Een moderne klassieker, maar er zit niet helemaal een waarheid in.quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:00 schreef Noir666 het volgende:
"All your base are belong to us"
das toch meer een dooddoener?quote:"O RLY?"
zoiets?![]()
dat is eerder een normaal spreekwoord, wat ik bedoel zijn eerder parodieen op een spreekwoord.quote:
jaaaquote:Op woensdag 29 maart 2006 10:08 schreef Adfundum het volgende:
een schizofreen is nooit alleen
nee??.. ik zie ze hier prima...quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:59 schreef c0nd0r het volgende:
Quis je weet dat de plaatjes het niet doen?![]()
nu wel??quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:59 schreef c0nd0r het volgende:
Quis je weet dat de plaatjes het niet doen?![]()
Ja, hij moet gewoon ff F5enquote:
Nu welquote:
stom... dat wist ik ook eigenlijk wel... heb ze nu op primeserver gezet.. en.. it's alive!!quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:09 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nu wel
Waarschijnlijk zag jij ze wel omdat die plaatjes nog in je cache stonden, tripod laat geen remote dinges toe enzo
Ik hou nog wel van je hoorquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:11 schreef Quistis het volgende:
[..]
stom... dat wist ik ook eigenlijk wel... heb ze nu op primeserver gezet.. en.. it's alive!!![]()
Er zijn geen domme mensen, alleen domme vragen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:23 schreef L.Denninger het volgende:
Er zijn geen domme vragen, alleen domme mensen.
Er zijn geen domme vragen, alleen domme antwoordenquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:25 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Er zijn geen domme mensen, alleen domme vragen.
Uitspraken van Kanequote:Op woensdag 29 maart 2006 09:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Je ken ze wel, die uitspraken, absurt maar helemaal waar.
"When in question, or in doubt, run in circles, scream and shout"
" Als je de enige bent die zijn hoofd koel houdt in een situatie waar iedereen in paniek is, dan begrijp je de ernst van de situatie niet"
" Just because you are paranoide it does not mean they are not out to get you"
Wie kent er nog meer?
http://www.newgrounds.com/collection/allyourbase.htmlquote:Op woensdag 29 maart 2006 10:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Een moderne klassieker, maar er zit niet helemaal een waarheid in.
Vraag me af waar die vandaan komt trouwens.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:01 schreef killswitch het volgende:
[..]
http://www.newgrounds.com/collection/allyourbase.html
lees en kijk dit maar eens
Ik ken hem als succes heeft een hoer als moederquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:14 schreef Gebs het volgende:
Succes kent vele vaders, Falen is altijd een wees
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |