Sorry hoor - ik vind het al niet zo'n fijn programma maar Sturing??????quote:ANP AP Reuters ANP Pers Support Help
ANP/220 SPO/3 29/3/2006, 13:11 SPORT29 VOETBAL; HILVERSUM - TALPA - DE WEDSTRIJDEN
Vitesse-coach Sturing naar Talpa
Edward Sturing wordt vanaf het nieuwe voetbalseizoen een van de vaste analytici van De Wedstrijden, het voetbalprogramma van Talpa. Sturing is nu oefenmeester van Vitesse maar gaf begin deze maand aan de club aan het eind van dit seizoen te zullen verlaten na twintig jaar aan de Arnhemse vereniging verbonden te zijn geweest.
Sturing wordt een van de vaste commentatoren die vanuit de studio meepraat over de wedstrijden in de Eredivisie en de andere wedstrijden die Talpa uitzendt. Het team bestaat dan naast Wilfred Genee uit Ruud Gullit en Jan van Halst. Over de vaste medewerking van Jan Mulder en mogelijke andere medewerkers zoals Marc van Hintum is nog geen duidelijkheid. Mogelijk vervangt Sturing een van deze mensen. Sturing wordt volgens Talpa-woordvoerder Notermans komende zaterdag geintroduceerd en mag alvast een keer proefdraaien. "Verder zetten we hem nog niet in omdat Sturing met Vitesse nog volop in de race is", aldus de Talpa-woordvoerder.
Hans Kraay jr is een succes?quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:45 schreef hoM3r het volgende:
Ah nee, dat wordt na Wim Jonk toch wel de grootste ramp op TV denk ik
Hans Kraay Jr. heeft meer charisma in zijn kleine teen dan Sturing in zijn geheel. En dat zegt dus heel wat.quote:
"Nai IK VIND dat wai goe guspaild haibben"quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:32 schreef SCH het volgende:
2. Hij kan geen Nederlands spreken
Ik vind Van Halst ook heel erg maar alles beter dan die engerd. En dan zaterdag alquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:45 schreef Nywuob het volgende:
Ik dacht dat ze met Gullit, die elke keer de wedstrijden van Feyenoord moet analyseren, het dieptepunt hadden bereikt. Nee dus![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |