het is wel echt een meesterlijke geld slet jaquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Deze uitgerangeerde ouwe geldwolf wel
Ik heb trouwens een keer een handtekening aan hem gevraagd, na een show.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Deze uitgerangeerde ouwe geldwolf wel
helemaal niets, maar toen hij kwam zij ik daar gaat de rust en nu hij weer weg is, is de rust weer wedergekeerd. Ik moest even de cirkel weer rond maken.quote:
Hadden jullie wel een clownquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:36 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nou de semi-ontbindende franse clown in de circus bij ons hotel in Frankrijk had ze ook
En stinken dat ie deed![]()
![]()
je had zeker geen Bassie en Adriaan notitieboekje waar hij hem in moest zetten?quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:38 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik heb trouwens een keer een handtekening aan hem gevraagd, na een show.
Maar die kreeg ik niet. En sindsdien is het een *******.
Jij bent echt een drol op een stokquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:39 schreef Spyronius het volgende:
[..]
helemaal niets, maar toen hij kwam zij ik daar gaat de rust en nu hij weer weg is, is de rust weer wedergekeerd. Ik moest even de cirkel weer rond maken.
Een crepser in hart en nierenquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:38 schreef Hugster het volgende:
[..]
het is wel echt een meesterlijke geld slet ja![]()
Met z'n dvd's die hij schaamteloos overal spammed en het creatief boekhouden er nog eens bij
En hoe hij in de aanval schiet als hij van een partij nog wat centen krijgt![]()
![]()
Bassie
Neequote:Op woensdag 29 maart 2006 14:39 schreef Hugster het volgende:
[..]
je had zeker geen Bassie en Adriaan notitieboekje waar hij hem in moest zetten?
quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:38 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik heb trouwens een keer een handtekening aan hem gevraagd, na een show.
Maar die kreeg ik niet. En sindsdien is het een *******.
jaquote:
Nee Bassie houdt alleen van geld en slagroomtaartquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:40 schreef Sjoem het volgende:
[..]
NeeDe andere kindjes ook niet en die kregen er ook geen.
Volgens mij houdt ie niet van kinderen
ah, HAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:39 schreef Spyronius het volgende:
[..]
helemaal niets, maar toen hij kwam zij ik daar gaat de rust en nu hij weer weg is, is de rust weer wedergekeerd. Ik moest even de cirkel weer rond maken.
Wat leukquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:40 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja
En een een paar zieke honden met korsten en grote kale plekken
En oostblok sletjes die verantwoordelijk waren voor het acrobatenwerk
quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:39 schreef Spyronius het volgende:
[..]

Natuurlijk niet, alleen van geldquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:40 schreef Sjoem het volgende:
[..]
NeeDe andere kindjes ook niet en die kregen er ook geen.
Volgens mij houdt ie niet van kinderen
Lekkerquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:40 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja
En een een paar zieke honden met korsten en grote kale plekken
En oostblok sletjes die verantwoordelijk waren voor het acrobatenwerk
Ik vind slagroomtaart ook wel lekker. En geld is ook niet verkeerd.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee Bassie houdt alleen van geld en slagroomtaart
om hierachter te plakken dat hij kleine kinderen ook wel aardig m oet vinden is wel heel fout hequote:Op woensdag 29 maart 2006 14:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, alleen van geld
het is helaas wel de waarheidquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:42 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik vind slagroomtaart ook wel lekker. En geld is ook niet verkeerd.
Maar een handtekening wil ik best wel uitdelen hoorZolang het niet onder een contract staat.
Ik snap je nietquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:43 schreef jozef444 het volgende:
[..]
om hierachter te plakken dat hij kleine kinderen ook wel aardig m oet vinden is wel heel fout he
Dus ik had hem een gulden moeten gevenquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:44 schreef Hugster het volgende:
[..]
het is helaas wel de waarheid
Als hij niet aan je verdient kan je wat hem betreft zo in de stront zakken
bij mij moet je altidj tussen de regels doorlezenquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar dat is wel heel erg tussen de regels doorlezen
quote:
Post eens 2 zinnen danquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:46 schreef jozef444 het volgende:
[..]
bij mij moet je altidj tussen de regels doorlezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |