Als je bij bijv PGR3 alle auto's hebt gekocht, is toch wel leuk als je die savegame nog hebtquote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:56 schreef devv05 het volgende:
[..]
Je achievements enzo hou je toch? Waarom zouden savegames uitmaken als je een game al uithebt? Of begrijp ik het verkeerd...
Ik blijf het kut vinden, vlieg je boven zo'n stad staan er 50 gebouwen en de rest is 2Dquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:13 schreef devv05 het volgende:
Nieuwe screenshots en details Over G Fighters
Damn wat lijkt die game me vet
Score blijft wel ja, maar voor de rest is het gewoon weer overnieuw beginnen. Dus zat denk ik op de helft met kameo. Moest met pgr3 eindelijk nog de laatste 3 dingen verzilveren wat me echt veel moeite koste. En ga zo maar door. Dat is dan dus wel een beetje zuur. Maargoed, als het betekend dat de box het nu verder goed blijft doen...... dan bijt ik gewoon door die zure appel heenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:56 schreef devv05 het volgende:
Je achievements enzo hou je toch? Waarom zouden savegames uitmaken als je een game al uithebt? Of begrijp ik het verkeerd...
Ubisoft neemt het over voor Europa.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:08 schreef Mystikvm het volgende:
Over-G moet ik denk ik wel hebben. Het is van Taito, daar koop ik bijna alles van. Vind dat ze geweldige games maken/maakten.
Die game is vetquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:13 schreef devv05 het volgende:
Nieuwe screenshots en details Over G Fighters
Damn wat lijkt die game me vet
Lijkt me logisch.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:56 schreef Frasier het volgende:
Oke ik zat nog te twijfelen om volgendeweek of Tomd Raider Legend te halen of Top Spin 2. Top Spin is gister uit gekomen in de USA en hij schijnt niet echt best te zijn. Tomb Raider wordt het dus.
Probeer het uit zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:10 schreef Gamedemon het volgende:
Weet iemand of ik regio 1 DVD's kan afspelen op de 360? hij schijnt regio vrij te zijn wat games betreft dus met dvds neem ik aan dat het ook zo is?
ik heb geen regio 1 dvd's....quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:25 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Probeer het uit zou ik zeggen.
Kon wel een copie draaien.
Je stond net op het punt om regio 1 dvd's te bestellen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:27 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik heb geen regio 1 dvd's....
o wacht...ik kan wel met een progammatje dvd's omzetten van regio 2 naar 1...mischien dat is proberen
Ja dat weet ikquote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:10 schreef Gamedemon het volgende:
Weet iemand of ik regio 1 DVD's kan afspelen op de 360? hij schijnt regio vrij te zijn wat games betreft dus met dvds neem ik aan dat het ook zo is?
Als je een regio 1 disc erin stopt krijg je de melding 'this dvd has the wrong region code' (oid).quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:34 schreef =HellFire= het volgende:
Is de 360 wel regio vrij?
Zoietsquote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:31 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Je stond net op het punt om regio 1 dvd's te bestellen.
Ok thanksquote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:35 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Als je een regio 1 disc erin stopt krijg je de melding 'this dvd has the wrong region code' (oid).
Dus ik gok van niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |