Van Bommel vond ik toch tegen Benfica erg zwak!!. En voetballend mag Landzaat de schoenen niet eens poetsen van Seedorf, maar het is een werker en dat zie ik graag!quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:10 schreef LuukBes het volgende:
Op linkshalf en rechtshalf hebben genoeg alternatieven. Cocu, VdV, Bommel en Landzaat.
Hij is gewoon niet beter dan die 4. Fucking accept it, whiners.

Landzaat is ook één van de meest overschatte voetballers van de laatste jaren. En waarom hebben dan spelers als Hofs en Boateng wel een kans gekregen?quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:10 schreef LuukBes het volgende:
Op linkshalf en rechtshalf hebben we genoeg alternatieven. Cocu, VdV, Bommel en Landzaat.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:11 schreef DaYwALKuR het volgende:
Ja, maar ook de invloed van Seedorf op de andere jongere spelers zal ook negatief zijn.
Als Seedorf met zijn Dikke BMW en met een zonnebril op een interview geeft aan de NOS met veel gouden kettingen en arrogant gedrag. Dan denkt een Vlaar, hey dat moet zo...

Niet beter als Van Bommel of Landzaat wat hebben die 2 nou ooit gepresteerd???quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:10 schreef LuukBes het volgende:
Op linkshalf en rechtshalf hebben we genoeg alternatieven. Cocu, VdV, Bommel en Landzaat.

Bij van Basten komt ie louter in aanmerking als rechtshalf, terwijl ie bij Milan meer linkshalf is. Maakt niet uit hoe je hem ziet, we hebben in oranje gelijkwaardige of betere spelers die in niet eruit kan spelen, en Seedorf is geen fijne bankzitter in de ogen van Marco (net als Davids), dat geeft onrust en ontevreden negatieve sfeer.quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:18 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Niet beter als Van Bommel of Landzaat wat hebben die 2 nou ooit gepresteerd???
En bovendien Seedorf is geen rechtshalf!!!
Van Basten zet Sar toch ook niet in de spits![]()

Omdat je het zo vriendelijk vraagtquote:Op donderdag 30 maart 2006 00:23 schreef tong80 het volgende:
Mijn opstelling
Van der Sar Jaap Stam, Kevin Hofland, Ooijer, Davids
Seedorf, Bergkamp, van Bommel
Robben, Van Nistelrooij, van Persie.
Iemand die het beter weet moet het maar zeggen

Preciesquote:Op donderdag 30 maart 2006 00:39 schreef MrSASO het volgende:
Het sluit precies aan bij het punt die ik wil maken

Precies, hij hoeft niet als basisspeler mee, maar toch zeker wel bij de groep.quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:16 schreef Nywuob het volgende:
Hij had op z'n minst een kans kunnen krijgen.

Wat hebben Jaliens en Van Bronckhorst met Seedorf te maken?quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:39 schreef MrSASO het volgende:
Het sluit precies aan bij het punt die ik wil maken

Op de rechtshalf positiequote:Op donderdag 30 maart 2006 02:42 schreef Brett-Anderson het volgende:
speciaal voor jullie opgezocht:
Oranje naar het EK - heel holland helpt: rapport tegen Moldavie
Cijfer Clarence Seedof - 3
Balcontacten - goed 33 / slecht 18
Duels - gewonnen 5, verloren 12
Balverlies - 21
Er waren pas zes minuten gespeeld en Clarence Seedorf had al zes ballen ingeleverd bij de tegenstander. Dat was maatgevend voor een dramatisch vervolg waarin de middenvelder van AC Milaan wellicht zijn slechtste interland ooit afwerkte. Hij leed 21 keer balverlies en verloor 12 van de zeventien duels die hij uitvocht. Na vijf minuten in de tweede helft besloot hij ook nog eens op de rechterflank te verlaten en het overvolle centrum op te zoeken. zijn vervanger Ronald de Boer, die na 66 minuten in het veld kwam, deed overigens precies hetzelfde.

zegt een Inter-supporter ...quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
In de CL finale van de 3-2 van Liverpool.
Seedorf liep als een oud wijf naar de balals hij even een sliding maakte dan had hij dat schot geblokt maar meneer verdette wou zijn shirt niet vies maken.
Maar zoiets zien jullie niet

ik zat ook op de Heizel toen maar vond het wel minder leuk dan jijquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb veel interlands en andere wedstrijden live meegemaakt.
Buiten het doelpunt van van Basten tegen den Bosch met zijn fenomenale omhaal schiet me dit als eerste te binnen.
België -Nederland 1995.
Seedorf krijgt de bal op de midellijn, passeert een tegenstander omspeelt nog een belg. Komt de volgende tegen die hij door de benen speelt.
20 meter rechts van het doel. Seedorf schiet de bal in de verste kruising.
Dat was de reis naar België waard.
Ik herinner me ook zijn invalbeurt uit tegen Kaiserslautern. De Duitse verslaggever :
'Dass gibts nicht, dieser bursche is genau 16. Europa, hier komt wieder ein Ajax bursche.'

mee eens, zo'n sterspeler hoort gewoon een kans te krijgen. Zijn spel was gister weer om te smullen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:16 schreef Nywuob het volgende:
![]()
Hij had op z'n minst een kans kunnen krijgen.

Ik moest lachenquote:Op donderdag 30 maart 2006 00:11 schreef DaYwALKuR het volgende:
Ja, maar ook de invloed van Seedorf op de andere jongere spelers zal ook negatief zijn.
Als Seedorf met zijn Dikke BMW en met een zonnebril op een interview geeft aan de NOS met veel gouden kettingen en arrogant gedrag. Dan denkt een Vlaar, hey dat moet zo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |