slikkende-sletquote:
zozoquote:
Zondag is goed pikquote:Op woensdag 29 maart 2006 08:00 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
zozoeerst gisteren tot 9!!!!
![]()
uur
en dan nu alweer present
quote:
gijs.... ik ga geen drol doenquote:Op woensdag 29 maart 2006 08:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heb je een zachte stoel om de spierpijn te verzachten voor m
joh... lekker gijsquote:Op woensdag 29 maart 2006 08:30 schreef Bastard het volgende:
He lekker.. kan waarschijnlijk op een solli gesprek komen bij een bedrijf in Amsterdam
Steentje of 2 of 3.. heb je in ieder geval 'meegeholpen'quote:Op woensdag 29 maart 2006 08:50 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gijs.... ik ga geen drol doenlaat die pinda alles sjouwen whehehe zijn tuin... zijn tegels whehehe
Zal Oblivion wel ff uitspelen voor je
Wat voor werk gijs ?quote:Op woensdag 29 maart 2006 08:30 schreef Bastard het volgende:
He lekker.. kan waarschijnlijk op een solli gesprek komen bij een bedrijf in Amsterdam
Ja he?quote:
whehheheequote:Op woensdag 29 maart 2006 08:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Steentje of 2 of 3.. heb je in ieder geval 'meegeholpen'
Ik kan ook niet helpen, MOET bij Jasmijn blijven
wat voor bedrijf?quote:Op woensdag 29 maart 2006 08:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja he?.. tis wel iets verder weg dan nu.. maar het bedrijfsprofiel van hun staat mij wel aan.
Zeg ik niet.quote:
IT weerquote:Op woensdag 29 maart 2006 08:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zeg ik niet.
Nee, tis in de IT tweede lijn support... bedrijf wat veel ASP doet.
Als hij er 50 wil meenemen, primaquote:Op woensdag 29 maart 2006 08:54 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
whehhehee
zijn het er echt 50??![]()
![]()
ik wil wel ff op Jasmijn passen hoor![]()
Vlakbij Sloterdijk?quote:Op woensdag 29 maart 2006 08:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zeg ik niet.
Nee, tis in de IT tweede lijn support... bedrijf wat veel ASP doet.
Ik weet niet hoeveel hij er nodig heeft gijs... maar ik denk zoiezo niet dat het in 1 rit pastquote:Op woensdag 29 maart 2006 08:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als hij er 50 wil meenemen, prima
Tklinkt meer als dat het is hoor.. kheb er toen een 70 stuks op een dag versjouwd en neergelegd in de tuin.
Aanhangwagen toch? Wil het wel hoorquote:Op woensdag 29 maart 2006 08:58 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel hij er nodig heeft gijs... maar ik denk zoiezo niet dat het in 1 rit pastmaar dat zien we wel whehehe
Hoofdstad van Nederlandquote:
oh..quote:Op woensdag 29 maart 2006 08:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Aanhangwagen toch? Wil het wel hoor
Ik heb op de kaart gekeken.. ligt in het westen van a'dam .. zaanstad ligt er in de buurt kan dat?quote:Op woensdag 29 maart 2006 08:59 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Hoofdstad van NederlandKom op gijs...... dat moest je weten
![]()
![]()
Een landrover ookquote:
quote:
Je stinktquote:Op woensdag 29 maart 2006 09:21 schreef Bastard het volgende:
Die stilte hier inene..
[afbeelding]
Uitgestorven
gijs.... kan ik niet gewoon in dat dorp van je binnenrijden en vragen aan de eerste de beste neger... hé swa.... ik zoek wigger B.quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Een landrover ook
Misschien oook handig als ik je mn adres ff geef, of vraag je die op bij de thief guild?
quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:26 schreef Quinny het volgende:
[..]
![]()
Maar ik moet zondag werken tot 18:15u![]()
smsen doe je met je telefoonquote:Op woensdag 29 maart 2006 09:28 schreef Quinny het volgende:
O-ren ik zal gisteren pas je smsje van zaterdag. Ja ik hou het lekker bij![]()
Top doen we
[domblondje] ohhhhhh [/domblondje]quote:
Dorpjequote:Op woensdag 29 maart 2006 09:35 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gijs.... kan ik niet gewoon in dat dorp van je binnenrijden en vragen aan de eerste de beste neger... hé swa.... ik zoek wigger B.
Er moet nog water inquote:Op woensdag 29 maart 2006 09:44 schreef Quinny het volgende:
[afbeelding]
Als iemand deze in de winkel ergens ziet liggen wilt diegene mij dan even een seintje geven. Heb internet al afgezocht, voor de beterwetende onder ons
quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dorpje
"Ik hoef niet 5 kilometer te rijden om een croissant te halen"
Nee is goed Gijs.. vraag maar rond, ik woon aan de rand van Alphen.. achter het golfterrein. Succes
Oh ik zag er wel een zwembad in eigenlijkquote:
whehehehequote:Op woensdag 29 maart 2006 09:43 schreef Quinny het volgende:
[..]
[domblondje] ohhhhhh [/domblondje]
Batterij is weer leeg. Gisteren op geladen, word er gek van, moet een nieuwe hebben. Duidelijk zo
quote:
quote:
jij bent zeker niet 1 van de 2 die in de telefoongids staatquote:Op woensdag 29 maart 2006 09:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dorpje
"Ik hoef niet 5 kilometer te rijden om een croissant te halen"
Nee is goed Gijs.. vraag maar rond, ik woon aan de rand van Alphen.. achter het golfterrein. Succes
Ik sta niet in die gidsquote:Op woensdag 29 maart 2006 09:55 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
jij bent zeker niet 1 van de 2 die in de telefoongids staat
En blijft de keuken schoonquote:Op woensdag 29 maart 2006 09:52 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
whehehehemaar goed plan? zondag? eten? halen
hoef je niet te koken enzo... en ik ook niet
Ik wil voor Jort gewoon iets nieuws. Hij is gek op de babygym. En dit lijkt me ook heerlijk voor op de vakantie of voor op het strandquote:Op woensdag 29 maart 2006 09:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ik zag er wel een zwembad in eigenlijk
Maar heb nog nooit zoiets gezien.. wij hebben een speelkleed in de box liggen.. met van die bogen er aan zodat Jasmijn kan spelen met allerlei beestjes en ringen die er dan aanhangen. Zit ook zo'n muziekdoos paarse Ezel bij.. ik ken alle deuntjes die dat ding kan produceren meezingen
Ja is inderdaad wel een handig ding dan.. hebben ze ook wat te doen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:06 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik wil voor Jort gewoon iets nieuws. Hij is gek op de babygym. En dit lijkt me ook heerlijk voor op de vakantie of voor op het strand
quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik sta niet in die gids
Mail het je zo wel ff .. brown@detacheringsburo.nl
die dunne ook weer blijquote:Op woensdag 29 maart 2006 10:04 schreef Quinny het volgende:
[..]
En blijft de keuken schoon
Is goed halen
Is zeker heel leukquote:Op woensdag 29 maart 2006 10:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja is inderdaad wel een handig ding dan.. hebben ze ook wat te doen.
Wij gaan over 2 weken een weekendje naar een park in een huisje.. lijkt me ook leuk met de kleine.
quote:
*gunt*quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:19 schreef Bastard het volgende:
Had ik al verteld dat Vrijdagavond ik moet oppassen op mn nichtje
Mn eigen baby.. prima..
Tis ook niet zo dat als je broer het vraagt aan je, dat je automatisch nee zegt natuurlijk.
Maar ik ken mn nichtje helemaal niet.. ze is zo kleinEn huilt heel hard en vaak
Daag vrijdagavondOblivion
quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:27 schreef Sjotime het volgende:
Die dikke was zo blij.... kreeg een laptop van het werk. Voel je je toch wel even stoer zeg maar. Blijkt een raar ding te zijn. Moet hem mobieler maken. Los van zijn gewicht gezien maakt het hem niet echt mobiel. Hij heeft geen dock dus hij zit gewoon naast zijn normale pc.... laptop heeft echter wel een kleiner scherm.
Ik zie hem nu met plakbandjes klooien om en netwerkkabel heen ofzoOh,.. en hij kan geen bestanden saven
![]()
Af en toe een zucht uit zijn hoek doet me goed
quote:Los van zijn gewicht gezien maakt het hem niet echt mobiel.
Ja maar zijn manager heeft wat shit geschrapt blijkbaarquote:Op woensdag 29 maart 2006 10:31 schreef mr_Brown het volgende:
[..]hij heeft em toch zelf uitgezocht?
leuke zin trouwens
[..]
terechtquote:Op woensdag 29 maart 2006 10:35 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja maar zijn manager heeft wat shit geschrapt blijkbaar
quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hier ook als ik de telefoon weer aan zet
gohquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:02 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Nee, twas mijn bovenlip schijnbaar
nikkepikkenquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:28 schreef Sjotime het volgende:
Vond de naam negerzoenen ook altijd al zo raar.....
Ik ruik hem hier Gijsquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:02 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Nee, twas mijn bovenlip schijnbaar
Het is zo omquote:
Wanneer....en misschien is het wel zo leuk om het bij Thor te doenquote:Op woensdag 29 maart 2006 09:28 schreef Quinny het volgende:
O-ren ik zal gisteren pas je smsje van zaterdag. Ja ik hou het lekker bij![]()
Top doen we
Ja opzeker bij Thorquote:Op woensdag 29 maart 2006 12:19 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Wanneer....en misschien is het wel zo leuk om het bij Thor te doen![]()
Nog mensen nodig?quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:57 schreef Sjotime het volgende:
zo fucking druk.............. zo druk
Ja,... bedankt voor je sollicitatie formulier Gijs... maar ken je ook goede mensen?quote:
* PETS *quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:10 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja,... bedankt voor je sollicitatie formulier Gijs... maar ken je ook goede mensen?
Nee, sorry, ik ken alleen verder mensen die niet willen werken maar een dagbesteding nodig hebben.quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:10 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja,... bedankt voor je sollicitatie formulier Gijs... maar ken je ook goede mensen?
Van het weekend dan maarquote:Op woensdag 29 maart 2006 12:26 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja opzeker bij Thor
Uh wanneer? Het liefst snel voordat het zomer word
Gaan jullie een tatoo zettenquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:50 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Van het weekend dan maar![]()
Na het werk of werkt Thor niet op zondag
Het gaat het met het steppen en de aerobics schatquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:50 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Van het weekend dan maar![]()
Na het werk of werkt Thor niet op zondag
Ja beter...quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:13 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Het gaat het met het steppen en de aerobics schat
[afbeelding]
Ja je bent heerlijk schatquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:16 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Ja beter...
deze foto is van vorig jaar ben nu al wel wat kilo's kwijt gelukkig![]()
![]()
OMG die is ranzigquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:19 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja je bent heerlijk schat![]()
Alleen je man he
[afbeelding]
Tis bijna Vrijdagquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:53 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gaan jullie een tatoo zetten
OOOOOOOOOOOMMMMMMMMMMMMGGGGGGGGGGGGGquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:19 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja je bent heerlijk schat![]()
Alleen je man he
[afbeelding]
Mijn schoonmoeder is op bezoek voor een paar dagenquote:
Kom je nog een keer langs gijs?quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder is op bezoek voor een paar dagen
Dus minimaal gamen
Ik haaaat jeeee![]()
Ja graag Gijs.. dat weet je.. maar je woont niet een blok verderop.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:25 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Kom je nog een keer langs gijs?
Wat zijn dat voor tijdenquote:
Gun ik je.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder is op bezoek voor een paar dagen
Dus minimaal gamen
Ik haaaat jeeee![]()
Verzamelwerk hequote:Op woensdag 29 maart 2006 18:34 schreef gijsje79 het volgende:
De nieuwe cd van Massive Attack.
Collected
Best off
[afbeelding]
Dat zeker wel .. maar heb vlgs mij vanaf mn 22e ofzo alleen maar house cd's gekochtquote:
Brainpower?quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat zeker wel .. maar heb vlgs mij vanaf mn 22e ofzo alleen maar house cd's gekocht
Brainpower ookquote:
Had de trein vertraging Gijsquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:46 schreef Strolie75 het volgende:
En weer thuis
Vroeg naar bed vanavond...ben helemaal gaar....
Nee, na het werk nog wat gaan drinken met collega's. Lekker in de zon op het Rembrandsplein gezetenquote:
op zich een beetje een slechtere kloon van het shrek verhaal (2 types waarvan de een niet echt vrienden wil worden maar uiteindelijk toch blijkt te zijn, samen op doortocht) maar toch wel heel erg leuk idd. Ga van de week wel kijken met de kids denk ik.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ice Age 2Heerlijk als je Ice Age ook leuk vond!
Ik moest nou niet echt aan Shrek denken eigenlijk...quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:35 schreef QueenR het volgende:
[..]
op zich een beetje een slechtere kloon van het shrek verhaal (2 types waarvan de een niet echt vrienden wil worden maar uiteindelijk toch blijkt te zijn, samen op doortocht) maar toch wel heel erg leuk idd. Ga van de week wel kijken met de kids denk ik.
Niet? ik wel. Bij een bedoel ik he, heb 2 nog niet gezien. Ben wel helemaal weg van Scratch die is zoooo lief en zielig haha.quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik moest nou niet echt aan Shrek denken eigenlijk...
31 ookquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:35 schreef QueenR het volgende:
Zondag jarig, word ik net zo'n ongelooflijk oud als Cho en Strol.![]()
Nee idd, Shrek was nl wel leukquote:Op donderdag 30 maart 2006 00:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik moest nou niet echt aan Shrek denken eigenlijk...
Shrek is ok.. althans deel 1.. maar Ice Age vond ik betere humor in zitten eigenlijkquote:
quote:
Vond van Ice Age alleen die eekhoorn leuk...quote:Op donderdag 30 maart 2006 08:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Shrek is ok.. althans deel 1.. maar Ice Age vond ik betere humor in zitten eigenlijk
Veel meer leuke karakters.. Shrek kent er maar 1. die domme ezel.
Die slissende dude niet?quote:Op donderdag 30 maart 2006 08:43 schreef Tain het volgende:
[..]
Vond van Ice Age alleen die eekhoorn leuk...
Nope, kon wel heel goed in slaap vallen bij die filmquote:Op donderdag 30 maart 2006 08:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die slissende dude niet?
Die neushoorns?
Aan de ene kant lijkt het me wel leuk om door te kunnen gaan naar iets anders, aan de andere kant voel je je nooit echt thuis in het bedrijf waar je werkt denk ik.quote:Op donderdag 30 maart 2006 08:41 schreef Magneet het volgende:
[..]inhuurcontract word niet verlengd, hopelijk krijg ik hierna een klus waar ik wel na moet denken
Ik vind het altijd eng als mensen die je nooit spreekt je bij je voornaam kennenquote:Op donderdag 30 maart 2006 08:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Aan de ene kant lijkt het me wel leuk om door te kunnen gaan naar iets anders, aan de andere kant voel je je nooit echt thuis in het bedrijf waar je werkt denk ik.
Voor mij iig de rede om niet detachering te doen..
quote:
die site hebben wij hier beheerdquote:Op donderdag 30 maart 2006 09:26 schreef Bastard het volgende:
Irritant website van werk.nl
Krijg je een email met vacature's denk je.. ff checken.
Maar zodra je dan de URL aanklikt dan opent werk.nl beeldvullend.. en het is nogal een oranje schreeuwende website.. lekker voor als je op je werk zit
Kut kut, word kleiner! *Sleep*
Volgende vacature weer dat geintje
zoooo danquote:
CWI is weggegaan bij onsquote:Op donderdag 30 maart 2006 09:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hij is wel verbeterd met 2 jaar geleden
UWVquote:
Niet alleen een klant van jullie hoor...het barst hier van de externen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:54 schreef mr_Brown het volgende:
UWV![]()
ook een klant van ons
stelletje sukkels
quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:15 schreef mr_Brown het volgende:
kutzooi... gisteren nieuwe sat ontvanger gekocht..... ik kan nu alleen maar duitsezenders ontvangen
![]()
![]()
snap er echt geen kont! van![]()
lees nooooit handleidingen, maar heb deze nu al tig x doorgenomen, maar snap er echt niks van
het is een sat ontvanger wat had je anders verwacht...quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:15 schreef mr_Brown het volgende:
kutzooi... gisteren nieuwe sat ontvanger gekocht..... ik kan nu alleen maar duitsezenders ontvangen
![]()
![]()
snap er echt geen kont! van![]()
lees nooooit handleidingen, maar heb deze nu al tig x doorgenomen, maar snap er echt niks van
Hij heeft een Sataliet gekocht om Paramaribo te ontvangen.... ! Maar als hij nu in Duitsland zit doet hij iets niet goedquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:36 schreef Tain het volgende:
[..]
het is een sat ontvanger wat had je anders verwacht...
richten is misschien niet zijn sterkste kantquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:40 schreef Bastard het volgende:
Ja inderdaad.. draai die satteliet eens richting Aalsmeer waar de studio's zijn ipv naar Duitsland
quote:Verdonk doet gooi naar premierschap
Joehoe Taida. Doe es snel vertrekken, anders zet Rita je namelijk eigenhandig uit. Je grote vriendin dreigt namelijk een gooi te doen naar het premierschap. Zo overweegt Verdonk zich toch kandidaat te stellen voor het lijsttrekkerschap van de VVD bij de Tweede Kamerverkiezingen in 2007. En dat is slecht nieuws voor Kosovaarse bReEzAh’s, Iraanse handtasjes, Ivoriaanse balkunstenaars en Kongolese doodshoofdaapjes en Syrische zelfontbranders. Komend weekend wil Rita eerst nog met haar gezin praten en met mensen uit de partij. Volgende week woensdag hakt ze de knoop door. Bye bye, zwaai zwaai Geert Wilders, Wouter Bos, Mark Rutte en Marco Pastoors. De rechtse zomer komt naar je toe deze lente...
ja gijs.... heb al een ontvanger, maar heb een andere gekochtquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:38 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Hij heeft een Sataliet gekocht om Paramaribo te ontvangen.... ! Maar als hij nu in Duitsland zit doet hij iets niet goedMaar je kreeg toch een Sataliet ofzo Gijs? Maanden geleden toch al
Serieus Gijsquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:06 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ja gijs.... heb al een ontvanger, maar heb een andere gekocht
Hier kan een interne HD in, waarmee ik dus digitaal kan opnemen...
RJ45 aansltuiing, kan em dus aansluiten op mn netwerk, waardoor ik dus streamend op alle pc's tv kan kijken.... dus ook wireless in de tuin straks
Vanuit elke willekeurige internetverbinding remote programma's opnemen.
Webbrowser en MSN ondersteuning![]()
MP3's en movies van elke pc over mijn versterker afspelen
Dit is em: Dreambox
alleen nu kan ik dus ff niks![]()
quote:
Dat is niet waar.quote:
Ik heb een dag digitale TV geprobeerd. Heb het teruggebracht. Je hebt meer zenders en het is iets scherper. Maar waar het om neerkomt is dat je gewoon meer en iets mooiere bagger hebt,quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:09 schreef Bastard het volgende:
Maarrr.. klinkt heftig.. wist niet dat zoiets kon
Ik word te oud voor die shit.
Ja das waar.. enige waar ik het cool voor zou vinden is ALS ik een laptop zou hebben.. en met mooi weer in de tuin de F1 zou willen zien..quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb een dag digitale TV geprobeerd. Heb het teruggebracht. Je hebt meer zenders en het is iets scherper. Maar waar het om neerkomt is dat je gewoon meer en iets mooiere bagger hebt,
whehehhehehehe lulquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:08 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Serieus GijsGoh,...............
![]()
Wow zeg
Dat is echt niet normaal man
En dat van die RJ45 ofzo kan ook allemaal joh !!
Als de zon schijnt zie je vrij weinig op een laptop, ik spreek uit ervaring. Dus daar heb je niks aan.quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:20 schreef Bastard het volgende:
Ja das waar.. enige waar ik het cool voor zou vinden is ALS ik een laptop zou hebben.. en met mooi weer in de tuin de F1 zou willen zien..
Heb nog steeds digitale tv, omdat ik meer zenders heb, het beeld scherper is en het goedkoper is dan een normale kabeltv abonnementquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb een dag digitale TV geprobeerd. Heb het teruggebracht. Je hebt meer zenders en het is iets scherper. Maar waar het om neerkomt is dat je gewoon meer en iets mooiere bagger hebt,
Schotelquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als de zon schijnt zie je vrij weinig op een laptop, ik spreek uit ervaring. Dus daar heb je niks aan.
Ik heb toen zo’n digitale box op proef geprobeerd, en het was echt helemaal niks:Je moet zappen via die box, dus met zo’n goedkope plastic afstandbediening (mijne is mooi design). Zappen gaat langzaam, 2/3 seconde per zender. Snel rondje doen kan niet. Je hebt meer zenders, maar het is echt bagger. Extra Discoveries die de hele dag dezelfde programma’s herhalen, soft porno shit, vage thema zenders… Het is één uitgangsignaal, dus je kunt niet en je TV en je videorecorder aansluiten. En ik kon de picture-in-picture optie op mijn TV niet meer gebruiken (zo’n klein venster waar je een andere zender kunt bekijken, handig tijdens reclames).
quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:27 schreef Strolie75 het volgende:
Ik wacht nog een paar jaar. En dan haal ik een grote plate HDTV waar al die shit standaard in geïntegreerd is. 360 eronder. Klaar.
Mac mini met Frontrow.quote:
Ik heb alleen maar TV omdat mijn vriendin het kijkt eigenlijkquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:33 schreef Strolie75 het volgende:
Al dat gedoe om TV eigenlijk. Hoeveel programma’s zijn nu echt de moeite waard om te volgen? Het is grotendeels zooi en die paar coole series koop ik wel op DVD.
Voetbal!quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:33 schreef Strolie75 het volgende:
Al dat gedoe om TV eigenlijk. Hoeveel programma’s zijn nu echt de moeite waard om te volgen? Het is grotendeels zooi en die paar coole series koop ik wel op DVD.
Nieuws, Dr.Phil, soms iets op Discovery, de Perfecte Partner, Peking Express en Prison Break. Meer volg ik eigenlijk niet. Mijn TV is meer om te gamen en DVD-tjes te bekijken.quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:34 schreef Tain het volgende:
Ik heb alleen maar TV omdat mijn vriendin het kijkt eigenlijk
Prison Breakquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nieuws, Dr.Phil, soms iets op Discovery, de Perfecte Partner, Peking Express en Prison Break. Meer volg ik eigenlijk niet. Mijn TV is meer om te gamen en DVD-tjes te bekijken.
Ik moet me inhoouden om na de cliffhangers niet mn netwerk op te gaan, daar staan ze allemaal alquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:41 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Prison Break![]()
vorige week gezien... wat een goeie serie zeg
vanavond weer
Jaquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:41 schreef mr_Brown het volgende:
Prison Break![]()
vanavond weer
GIJSquote:
Dat kijkt toch veel prettiger, ieder geval vind ik welquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik moet me inhoouden om na de cliffhangers niet mn netwerk op te gaan, daar staan ze allemaal al
Ja.... hou op.....quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik moet me inhoouden om na de cliffhangers niet mn netwerk op te gaan, daar staan ze allemaal al
Nah, ik wil ze vanaf de bank bekijken en ik heb nog geen tv outquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:52 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat kijkt toch veel prettiger, ieder geval vind ik wel
Ja... dat volg ik ook... briljant gemaakt hoor..quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:41 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Prison Break![]()
vanavond weer
Jij ben ook een downloaderquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:54 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Ja.... hou op.....
heb net seizoen 1 van Prison Break op een pc gezet hiermoet me echt inhouden om niet te kijken idd
Geen 1 volg ik.. ik ben geen slaaf van de tvquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:33 schreef Strolie75 het volgende:
Ik kijk ook amper tv.... alleen kabouter Plop, Piet Piraat, Dora de avonturier en Spongebob. Verder dvd's,... oh en Expeditie Robinsonquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Geen 1 volg ik.. ik ben geen slaaf van de tv
Maar sommige progs zijn leuk om te zien als ik er aan denk.. top gear, nieuws, CSI
ik niet....quote:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:43 schreef Bastard het volgende:
http://www.simworld.nl/simworld.html
Leuk om een keer te doen met een meet ofzo
Ik krijg een donkerbrown gevoel dat dit sarcatisch bedoeld is......quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:59 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
kan niet wachten om het te doen!!!
wat een briljant plan![]()
![]()
lijkt me echt te gek!!!!
![]()
quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik krijg een donkerbrown gevoel dat dit sarcatisch bedoeld is......
Ik zal jou iets donkerbruins gevenquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik krijg een donkerbrown gevoel dat dit sarcatisch bedoeld is......
Poep je op hem Gijs?quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zal jou iets donkerbruins geven
Brown is al getrouwdquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zal jou iets donkerbruins geven
zondagquote:
quote:
Owquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:07 schreef mr_Brown het volgende:nee... vandaag half jaar
![]()
zondag ga ik die dunne in zijn reet neuken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth was in here.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:19 schreef Bastard het volgende:
Gouwe ouwe
Liep ik laatst door mijn moestuintjeHenker de kenkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou dat ding echt meteen in de hens zetten
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
whahaha ja inderdaad... die zou ik doodslaan met de schoffel!quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Henker de kenkerIk zou dat ding echt meteen in de hens zetten
![]()
Liep ik laatst door mijn moestuintjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat een beest
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
Liep ik laatst door mijn moestuintjeMOTHERFUCKERS..... wat een gigantisch beest manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat durf je echt niet beet te pakken![]()
I'm bigger than you and higher up the food chain. Get in my belly.
Gouwe ouwe
Liep ik laatst door mijn moestuintjeOOMGGGGGGGGGGGGG wat is dat voor ding manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op woensdag 15 maart 2006 15:51 schreef Bastard het volgende:
Ik eet gewoon wat ik wil, mijn lichaam is mijn tempel, en ik hou van grote gebouwen.
whahahahhahahahaquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:55 schreef Bastard het volgende:
Valt me nog mee dat zn hoofd er op zit
Dat hoor ik vaker jaquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:48 schreef silver-surfer het volgende:
MOTHERFUCKERS..... wat een gigantisch beest man
Dat durf je echt niet beet te pakken![]()
zoiets ja, laatst liep ik met mijn accountmanager richting kroeg ( borrel ), kwam er een politieauto voorbij en die zwaaiden ook nog naar mijquote:Op donderdag 30 maart 2006 09:05 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Ik vind het altijd eng als mensen die je nooit spreekt je bij je voornaam kennen![]()
gisteren zo in de kantine....
![]()
toen kwam ik erachter dat ik hier eeeecht veel te lang zit
Je bent vast "een bekende" van de politiequote:Op donderdag 30 maart 2006 15:12 schreef Magneet het volgende:
[..]
zoiets ja, laatst liep ik met mijn accountmanager richting kroeg ( borrel ), kwam er een politieauto voorbij en die zwaaiden ook nog naar mij
Stelletje barbarenquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:03 schreef Sjotime het volgende:
Ja Bush... val maar binnen dat KANKER land.... (sorry Quinny)
http://www.dumpalink.com/(...)un_Over_For_Stealing
2 uur daarvoor stond ik nog koffie met ze te drinkenquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je bent vast "een bekende" van de politie
Wat een heldenquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:03 schreef Sjotime het volgende:
zo......quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:03 schreef Sjotime het volgende:
Ja.. eigenlijk zouden we dat systeem hier ook moeten invullen.. ik ben wel voor integratie van beide kanten.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:45 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
zo......![]()
![]()
maar je moet toegeven.... hij doet het noooooooit meer
niet met die hand dan
Zal wel druk worden bij de autodealers danquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja.. eigenlijk zouden we dat systeem hier ook moeten invullen.. ik ben wel voor integratie van beide kanten.
Hun willen toch ook dat we hoofdoekjes toestaan, of dat we moskeen laten zetten, want als we het niet doen is het discriminatie.
Nou dan vind ik dat je ook de nukken van de islam moet introduceren hier... islam all the way dan
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee GIJSquote:Op donderdag 30 maart 2006 17:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Op de Q-Dance site staan allemaal livesets van In QontrolPila
Zany
Darkraver
Luna
Isaac
The Prophet
BOOM BOOM BOOM
Hardstyle en Hardcore Gijs. Geen Deathmetal. Dat is die kant opquote:Op donderdag 30 maart 2006 17:07 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee GIJSDarkraver ook... en Ultimate Doomboy ook
Destruction Knight en Blazing Cunt hebben echter afgezegt....
Ach,...we hebben gelukkig nog Demonslayer !!
Dat dommequote:Op donderdag 30 maart 2006 17:16 schreef Sjotime het volgende:
Deze gozer haaaaaat Mac's![]()
Hij is woest !
http://www.vidilife.com/index.cfm?f=media.play&vchrMediaProgramIDCryp=E3C725BA-F1A2-474F-9C89-A
Prison break haal ik wel als die op DVD uitkomt.quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:41 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Prison Break![]()
vanavond weer
Nee, programma's zijn gewoon 1 bestand wat je naar de map applications sleept. En dan is het klaar. Uninstallen is gewoon het bestand naar de prullenbak slepen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Strol, als je nieuwe programma's installeert op een Mac (als die er komen zo nu en dan) moet je dan je Mac opnieuw opstarten om de 5 minuten? If not, dan ga ik ook aan de Mac later
Serieus? Zo simpel?quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee, programma's zijn gewoon 1 bestand wat je naar de map applications sleept. En dan is het klaar. Uninstallen is gewoon het bestand naar de prullenbak slepen.
Alleen als je een update voor Mac OS X binnenhaalt moet je wel eens opnieuw opstarten.
Niet simpel, logisch! Iets dat Windows nooit is geweest.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Serieus? Zo simpel?![]()
Das wel handig
Wat is je XBox Live naam Gijs?quote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
En ook Corpse Bride gezienDies ook tof, erg cool gedaan, leuke grappen. Beste feature was echter het kleurenpallet in de verschillende werelden. Maar daar zeg ik maar niets over omdat ik niet weet of iedereen m gezien heeft?
Ik sluit me er bij aan...spel komt in mijn top 5 samen met FFVII, Metal Gear Solid, Resident Evil en Monkey Island.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 08:17 schreef Sjotime het volgende:
Oblivion is na FF7 het beste spel wat ik gespeeld heb....... puntGisteren een gruwelijke sessie gehad. Prachtig nieuw gebied gezien en 2 fantastische questen gedaan.
Ja idd,.... de top 5 zeker. Niet normaal wat een voldoening het gaat geven naarmate je verder in het spel komt. Het wordt ECHT alleen maar beterquote:Op vrijdag 31 maart 2006 08:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik sluit me er bij aan...spel komt in mijn top 5 samen met FFVII, Metal Gear Solid, Resident Evil en Monkey Island.
Ik zit nu in een grot met allemaal schreeuwende zombies (zonder hoofd trouwens)
FF7 niet gespeeld ... duss...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 08:17 schreef Sjotime het volgende:
Oblivion is na FF7 het beste spel wat ik gespeeld heb....... puntGisteren een gruwelijke sessie gehad. Prachtig nieuw gebied gezien en 2 fantastische questen gedaan.
En je hebt maar 6 spellen gespeeldquote:Op vrijdag 31 maart 2006 08:31 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
FF7 niet gespeeld ... duss...
Samen met Ninja Gaiden, MGS3 en RE4 en FFX mijn top 5
Ik zeg het gewoon nog een keer. Mario Sunshine is een goeie game en zeker een van de top 5 platformgames van de PS2/Cube generatie.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 08:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
En je hebt maar 6 spellen gespeeld
(Mario sunshine)
Ik wil m ook zoooo graag. Samen met Kameo al de 2e 360 game die ik ga kopen tegen de tijd dat ik m krijgquote:Op vrijdag 31 maart 2006 08:17 schreef Sjotime het volgende:
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 08:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
![]()
Erg leuke filmHeb je Wallace & Grommit al gezien?
6 spellen oooookquote:Op vrijdag 31 maart 2006 08:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
En je hebt maar 6 spellen gespeeld
(Mario sunshine)
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 08:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zeg het gewoon nog een keer. Mario Sunshine is een goeie game en zeker een van de top 5 platformgames van de PS2/Cube generatie.
PROESTquote:
Nee nog niet, ik heb even een update gevraagd aan m.quote:
Ticket gemaakt en ook al assigned Gijsquote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee nog niet, ik heb even een update gevraagd aan m.
..Net belt er weer iemand die zn connectie blijft hangen Gijs..
Nawin is nu met een klant bezig om logging aan te zetten bij modem settings geloof ik .. komt er aanquote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:28 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ticket gemaakt en ook al assigned GijsZie ook veel disconnect indications
Log en eventueel datum van starten zou helpen.... Helemaal wanneer het is begonnen....
Updates via FOK!![]()
whahahahah Die duif is echt te droog hoor gijsquote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nawin is nu met een klant bezig om logging aan te zetten bij modem settings geloof ik .. komt er aan
[afbeelding]
Duifquote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:34 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
whahahahah Die duif is echt te droog hoor gijs![]()
Dinsdagquote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:32 schreef Sjotime het volgende:
En wanneer is het echt begonnen Gijs?
[afbeelding]
Oh ... oh krijg je dat... de vogelkenner ...wat is het dan Jacques?quote:
Een uil Gijs... een fucking uil!!!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:40 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Oh ... oh krijg je dat... de vogelkenner ...wat is het dan Jacques?
Een uil ....een duif.... .... whatever.. lijkt op een duif...quote:
Serieusquote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:42 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Een uil ....een duif.... .... whatever.. lijkt op een duif...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |