idd! gewoon met een soort 2e elftal aantredenquote:Op zondag 2 april 2006 16:45 schreef Fok_you het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
ik stel voor om heerenveen ff te helpen![]()
quote:
Ik hoop dat dit ironisch was? Ik heb welgeteld 2 goede acties van hem gezien. Zijn rendement is echt zo laag.quote:Op zondag 2 april 2006 17:07 schreef methodmich het volgende:
Castelen was ook niet onaardig bezig vandaag toch?
Eens.quote:Op zondag 2 april 2006 17:14 schreef snabbi het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit ironisch was? Ik heb welgeteld 2 goede acties van hem gezien. Zijn rendement is echt zo laag.
Tja en eerlijk is eerlijk eerder in de wedstrijd maakte Aerts ook al een niet al te sterke indruk, maar toen werd het hem door de verdediging ook niet makkelijk gemaakt. Hier was hij wel gewoon schuldig (De verdediging doet niets omdat hij aan kwam)
Hij kon al weer meetrainen met de groep, zeer waarschijnlijk op tijd fit.quote:Op zondag 2 april 2006 18:07 schreef Erasmusch het volgende:
Scheids idd zwaar kut, begreep de voordeelregel niet echt, te laat fluiten etc. Maar niet echt in ons nadeel. Volgens mij kreeg De Guzman nog een elleboog bij de zijlijn.
Is Lodewijks al terug voor de playoffs? Anders sowieso Ekramy maar laten staan.
Op TV was duidelijk te zien dat het wel een overtreding was... maar dan buiten het strafschopgebied.quote:Op zondag 2 april 2006 18:11 schreef Tomasso het volgende:
Ik begreep onze penalty ook niet helemaal trouwens? Zo ver ik kon zien zocht Castelen het echt op en ging hij makkelijk liggen.
Maar ik zie het wel over 50 minuten.
Wat precies?quote:Op zondag 2 april 2006 18:20 schreef tong80 het volgende:
excit Aerts
Daar had ik het tijdens de wedstrijd ook al over met meerdere personen. Dat Aerts zelf een wissel wilde. Dan is het natuurlijk helemaal gedaan.quote:Op zondag 2 april 2006 18:20 schreef tong80 het volgende:
Koeman verklaarde bij Langs de Lijn dat Aerts zelf om een wissel had gevraagd omdat ie zich onzeker voelde. Dat wordt dus excit Aerts lijkt me.
Als Heereveen komend weekend wint van Feijenoord verandert er voor onze positie niets. Echter, kan dat wel inhouden dat ajax op nr. 6 of lager komt als AZ wint.quote:Op zondag 2 april 2006 16:45 schreef Fok_you het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
ik stel voor om heerenveen ff te helpen![]()
Dat is toch een ander verhaal. Die had bij NAC al bewezen niveau te hebben. Hij maakte het niet bij Feijenoord. Maar dat kan gebeuren in je carriere.quote:Op zondag 2 april 2006 19:16 schreef H.Flick het volgende:
Babos doet het opeens ook weer goed bij NEC, dus wie weet.
Maaskant wel hoor, dus RBC.quote:Op zondag 2 april 2006 19:11 schreef tong80 het volgende:
Wil wil aerts nou nog hebben. Geen club zal het risico meer nemen.
De tegenstanders schoten weleens een bal tegen hem aan, ja.quote:Op zondag 2 april 2006 19:20 schreef H.Flick het volgende:
Was Aerts bij RBC niet redelijk betrouwbaar?
Ja redelijk. Maar Babos werd destijds beschouwd als de beste doelman van de eredicie. Dat is wel wat anders.quote:Op zondag 2 april 2006 19:20 schreef H.Flick het volgende:
Was Aerts bij RBC niet redelijk betrouwbaar?
Anders lees je de andere posts niet.quote:Op zondag 2 april 2006 19:54 schreef daaaaan het volgende:
Aerts wou zelf gewisseld worden volgens Koeman.
Kalou is volwassener geworden de laatste maanden!quote:Op zondag 2 april 2006 20:32 schreef Kaap het volgende:
Wat ik overigens de mooiste actie van Kalou vond was dat hij toch die bal afstond aan Kuijt ipv hem zelf te maken. Mooi gebaar.
Dat zei ik dus ook ja, overigens zie ik babos niet zo snel terugkomen in de kuip, zijn speelstijl past gewoon niet. (Stompende of klemvaste keeper)quote:Op zondag 2 april 2006 20:32 schreef Kaap het volgende:
Wat ik overigens de mooiste actie van Kalou vond was dat hij toch die bal afstond aan Kuijt ipv hem zelf te maken. Mooi gebaar.
quote:Op zondag 2 april 2006 20:14 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik hoop trouwens echt dat Castelen van de zomer verkocht wordt!
Ik ergerde me werkelijk kapot aan dat tyfusvolk dat daarna Aerts ging uitfluitenquote:Op zondag 2 april 2006 20:51 schreef Sender_ het volgende:
Wat een fout weer van Aerts, ongelofelijk.
Publiek in de kuip was ook een drama, Aerts daarna gelijk uitfluiten maar zelf was er ook niet al te veel sfeer.
Op naar Heerenveen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |