U bent een gristen naar mijn hart. Ik ben ook ooit katholiek gedoopt, vandaar toch mijn sympathie voor de jesus-fan. Ook houd ik van gitaarmuziek.quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:25 schreef twetwe het volgende:
[..]
Iron Maiden oke, dat vind ik ook niet fijn om naar te luisteren. Maar als CHRISTEN(ja ik durf daar eerlijk vooruit te komen) Luister ik wel naar Metallica, ACDC en andere hardrock. En opzich vind ik de lyrics van de meeste liedjes wel meevallen, dus ik vind hem wel een beetje overdreven mja. En er is verder ook wel christelijke hardrock zoals Pillar en Demon Hunter, waar je als niet christen ook best naar kunt luisteren![]()
Gave omschrijving, en dat voor iemand die het allemaal maar niks vindt!quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:08 schreef imported_sphinx het volgende:
De muziek bouwt een overdonderende muur van geluid van dreunende, beukende bas en drums, gillende en scheurende gitaren, met daaroverheen vanuit het diepste binnenste geschreeuwde teksten.
Vragen naar de bekende weg!quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:57 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Check mijn avatar: ik vraag mij af wat onze refo-vrienden vinden van Down? Die vertegenwoordigen immers drugsgebruikers, zuiplappen en sexfanaten.
Ik ben ook katholiek.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:57 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
U bent een gristen naar mijn hart. Ik ben ook ooit katholiek gedoopt, vandaar toch mijn sympathie voor de jesus-fan. Ook houd ik van gitaarmuziek.
Check mijn avatar: ik vraag mij af wat onze refo-vrienden vinden van Down? Die vertegenwoordigen immers drugsgebruikers, zuiplappen en sexfanaten.
Wat zingen ze ná grote massa moord?quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:46 schreef jaguar het volgende:
als je oma's aan de top omdraait krijg je grote massa moorden.
het bewijs
Volgens mij heb jij een achterhaald beelt van de meeste christenen. We hoeven geen rokken te dragenquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:57 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
U bent een gristen naar mijn hart. Ik ben ook ooit katholiek gedoopt, vandaar toch mijn sympathie voor de jesus-fan. Ook houd ik van gitaarmuziek.
Je hebt gelijk, die zijn achterlijk.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:23 schreef twetwe het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een achterhaald beelt van de meeste christenen. We hoeven geen rokken te dragenWe mogen bier drinken
We mogen uit
Mensen die over de duivel zingen, en zeggen dat God niet bestaat, maar de duivel wel hebben 3 steken los. Hoe kan God nou niet bestaan als de duivel wel bestaat.
neequote:Op donderdag 30 maart 2006 22:39 schreef Adurothiel het volgende:! Is daar iets mee gedaan, of is het echt waar?
Bullshit natuurlijk. Mja schijt dr an =)quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:41 schreef Dungeonmaster het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, die zijn achterlijk.
Iedereen weet namelijk dat god en de duivel een en dezelfde zijn.
Net als makers van Virusscanners en makers van virussen zeg maar.
Naar den duvel ermee.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:00 schreef twetwe het volgende:
[..]
Bullshit natuurlijk. Mja schijt dr an =)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |