoste-krokodil het volgende:
Een ode aan s'werelds beste band aller tijden.
Op vakantie draaide mijn vader altijd Money for Nothing. Ik vond de cd-hoes toen wel fascinerend. Zo'n gekleurd poppetje met een gitaar en geen hoofd en lichaam en zo'n lichtgevende haarband. Daar heb ik toen vaak naar gekeken. Later vond ik ze geweldig, uiteraard door de gitaarsolo's maar ook doordat de nummers eens een keer langer dan 3 minuten duurden.
Ach, ik zit niet zo in de hoek qua muzieksmaak, maar bijv. Ozric Tentacles voldoet wel redelijk aan dat signalement...quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:44 schreef Luukzor het volgende:
[..]
Spring eens uit de band en noem eens iets emo-one-of-a-kind-bewustzijnsverbreedends a.u.b![]()
Ongelofelijk, wat een gruwelijke dork moet jij wel niet zijn.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:39 schreef 5112 het volgende:
[..]
Ach, ik sta open voor alles, maar dit soort emotieloze, 13 in een dozijn, muziekbehang onzin komt er bij mij niet in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |