bij mij moet je altidj tussen de regels doorlezenquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar dat is wel heel erg tussen de regels doorlezen
quote:
Post eens 2 zinnen danquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:46 schreef jozef444 het volgende:
[..]
bij mij moet je altidj tussen de regels doorlezen
Jij was wel heel erg fanquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:46 schreef Hugster het volgende:
ik heb B&A tapes, dvd's, pennen, agenda, notitieboekje, etui en broodtrommel
En vroeger ook koekjes en worst
Je had hem een trap in z'n zak moeten gevenquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:44 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Dus ik had hem een gulden moeten geven
en zo is het maar netquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik moet aan m'n broertje denken
Het gaat er niet om wat het kost, het gaat erom wat het oplevert
kreeg het allemaal maarquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij was wel heel erg fan
Ik alleen worstEn die vond ik nog niet eens lekker ook
Heb? Niet had?quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:46 schreef Hugster het volgende:
ik heb B&A tapes, dvd's, pennen, agenda, notitieboekje, etui en broodtrommel
En vroeger ook koekjes en worst
Daar kwam ik alleen met mijn hoofd bij. En om nou met mijn hoofd tussen zijn benen te gaan zitten gaat me net wat te verquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:47 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Je had hem een trap in z'n zak moeten geven![]()
wat wil je wetenquote:
Nah, dan moet ik je weer komen opzoeken om je pinpas te jatten enzo....quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:49 schreef jozef444 het volgende:
[..]
wat wil je weten
men pincode hiertussen ?
quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ervoor zegt hij altijdHerman, Herman, Herman, je begrijpt er niets van
![]()
Goed verstopt mag ik hopenquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:49 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee!
Ik heb het bewaard ergensDe video's en dvd's zijn bij de hand.
Ja waar niet vanquote:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:53 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja waar niet van
Ik heb voor hem ook nog eens alle flippo's moeten sparen. Ik heb dus alles dubbel
Zelfde geld voor pokémon. Daar was m'n broertje gek van nog, is me pa ook alles gaan halen en moest m'n broertje allemaal kaarten gaan ruilen voor em
Hij snapt er zelf geen zak van en het boeit hem ook weinig. Maar zo is het weer mooi verkapt voor m'n ma
Hij heeft gisteren btw z'n 26e vliegenhengel gekochtHij had er dit weekend op de visma ook nog een paar gehaald
![]()
Ik schaam me niet voor mijn jeugdsentiment hoorquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:51 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Goed verstopt mag ik hopen
Ik heb op mijn 13e al mijn barbies () weg gegeven
Nou, ik verveelde me opeens wel verdomd vaakquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik schaam me niet voor mijn jeugdsentiment hoor![]()
En was je lang verdrietig?![]()
ja en de beredeneringen zijn nog mooierquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zo gezellig, geld verkwistende vaders![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |