idd! gewoon met een soort 2e elftal aantredenquote:Op zondag 2 april 2006 16:45 schreef Fok_you het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
ik stel voor om heerenveen ff te helpen![]()
quote:
Ik hoop dat dit ironisch was? Ik heb welgeteld 2 goede acties van hem gezien. Zijn rendement is echt zo laag.quote:Op zondag 2 april 2006 17:07 schreef methodmich het volgende:
Castelen was ook niet onaardig bezig vandaag toch?
Eens.quote:Op zondag 2 april 2006 17:14 schreef snabbi het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit ironisch was? Ik heb welgeteld 2 goede acties van hem gezien. Zijn rendement is echt zo laag.
Tja en eerlijk is eerlijk eerder in de wedstrijd maakte Aerts ook al een niet al te sterke indruk, maar toen werd het hem door de verdediging ook niet makkelijk gemaakt. Hier was hij wel gewoon schuldig (De verdediging doet niets omdat hij aan kwam)
Hij kon al weer meetrainen met de groep, zeer waarschijnlijk op tijd fit.quote:Op zondag 2 april 2006 18:07 schreef Erasmusch het volgende:
Scheids idd zwaar kut, begreep de voordeelregel niet echt, te laat fluiten etc. Maar niet echt in ons nadeel. Volgens mij kreeg De Guzman nog een elleboog bij de zijlijn.
Is Lodewijks al terug voor de playoffs? Anders sowieso Ekramy maar laten staan.
Op TV was duidelijk te zien dat het wel een overtreding was... maar dan buiten het strafschopgebied.quote:Op zondag 2 april 2006 18:11 schreef Tomasso het volgende:
Ik begreep onze penalty ook niet helemaal trouwens? Zo ver ik kon zien zocht Castelen het echt op en ging hij makkelijk liggen.
Maar ik zie het wel over 50 minuten.
Wat precies?quote:Op zondag 2 april 2006 18:20 schreef tong80 het volgende:
excit Aerts
Daar had ik het tijdens de wedstrijd ook al over met meerdere personen. Dat Aerts zelf een wissel wilde. Dan is het natuurlijk helemaal gedaan.quote:Op zondag 2 april 2006 18:20 schreef tong80 het volgende:
Koeman verklaarde bij Langs de Lijn dat Aerts zelf om een wissel had gevraagd omdat ie zich onzeker voelde. Dat wordt dus excit Aerts lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |