abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36480951
Op linkshalf en rechtshalf hebben we genoeg alternatieven. Cocu, VdV, Bommel en Landzaat.

Hij is gewoon niet beter dan die 4. Fucking accept it, whiners.
pi_36480963
Ja, maar ook de invloed van Seedorf op de andere jongere spelers zal ook negatief zijn.

Als Seedorf met zijn Dikke BMW en met een zonnebril op een interview geeft aan de NOS met veel gouden kettingen en arrogant gedrag. Dan denkt een Vlaar, hey dat moet zo...
pi_36481023
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 00:10 schreef LuukBes het volgende:
Op linkshalf en rechtshalf hebben genoeg alternatieven. Cocu, VdV, Bommel en Landzaat.

Van Bommel vond ik toch tegen Benfica erg zwak!!. En voetballend mag Landzaat de schoenen niet eens poetsen van Seedorf, maar het is een werker en dat zie ik graag!
pi_36481120
quote:
Op linkshalf en rechtshalf hebben we genoeg alternatieven. Cocu, VdV, Bommel en Landzaat.

Landzaat is ook één van de meest overschatte voetballers van de laatste jaren. En waarom hebben dan spelers als Hofs en Boateng wel een kans gekregen?
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 00:11 schreef DaYwALKuR het volgende:
Ja, maar ook de invloed van Seedorf op de andere jongere spelers zal ook negatief zijn.

Als Seedorf met zijn Dikke BMW en met een zonnebril op een interview geeft aan de NOS met veel gouden kettingen en arrogant gedrag. Dan denkt een Vlaar, hey dat moet zo...

Hij had op z'n minst een kans kunnen krijgen.
  donderdag 30 maart 2006 @ 00:18:32 #105
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_36481190
quote:

Niet beter als Van Bommel of Landzaat wat hebben die 2 nou ooit gepresteerd???
En bovendien Seedorf is geen rechtshalf!!!
Van Basten zet Sar toch ook niet in de spits
  Trouwste user 2022 donderdag 30 maart 2006 @ 00:23:06 #106
7889 tong80
Spleenheup
pi_36481292
Mijn opstelling

Van der Sar Jaap Stam, Kevin Hofland, Ooijer, Davids

Seedorf, Bergkamp, van Bommel

Robben, Van Nistelrooij, van Persie.

Iemand die het beter weet moet het maar zeggen

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_36481393
Bommel was echt wel goed bezig tegen Benfica, hem erg zwak spelend vinden is niet gebaseerd op objectiviteit en kennis.

En Landzaat is idd overschat, zeker nu ie in een vormcrisis zit, maar zelfs dan kan Seedorf niet structureel aantonen dat ie beter in oranje past. Ik zie van hem in een wedstrijd geen dingen die VdV, Bommel, Cocu en Landzaat niet zouden kunnen. Zo simpel is dat.

Kan me nog goed herinneren hoe Seedorf vorig jaar en dit jaar tegen PSV speelde, welk een pijnlijk dramatische prestatie dat die dude op de mat durfde te leggen ten overstaan van NL.
pi_36481442
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 00:18 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Niet beter als Van Bommel of Landzaat wat hebben die 2 nou ooit gepresteerd???
En bovendien Seedorf is geen rechtshalf!!!
Van Basten zet Sar toch ook niet in de spits
Bij van Basten komt ie louter in aanmerking als rechtshalf, terwijl ie bij Milan meer linkshalf is. Maakt niet uit hoe je hem ziet, we hebben in oranje gelijkwaardige of betere spelers die in niet eruit kan spelen, en Seedorf is geen fijne bankzitter in de ogen van Marco (net als Davids), dat geeft onrust en ontevreden negatieve sfeer.
  donderdag 30 maart 2006 @ 00:31:55 #109
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_36481452
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 00:23 schreef tong80 het volgende:
Mijn opstelling

Van der Sar Jaap Stam, Kevin Hofland, Ooijer, Davids

Seedorf, Bergkamp, van Bommel

Robben, Van Nistelrooij, van Persie.

Iemand die het beter weet moet het maar zeggen

Omdat je het zo vriendelijk vraagt

Sar op het doel
Jaliens,Boela,Gio
Van Bommel,Davids,Seedorf,Cocu
Van Persie, Nistelrooy, Robben
pi_36481584
Moeten hier nu ook al allerlei opstellingen worden geplaatst? Daar zijn genoeg andere topics voor, lijkt me.
  donderdag 30 maart 2006 @ 00:39:20 #111
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_36481621
Het sluit precies aan bij het punt die ik wil maken
  Trouwste user 2022 donderdag 30 maart 2006 @ 00:40:24 #112
7889 tong80
Spleenheup
pi_36481651
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 00:39 schreef MrSASO het volgende:
Precies

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_36481659
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 00:16 schreef Nywuob het volgende:

Precies, hij hoeft niet als basisspeler mee, maar toch zeker wel bij de groep.
sig verwijderd door FA
pi_36481730
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 00:39 schreef MrSASO het volgende:
Wat hebben Jaliens en Van Bronckhorst met Seedorf te maken?
  donderdag 30 maart 2006 @ 00:48:42 #115
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_36481817
Helemaal niets maar ik laat zien hoe je seedorf in het elftal zou kunnen passen
pi_36481895
Oh, op die manier. Maar zoveel maakt dat niet uit, omdat het daar niet om gaat volgens mij. Van Basten verkondigt altijd dat hij Seedorf domweg niet goed genoeg vindt. Hij zou verder prima passen in het huidige systeem van Oranje, denk ik.
  donderdag 30 maart 2006 @ 02:42:43 #117
61345 Brett-Anderson
ACCOUNT DISABLED
pi_36483050
speciaal voor jullie opgezocht:

Oranje naar het EK - heel holland helpt: rapport tegen Moldavie

Cijfer Clarence Seedof - 3

Balcontacten - goed 33 / slecht 18
Duels - gewonnen 5, verloren 12
Balverlies - 21

Er waren pas zes minuten gespeeld en Clarence Seedorf had al zes ballen ingeleverd bij de tegenstander. Dat was maatgevend voor een dramatisch vervolg waarin de middenvelder van AC Milaan wellicht zijn slechtste interland ooit afwerkte. Hij leed 21 keer balverlies en verloor 12 van de zeventien duels die hij uitvocht. Na vijf minuten in de tweede helft besloot hij ook nog eens op de rechterflank te verlaten en het overvolle centrum op te zoeken. zijn vervanger Ronald de Boer, die na 66 minuten in het veld kwam, deed overigens precies hetzelfde.
The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
  donderdag 30 maart 2006 @ 03:05:03 #118
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_36483230
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 02:42 schreef Brett-Anderson het volgende:
speciaal voor jullie opgezocht:

Oranje naar het EK - heel holland helpt: rapport tegen Moldavie

Cijfer Clarence Seedof - 3

Balcontacten - goed 33 / slecht 18
Duels - gewonnen 5, verloren 12
Balverlies - 21

Er waren pas zes minuten gespeeld en Clarence Seedorf had al zes ballen ingeleverd bij de tegenstander. Dat was maatgevend voor een dramatisch vervolg waarin de middenvelder van AC Milaan wellicht zijn slechtste interland ooit afwerkte. Hij leed 21 keer balverlies en verloor 12 van de zeventien duels die hij uitvocht. Na vijf minuten in de tweede helft besloot hij ook nog eens op de rechterflank te verlaten en het overvolle centrum op te zoeken. zijn vervanger Ronald de Boer, die na 66 minuten in het veld kwam, deed overigens precies hetzelfde.
Op de rechtshalf positie Seedorf hoort centraal of op links
pi_36483401
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 22:13 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

In de CL finale van de 3-2 van Liverpool.

Seedorf liep als een oud wijf naar de bal als hij even een sliding maakte dan had hij dat schot geblokt maar meneer verdette wou zijn shirt niet vies maken.

Maar zoiets zien jullie niet
zegt een Inter-supporter ... Bedankt om Seedorf gratis naar Milan te laten komen
Wat vind je dan trouwens van Veron op Inter hun middenveld ?
pi_36483412
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 23:57 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik heb veel interlands en andere wedstrijden live meegemaakt.

Buiten het doelpunt van van Basten tegen den Bosch met zijn fenomenale omhaal schiet me dit als eerste te binnen.

België -Nederland 1995.

Seedorf krijgt de bal op de midellijn, passeert een tegenstander omspeelt nog een belg. Komt de volgende tegen die hij door de benen speelt.

20 meter rechts van het doel. Seedorf schiet de bal in de verste kruising.

Dat was de reis naar België waard.

Ik herinner me ook zijn invalbeurt uit tegen Kaiserslautern. De Duitse verslaggever :

'Dass gibts nicht, dieser bursche is genau 16. Europa, hier komt wieder ein Ajax bursche.'

ik zat ook op de Heizel toen maar vond het wel minder leuk dan jij
  donderdag 30 maart 2006 @ 08:00:22 #121
97934 ASroma
Flamboyant
pi_36483868
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 00:16 schreef Nywuob het volgende:

mee eens, zo'n sterspeler hoort gewoon een kans te krijgen. Zijn spel was gister weer om te smullen.
pi_36489210
Wat was Clarence weer goed gisteren.
Hopelijk heeft Marco ook gekeken.
pi_36489720
Laten we wel wezen....wat je ook van die jongen (net als van Bommel, Davids en Kluivert) moge vinden, ik heb altijd het gevoel dat ze nooit bij van Basten een eerlijke kans zullen krijgen, en dat is niet fair. Lekker boeien dat ie niet lekker in de groep ligt...ze gaan toch niet op kinderkamp ? Ze krijgen gewoon nooit een eerlijke kans van van Basten.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_36490064
Hoezo zou hij niet goed in de groep liggen? Van Basten heeft dat toch nog nooit aan den lijve ondervonden? Hij baseert zijn mening alleen op hetgeen in voorgaande jaren in de media is verschenen. Ik vind dat een kwalijke zaak voor een bondscoach.

Mocht het dan uiteindelijk toch niet werken om wat voor reden dan ook, dan heeft hij in ieder geval zijn kans gehad. Net zoals Denneboom, Van den Bergh, Boateng, Bobson, Collins John, Meerdink, Hofs, etc.
pi_36490129
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 00:11 schreef DaYwALKuR het volgende:

Ik moest lachen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')