Ach, voor een kløtedorp waar je eerst niets over hoordequote:Op woensdag 29 maart 2006 11:26 schreef Klonk het volgende:
wauw, wel 6 man uit amersfoort![]()
't is wat....
6 man, da's zeker de hele bevolkingquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:27 schreef peter.k het volgende:
[..]
Ach, voor een kløtedorp waar je eerst niets over hoorde![]()
Je zou het bijna gaan denkenquote:
Yowwwww niet fokken met Amersfoort want dan krijg je de vriendjes van Babak op je dakquote:
Ja, ineens het besef. Schrok ik vanquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:32 schreef electricity het volgende:
conclusie: amersfoort is gewoon de stad des paupers
Ben d'r niet trots opquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:32 schreef Steve-O het volgende:
Wees der maar trots op zou net zoiets zijn als ik trots op Ali-B zou zijn omdat ie hier ook vandaan komt
Bwahahaha.. die houden we erin.quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:38 schreef peter.k het volgende:
Hier,
DIT
...is pas echt hilarisch![]()
Van Amersfoortse bodem, jawel![]()
O M Gquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:38 schreef peter.k het volgende:
Hier,
DIT
quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:38 schreef peter.k het volgende:
Hier,
DIT
Ach wat lief!!! Ik heb toch enigzins sympathie voor gefrustreerde hooglanders.....quote:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:41 schreef Kings het volgende:
Ik heb toch enigzins sympathie voor gefrustreerde hooglanders.....
Hoe kun je nou een stad bellenquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:40 schreef Nega het volgende:
Straks wordt het nog: Even Amersfoort bellen ipv Even Apeldoorn bellen
Jij komt uit dezelde stad als Ali B!!!!quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:32 schreef Steve-O het volgende:
Wees der maar trots op zou net zoiets zijn als ik trots op Ali-B zou zijn omdat ie hier ook vandaan komt
Hoezo? Want jij was het?quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:55 schreef cerror het volgende:
Boy Tanahatoe was niet degene die het ijsklontje gooide.
Jij hebt ook overal een antwoord opquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Gewoon familie stad opzoeken in het telefoonboek [afbeelding]
Neen, ik woon in Meppel en 1 of andere martijn had het gegooit.quote:
Ik ben gewoon oneindig slimquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:58 schreef Gebs het volgende:
[..]
Jij hebt ook overal een antwoord opwaar haal je al die wijsheid vandaan
Laten we het daar maar op houdenquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:59 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik ben gewoon oneindig slim
Bedankt voor die mooie sig trouwens
En dan rijd je naar het noorden en dan kom je in een NOG mooiere stad: Zwolle!quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:16 schreef PeZu het volgende:
amersfoort is het geografisch middenpunt van nederland
echt een geweldige stad hoor
quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:23 schreef WetLips het volgende:
[..]
En dan rijd je naar het noorden en dan kom je in een NOG mooiere stad: Zwolle!
surequote:Op woensdag 29 maart 2006 15:23 schreef WetLips het volgende:
[..]
waar om zou een mens noordelijker willen gaan? en dan helemaal naar een stad van een groep welek liedjes maakt over hoedenplanken....... nee dan ben je wat als stadquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:23 schreef WetLips het volgende:
[..]
Eensch.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:23 schreef WetLips het volgende:
[..]
Geen probleem als je er maar bij vermeld dat ik het gezegd hebquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:59 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Niet hier lezen!quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:30 schreef Gebs het volgende:
[..]
Geen probleem als je er maar bij vermeld dat ik het gezegd heb![]()
![]()
trek zon kop maar eens recht in de bek van een gangster.....quote:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:30 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Niet hier lezen!
Een stukje naar beneden!
ze zeiken daar in kruiken, das toch niet leuk meerquote:
Mag ik je aanraken? [insert verlegen smilie]quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:59 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
* Checkt profielquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:39 schreef Doderok het volgende:
[..]
Mag ik je aanraken? [insert verlegen smilie]
* Doderok checkt fotoboekquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:39 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
* Checkt profiel
Mits niet van te lange duur en op intieme plaatsen!
en nog niet zo lang geleden werd amersfoort uitgeroepen tot de prettigste stad om in te leven.....maar aan mij hebben ze niks gevraagdquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:44 schreef Leandra het volgende:
En dan wordt in een Amersfoort-topic Tilburg genoemd als stad die wel leuk is...
Toch wel toevallig dat Amersfoort en Tilburg de steden zijn waar regelmatig nieuwe producten worden uitgedeeld... om de reacties te testen, want.. Amersfoort en Tilburg zijn de meest representatieve steden voor een dwarsdoorsnede van de NL bevolking...
quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:45 schreef Doderok het volgende:
[..]
* Doderok checkt fotoboek
Jij bent geen echte condor!![]()
Ik heb in allebei de steden mogen wonenquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:44 schreef Leandra het volgende:
En dan wordt in een Amersfoort-topic Tilburg genoemd als stad die wel leuk is...
Toch wel toevallig dat Amersfoort en Tilburg de steden zijn waar regelmatig nieuwe producten worden uitgedeeld... om de reacties te testen, want.. Amersfoort en Tilburg zijn de meest representatieve steden voor een dwarsdoorsnede van de NL bevolking...
Poeh! Ik schijt op je hoofd!quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:49 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb in allebei de steden mogen wonen
Het komt door mij dat allebei de steden keigaaf zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |