slikkende-sletquote:
zozoquote:
Zondag is goed pikquote:Op woensdag 29 maart 2006 08:00 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
zozoeerst gisteren tot 9!!!!
![]()
uur
en dan nu alweer present
quote:
gijs.... ik ga geen drol doenquote:Op woensdag 29 maart 2006 08:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heb je een zachte stoel om de spierpijn te verzachten voor m
joh... lekker gijsquote:Op woensdag 29 maart 2006 08:30 schreef Bastard het volgende:
He lekker.. kan waarschijnlijk op een solli gesprek komen bij een bedrijf in Amsterdam
Steentje of 2 of 3.. heb je in ieder geval 'meegeholpen'quote:Op woensdag 29 maart 2006 08:50 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gijs.... ik ga geen drol doenlaat die pinda alles sjouwen whehehe zijn tuin... zijn tegels whehehe
Zal Oblivion wel ff uitspelen voor je
Wat voor werk gijs ?quote:Op woensdag 29 maart 2006 08:30 schreef Bastard het volgende:
He lekker.. kan waarschijnlijk op een solli gesprek komen bij een bedrijf in Amsterdam
Ja he?quote:
whehheheequote:Op woensdag 29 maart 2006 08:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Steentje of 2 of 3.. heb je in ieder geval 'meegeholpen'
Ik kan ook niet helpen, MOET bij Jasmijn blijven
wat voor bedrijf?quote:Op woensdag 29 maart 2006 08:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja he?.. tis wel iets verder weg dan nu.. maar het bedrijfsprofiel van hun staat mij wel aan.
Zeg ik niet.quote:
IT weerquote:Op woensdag 29 maart 2006 08:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zeg ik niet.
Nee, tis in de IT tweede lijn support... bedrijf wat veel ASP doet.
Als hij er 50 wil meenemen, primaquote:Op woensdag 29 maart 2006 08:54 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
whehhehee
zijn het er echt 50??![]()
![]()
ik wil wel ff op Jasmijn passen hoor![]()
Vlakbij Sloterdijk?quote:Op woensdag 29 maart 2006 08:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zeg ik niet.
Nee, tis in de IT tweede lijn support... bedrijf wat veel ASP doet.
Ik weet niet hoeveel hij er nodig heeft gijs... maar ik denk zoiezo niet dat het in 1 rit pastquote:Op woensdag 29 maart 2006 08:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als hij er 50 wil meenemen, prima
Tklinkt meer als dat het is hoor.. kheb er toen een 70 stuks op een dag versjouwd en neergelegd in de tuin.
Aanhangwagen toch? Wil het wel hoorquote:Op woensdag 29 maart 2006 08:58 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel hij er nodig heeft gijs... maar ik denk zoiezo niet dat het in 1 rit pastmaar dat zien we wel whehehe
Hoofdstad van Nederlandquote:
oh..quote:Op woensdag 29 maart 2006 08:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Aanhangwagen toch? Wil het wel hoor
Ik heb op de kaart gekeken.. ligt in het westen van a'dam .. zaanstad ligt er in de buurt kan dat?quote:Op woensdag 29 maart 2006 08:59 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Hoofdstad van NederlandKom op gijs...... dat moest je weten
![]()
![]()
Een landrover ookquote:
quote:
Je stinktquote:Op woensdag 29 maart 2006 09:21 schreef Bastard het volgende:
Die stilte hier inene..
[afbeelding]
Uitgestorven
gijs.... kan ik niet gewoon in dat dorp van je binnenrijden en vragen aan de eerste de beste neger... hé swa.... ik zoek wigger B.quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Een landrover ook
Misschien oook handig als ik je mn adres ff geef, of vraag je die op bij de thief guild?
quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:26 schreef Quinny het volgende:
[..]
![]()
Maar ik moet zondag werken tot 18:15u![]()
smsen doe je met je telefoonquote:Op woensdag 29 maart 2006 09:28 schreef Quinny het volgende:
O-ren ik zal gisteren pas je smsje van zaterdag. Ja ik hou het lekker bij![]()
Top doen we
[domblondje] ohhhhhh [/domblondje]quote:
Dorpjequote:Op woensdag 29 maart 2006 09:35 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gijs.... kan ik niet gewoon in dat dorp van je binnenrijden en vragen aan de eerste de beste neger... hé swa.... ik zoek wigger B.
Er moet nog water inquote:Op woensdag 29 maart 2006 09:44 schreef Quinny het volgende:
[afbeelding]
Als iemand deze in de winkel ergens ziet liggen wilt diegene mij dan even een seintje geven. Heb internet al afgezocht, voor de beterwetende onder ons
quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dorpje
"Ik hoef niet 5 kilometer te rijden om een croissant te halen"
Nee is goed Gijs.. vraag maar rond, ik woon aan de rand van Alphen.. achter het golfterrein. Succes
Oh ik zag er wel een zwembad in eigenlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |