Grafisch goed. En online voelt ie een stuk beter (vloeinder) aan dan GRAW. Wat toch een beetje statisch reageerde.quote:
Jij ownt gekquote:Op donderdag 30 maart 2006 00:40 schreef Mister_T het volgende:
Wou net iedereen vertellen over de Battle Field demo, maarja is al bekend
Ik ga ff kijken of het wat is
Ja ging best lekkerquote:Op donderdag 30 maart 2006 01:39 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Jij ownt gek
16/3 laatste potje, bijna 2x zo goed als de #2
Then again, ik zat niet bepaald serieus te spelen.
mooi de demo kan je dus ook online spelen?quote:Op donderdag 30 maart 2006 01:41 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Ja ging best lekker![]()
Lijkkt me leuk om met 20 fokkers online te spelen![]()
Gebruik zelf een etech kabel router.quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:21 schreef devv05 het volgende:
Maar kan iemand me een router aanraden die een nette prijs heeft en geschikt is voor mn 360/PC?
Vanavond ff checken.quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:02 schreef Frasier het volgende:
De Battlefield 2: Modern Combat demo is nu te downloaden van de Marketplace.
Het komt eind 2007, maak je er maar niet druk omquote:Op donderdag 30 maart 2006 08:53 schreef Bastard het volgende:
Wat is Cellfaktor nou weer?
En waarom ziet dat er nou ook weer zo leuk uit?
da mag ik niet hopenquote:Op donderdag 30 maart 2006 09:03 schreef jorienvdherik het volgende:
zijn die screens niet gewoon van halo3
quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:06 schreef gijsje79 het volgende:
Behalve dat er tennisballen op 7 april uitkomt, komt Lara ook met een nieuw deel.
[afbeelding]
Is de demo uitquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:50 schreef jorienvdherik het volgende:
welke denk je
maar ff demo spelen van BF2
Ik hou het ook bij Oblivion in Laraquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:58 schreef jorienvdherik het volgende:
ja kut demo/kut spel
lelijk hoor gewoon zelfde als de normale versie alleen surround is goed
Ja, Crysis brengt veel nieuws op het FPS vlakquote:Op donderdag 30 maart 2006 09:33 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Dat filmpje zag er veel te origineel en tof uit om iets uit de Halo serie te zijn
Oblivion in Lara ookquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:54 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik hou het ook bij Oblivion in Lara
Andersom zou nog wel kunnen.quote:
Meer dan Halo iigquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, Crysis brengt veel nieuws op het FPS vlak![]()
ik had om half 1 / 1 uur , die demo gedaan,quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:00 schreef devv05 het volgende:
Router werkt en Live dus ook
Alleen BF2 geeft steeds server full en er is er maar eentje toch....?
Kap eens met je grafische gejank, alsof een game alleen daarom draait. Iemand die FIFA goed vindt en PES niet alleen vanwege de graphics neemt toch niemand serieus.quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:42 schreef jorienvdherik het volgende:
mij ook grafisch kut zeg
Same.quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:40 schreef Fillipe het volgende:
BF2 ga ik ook niet kopen, valt me beetje tegen.
Grafisch kut?quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:42 schreef jorienvdherik het volgende:
mij ook grafisch kut zeg
Ik laat hem wel liggen gezien het feit dat ik niet eens toe kom aan alle geweldige gamesquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:13 schreef =HellFire= het volgende:
Heb de 360 versie van Far Cry ook al een tijdje, net als Blazing Angels. Beide zijn leuk, maar ook niet meer dan dat. Vind ik dan.
Ik heb hem ook besteldquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:16 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb wel de guide van Oblivion besteld vanmiddag, lijkt me leuk.
Same here hehe. Maar ik MOET nog Blazing Angels reviewen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:15 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik laat hem wel liggen gezien het feit dat ik niet eens toe kom aan alle geweldige games
Ze moeten natuurlijk nog steeds leren omgaan met de hardware. Ik verwacht wel dat er een patch voor verschijnt als ze het een beetje in de vingers hebben.quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:47 schreef twi het volgende:
Verder een perfect spel hoor, maar ik dacht dat de 360 wel tot iets smoothere gameplay in staat zou moeten zijn.
Vorige topic stond al een filmpje.quote:Op donderdag 30 maart 2006 08:53 schreef Bastard het volgende:
Wat is Cellfaktor nou weer?
En waarom ziet dat er nou ook weer zo leuk uit?
Oblivion is zo uitgebreid dat ik zo'n guide wel fijn vind. Ik ga echt niet de hele walkthrough doorlopen, maar het is gewoon fijn als naslagwerk.quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb hem ook besteldWel voorzichtig gaan gebruiken.
Over G is toch die shooter van G Rev?quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:11 schreef gijsje79 het volgende:
Demo van BF2 viel me ook wat tegen.
Zeg maartegen BF.
Gisteren wel "Over G Energy Airforce" gepreorded.
Tja, bethesda he......quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:47 schreef twi het volgende:
Ik hou 't maar even hier, omdat het X360 exclusief praat is, maar ik moet toch even zeggen dat ik Oblivion op de 360 soms best wel erg kut vind lopen. Laadtijden prima, maar elke keer dat haperen bij het laden wanneer je reist, en de framedrops de seconden ervoor en erna.
Verder een perfect spel hoor, maar ik dacht dat de 360 wel tot iets smoothere gameplay in staat zou moeten zijn.
Wel jammer dat 'ie nog lang niet uit is, maar dat is ook een titel om in de gaten te houdenquote:
quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:29 schreef jorienvdherik het volgende:
nog een week en dan spelen we Tomb Raider.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:49 schreef Strolie75 het volgende:
Nog nooit van gehoord...wat is dat voor spel?
Lijkt me ook weinig, dan is DOA4 wel een beter spel.quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:25 schreef devv05 het volgende:
WWE SmackDown vs. RAW 2007 komt naar Xbox 360
Ik zal niet alle 10 de screenshots hier spammen
Geinteresseerden? Dit soort games trekt mij helaas niet, net als DoA4 en Rumble Roses XX
Over G Fighters Xbox 360 31-12-2006quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:40 schreef Wessiej het volgende:
Er wordt gezegt 4 Mei, maar denk het niet.
Even een vraagje. Loop je net als in de 1e Tomb Raider ook af en toe dieren tegen het lijf? Dat maakte het eerste deel ook echt succesvol. Misterieuze tombes gevuld met wat beren, wolven, leeuwen en krokodillen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
Tombraider alvast in pre-ordered
volgende week op de mat
Ik zou het niet weten, zal eens preview gaan zoekenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:17 schreef Frasier het volgende:
[..]
Even een vraagje. Loop je net als in de 1e Tomb Raider ook af en toe dieren tegen het lijf? Dat maakte het eerste deel ook echt succesvol. Misterieuze tombes gevuld met wat beren, wolven, leeuwen en krokodillen.
Ik hoop dat ik tijdens het spelen dat typische Tomb Raider 1 gevoel krijg (Gemixt met een beetje van het 2e deel).
Ik ben een groot worstelfan, dus ik zal hem ook zeker kopen. Heb 2006 liggen en die heb ik erg lang gespeeld.quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:25 schreef devv05 het volgende:
WWE SmackDown vs. RAW 2007 komt naar Xbox 360
Ik zal niet alle 10 de screenshots hier spammen
Geinteresseerden? Dit soort games trekt mij helaas niet, net als DoA4 en Rumble Roses XX
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:17 schreef Frasier het volgende:
[..]
Even een vraagje. Loop je net als in de 1e Tomb Raider ook af en toe dieren tegen het lijf? Dat maakte het eerste deel ook echt succesvol. Misterieuze tombes gevuld met wat beren, wolven, leeuwen en krokodillen.
Ik hoop dat ik tijdens het spelen dat typische Tomb Raider 1 gevoel krijg (Gemixt met een beetje van het 2e deel).
Uit: Tomb Raider Legendquote:Met het zevende deel, Tomb Raider Legend genaamd, keert ze echter terug naar waar ze hoort: in grotten en duistere dungeons (en er lopen weer wilde dieren rond!).
Nu gaat ie zeker in de pre-order..quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
Uit: Tomb Raider Legend
FOK!games, here to answer your questions
Must have, kan niet wachten om dog fights met fokkers te hebbenquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:11 schreef gijsje79 het volgende:
Demo van BF2 viel me ook wat tegen.
Zeg maartegen BF.
Gisteren wel "Over G Energy Airforce" gepreorded.
mja moet hem ook hebben, duurt alleen nog 200 dagen en meerquote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:32 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Must have, kan niet wachten om dog fights met fokkers te hebben![]()
200 dagenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
mja moet hem ook hebben, duurt alleen nog 200 dagen en meer
Over G Fighters Xbox 360 31-12-2006..quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:40 schreef Mister_T het volgende:
[..]
200 dagen
Hij zou binnenkort toch al uitkomen?![]()
-edit-
Misschien makkelijk als ik voortaan ff alle posts lees![]()
tot 7 april staat @ fokgames!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:43 schreef Mister_T het volgende:
Welke titels komen er binnenkort nog uit die de moeite waard zijn? Tomb Raider en Top Spin 2 hoef ik niet
Ik vind die laadtijden echt heel erg meevallen. Vooral als er een stuk wereld geladen wordt, dan ben ik al blij dat de game gewoon verdre gaat en dat ie maar een sec. of zo hapert.quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:47 schreef twi het volgende:
Ik hou 't maar even hier, omdat het X360 exclusief praat is, maar ik moet toch even zeggen dat ik Oblivion op de 360 soms best wel erg kut vind lopen. Laadtijden prima, maar elke keer dat haperen bij het laden wanneer je reist, en de framedrops de seconden ervoor en erna.
Ja ik moet zeggen dat ik ook wel blij ben dat deze titel op de 360 verschijntquote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:16 schreef Legendkiller het volgende:
[..]
Ik ben een groot worstelfan, dus ik zal hem ook zeker kopen. Heb 2006 liggen en die heb ik erg lang gespeeld.
Op de site van Dimension Plus staat ie al voor 28 april.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Over G Fighters Xbox 360 31-12-2006..
duurt nog lang lijkt me..
@gamerankings.com : Release Date: June, 2006
dus ben benieuwd
Jij bent volgens mij de enige die Oblivion niet speelt!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 08:03 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Op de site van Dimension Plus staat ie al voor 28 april.
Ach ik zie het wel, ben eerst nog wel bezig met Burnout Zit op 70% en daarna Tomb Raider waar ik veel zin in heb.
Verder een beetje op Live met GRAW.
Oeeeeeeeeeeeeeeeeeee...dat ziet er goed uitquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:27 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Lijkt me geweldig.
Vond Ace combat een pracht van een spel en wachte eigenlijk zoiets op de Xbox.
Laten we het zo houden.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 08:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij de enige die Oblivion niet speelt!
Dat heb ik dus niet.... als je verder komt vind ik het juist beter en beter worden. Ook beter dan condemned. Elke vijand is anders en het blocken met attack counteren werkt heerlijk. Ook charges met opzijn stappen lukt me nu aardig.... vijand heeft meer moeite me te raken.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 04:34 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ik vind die laadtijden echt heel erg meevallen. Vooral als er een stuk wereld geladen wordt, dan ben ik al blij dat de game gewoon verdre gaat en dat ie maar een sec. of zo hapert.
Maar wat ik wel erg kut vind is dat het vechten gewoon niet werkt, niet te vergelijken met Condemned. De beelden, het geluid en de daadwerkelijke aktie komen gewoon niet overeen. Je slaat, even later hoor je het, en of het ook gebeurt daar ga je maar van uit.
Uiteindelijk ram ik maar een eind weg en gaan de vijanden na een paar slagen wel dood maar enige vorm van tactiek zit er hierdoor niet meer in.
Ff checken inderdaadquote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:07 schreef jorienvdherik het volgende:
op xboxworld een preview van table tennis
Vraag me echt af hoe ze een RTS gaan laten werken op 360.... het is al eens eerder gebeurd maar tochquote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:25 schreef Tain het volgende:
Battle for middle earth II
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 08:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij de enige die Oblivion niet speelt!
Ik vraag het me ook af, lijkt me te traag gaan met een controllerquote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:30 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Vraag me echt af hoe ze een RTS gaan laten werken op 360.... het is al eens eerder gebeurd maar toch
Ik ben ook wel benieuwd ja. Jammer dat je niet evt. een luchtmuis kunt kopen voor de 360. Dan waren RTS games heel goed mogelijk op klassieke manier en kon je toch bankhangen zonder een oppervlak nodig te hebben voor een muisquote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:30 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Vraag me echt af hoe ze een RTS gaan laten werken op 360.... het is al eens eerder gebeurd maar toch
Nog ff en je gaat die revolution controller aanprijzen zekerquote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:45 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd ja. Jammer dat je niet evt. een luchtmuis kunt kopen voor de 360. Dan waren RTS games heel goed mogelijk op klassieke manier en kon je toch bankhangen zonder een oppervlak nodig te hebben voor een muis.
Waarom zou ik?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nog ff en je gaat die revolution controller aanprijzen zeker![]()
Dat de resolutie van een game jou weerhoud het te spelen. HHAHAHAH!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:46 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Waarom zou ik?
Alsof je een klassieke RTS game in SDTV-resolutie wil spelen.
Ja sorry als ik belang hecht aan het goed kunnen onderscheiden van units en ik liever ga voor de strategische vrijheid die honderden eenheden mij bieden in plaats van beperkt te moeten spelen met kleine aantallen zoals in Warcraft III.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:11 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat de resolutie van een game jou weerhoud het te spelen. HHAHAHAH!
Ga schrijver voor gamert.nl
Less is more in Warcraft III (TFT).quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:20 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ja sorry als ik belang hecht aan het goed kunnen onderscheiden van units en ik liever ga voor de strategische vrijheid die honderden eenheden mij bieden in plaats van beperkt te moeten spelen met kleine aantallen zoals in Warcraft III.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |