Die prijzen vraag ik me ook al een tijd af. Volgens mij is dat nog niet bekent.quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:31 schreef FrankyMcG het volgende:
Wat zijn überhaupt de prijzen voor de play offs, en de data?
Oh, je gaat eindelijk weer eens nu het ergens om gaat.quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:31 schreef FrankyMcG het volgende:
Wat zijn überhaupt de prijzen voor de play offs, en de data?
Je kent me toch, ik als successupporter uit Weert, ga echt niet iedere twee weken 3 uur reizen voor 1,5 uur voetbal!quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:36 schreef Cart_man het volgende:
Oh, je gaat eindelijk weer eens nu het ergens om gaat.![]()
Ik reis iedere 2 weken 2.45 uur, en dat allemaal van mijn studiefinancieringquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:38 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Je kent me toch, ik als successupporter uit Weert, ga echt niet iedere twee weken 3 uur reizen voor 1,5 uur voetbal!
Waar zie je me voor aan!
quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik reis iedere 2 weken 2.45 uur, en dat allemaal van mijn studiefinanciering![]()
Jij zal dan ook wat ouder zijn dan 19 en niet hoeven te leven van een stufi.quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:43 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik reis om de 2 weken 1000 KM.....
Daar gaat het niet om....quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:01 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Jij zal dan ook wat ouder zijn dan 19 en niet hoeven te leven van een stufi.
Wat heeft het voor nut om de uitspraken van Dirk-Kuijt te bagatelliseren? Heeft weinig zin om dat daar neer te zetten.quote:
Als meneer Kuijt een beetje nadenkt weet ie dat Franky al jaren een scc heeft,het woord "sarcasme" is hem vreemd blijkbaar.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat heeft het voor nut om de uitspraken van Dirk-Kuijt te bagatelliseren? Heeft weinig zin om dat daar neer te zetten.
Hallo,tis FOK!quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:19 schreef Cart_man het volgende:
Maakt sowieso geen kanker uit hoelang je reist. Wil je 'echt' graag, dan ga je ook, no matter what.
quote:VERKOOP PLAY-OFF WEDSTRIJDEN
De verkoop van de wedstrijden die Feyenoord zal spelen in de Play-off worden in vier fases verkocht:
Fase 1:
Passepartoutverkoop aan seizoenkaarthouders voor hun eigen plek (met 25% korting)
De verkoop loopt van maandag 3 april t/m zaterdag 8 april
UITLEG:
In deze periode kunnen seizoenkaarthouders de eigen plaats terugkopen als passepartout met 25% korting bij de ticketbox.
U ontvangt alleen een betaalbewijs bij de ticketbox.
Uw seizoenkaart wordt dan geactiveerd om als toegangsbewijs te dienen voor de beide play-off wedstrijden.
PRIJZEN:
Vak / prijs passepartout
Lange zijde / ¤ 51
Hoekvak / ¤ 34,50
65+ Hoekvak / ¤ 17,60
Gezinsvak (volwassen) / ¤ 34,50
Gezinsvak (jongeren) / ¤ 13,50
Gezinsvak (kind) / ¤ 9
Korte zijde / ¤ 26,25
Korte zijde parterre / ¤ 21,75
Lange zijde parterre (volwassene) / ¤ 23,25
Lange zijde parterre (jongeren) / ¤ 17,60
Lange zijde parterre (kind) / ¤ 13,50
Invaliden parterre / ¤13,50
Fase 2:
Passepartoutverkoop aan seizoenkaarthouders voor overige vrije plaatsen in het stadion (met 25% korting)
De verkoop is op maandag 10 april t/m dinsdag 11 april
[meer informatie fase 2]
Fase 3:
Passepartoutverkoop aan seizoen- en clubkaarthouders voor de vrije plaatsen in het stadion (met +/- 8% passepartout-korting)
De verkoop is op woensdag 12 april t/m zondag 16 april
[meer informatie fase 3]
Fase 4:
Losse kaartverkoop tegen normale seizoenkaartprijzen.
Seizoenkaarthouders kunnen alleen aan de loketten van het stadion met 25% korting losse kaarten aanschaffen
De verkoop is vanaf 18 april
[meer informatie fase 4]
Idd.Ze verdienen al genoeg aan ons!quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:40 schreef Cart_man het volgende:
Ik weiger zo een passepartout te kopen.
Playoffs, fuck off!
Ik had wel gedacht dat dat ondertussen uitverkocht zal zijn.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:43 schreef footbal_lad het volgende:
Idd.Ze verdienen al genoeg aan ons!
Zijn trouwens nog 200 kaartjes over voor Heerenveen uit....
*Meld zichquote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:30 schreef Cart_man het volgende:
Is op een vrijdag, hè. Kutdag om naar het voetbal te gaan, veel mensen moeten dan speciaal hiervoor een (halve) dag vrijnemen...
Dat hebben wij elke weekquote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:30 schreef Cart_man het volgende:
Is op een vrijdag, hè. Kutdag om naar het voetbal te gaan, veel mensen moeten dan speciaal hiervoor een (halve) dag vrijnemen...
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:30 schreef Cart_man het volgende:
quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:19 schreef Cart_man het volgende:
Maakt sowieso geen kanker uit hoelang je reist. Wil je 'echt' graag, dan ga je ook, no matter what.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |