Talpa heeft nog niet bepaald laten zien dat ze aanvoelen wat het publiek wil...quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:44 schreef SCH het volgende:
Gek dat Talpa dan denkt dat mensen daar op zitten te wachten, als je heir de reacties leest.
Wat een affiche inderdaad.quote:
Nee, maar je zou toch denken dat ze wel enige ethiek en een klein beetje smaak hebben.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:37 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Talpa heeft nog niet bepaald laten zien dat ze aanvoelen wat het publiek wil...
Hotel Big Brother.quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, maar je zou toch denken dat ze wel enige ethiek en een klein beetje smaak hebben.![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:30 schreef Bravebart het volgende:
Ik snap nog steeds niet hoe hij met zo'n kapsle rond durft te lopen, ik zou me kapot schamen. Alsof hij achter de heg gehurkt zat toen die gesnoeid werd
De meeste wedstrijden zijn ook gewoon kut.quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:58 schreef tong_poh het volgende:
Hier is het allemaal zo fucking geforceerd. En buitengewoon negatief. Alleen maar klaag klaag klaag. En komt er eens een compliment, dan is er ook bijna altijd een maar......
quote:Op donderdag 30 maart 2006 01:12 schreef APK het volgende:
[..]
De meeste wedstrijden zijn ook gewoon kut.
ach, eindeljik weer eens kuiltje dat opvalt in de vallei der dieptepunten..quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:45 schreef Nywuob het volgende:
Ik dacht dat ze met Gullit, die elke keer de wedstrijden van Feyenoord moet analyseren, het dieptepunt hadden bereikt. Nee dus![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |