quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:00 schreef LangeTabbetje het volgende:
Laten we wel wezen....wat je ook van die jongen (net als van Bommel, Davids en Kluivert) moge vinden, ik heb altijd het gevoel dat ze nooit bij van Basten een eerlijke kans zullen krijgen, en dat is niet fair. Lekker boeien dat ie niet lekker in de groep ligt...ze gaan toch niet op kinderkamp ? Ze krijgen gewoon nooit een eerlijke kans van van Basten.
Veron doet niet zo goed als uit zijn Lazio tijd maar verder prima !quote:Op donderdag 30 maart 2006 03:37 schreef BramKVO het volgende:
[..]
zegt een Inter-supporter ...Bedankt om Seedorf gratis naar Milan te laten komen
![]()
Wat vind je dan trouwens van Veron op Inter hun middenveld ?![]()
Opgelost,quote:Op woensdag 29 maart 2006 08:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee
Wij weten toch niet hoe hij aan zijn informatie komt? Misschien heeft 'ie wel gebeld met Clarence!quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:14 schreef Nywuob het volgende:
Hoezo zou hij niet goed in de groep liggen? Van Basten heeft dat toch nog nooit aan den lijve ondervonden? Hij baseert zijn mening alleen op hetgeen in voorgaande jaren in de media is verschenen. Ik vind dat een kwalijke zaak voor een bondscoach.
Waarschijnlijk niet met Clarence. Clarence zelf zal toch niet tegen Marco gezegd hebben: "Mij moet je niet selecteren want ik lig niet goed in de groep" .quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:06 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wij weten toch niet hoe hij aan zijn informatie komt? Misschien heeft 'ie wel gebeld met Clarence!
Dan komt 'ie wel weer in Oranjequote:Op donderdag 30 maart 2006 14:13 schreef Nashje het volgende:
Seedorf moet terug naar Ajax.
Seedorf keert nooit van zijn leven terug naar Ajax (Nederland) kijk hoe de supporters hem hier behandelen het is gewoon te gek voor woorden.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:13 schreef Nashje het volgende:
Waar ze hem uitfloten?quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:13 schreef Nashje het volgende:
quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:34 schreef MrSASO het volgende:
Spelers zouden in dienst van Seedorf moeten spelen
Speelt Ronaldinho ook in dienst van het team?? Of Kaka?? Messi??quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:37 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Onzin. Ik wil een team dat vor elkaar door het vuur gaat en doet we de trainer hun opdraagt. Discipline is het woord.
Davids moet natuurlijk zonder discussie mee, inderdaad.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:43 schreef PLAE@ het volgende:
Davids en Seedorf thuislaten.....dan ben je gewoon een idioot.
Wat een vergelijking zeg!quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:42 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Speelt Ronaldinho ook in dienst van het team?? Of Kaka?? Messi??
Nee toch maar toch komen hun teams ver je moet een elftal om een goede speler heenbouwen niet een soort van gelijkheid proberen te scheppen. Niemand is gelijk en al helemaal niet bij voetbal.
Clarence heeft genoeg kansen gehad. Opzouten met hem. Laat ik wel zeggen dat ik hem gisteren goed vond spelen. En zo goed was hij tijdens EK2004 ook weer niet.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:55 schreef MrSASO het volgende:
Dat lukt hem wel hij moet alleen een fatsoenlijke eerlijke kans krijgen op zijn positie. Krijgt hij die zie EK2004 dan kunnen er nog leuke dingen gebeuren
Maar die spelen op een andere positie als Seedorf. Seedorf is niet de nummer 10 van Milan. Je zou hem dan in het Nederlands Elftal op de 10 positie moeten zetten, maar Seedorf en het Nederlands Elftal is om een of andere reden een slechte combinatie.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:42 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Speelt Ronaldinho ook in dienst van het team?? Of Kaka?? Messi??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |