En jij maar staren zeker, in plaats van kijken waar je heen rijdt. Tip: bomen moet je ontwijkenquote:Op woensdag 29 maart 2006 00:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Een van de mooiste dingen die ik heb ontdekt van het autorijden is dat wanneer er een leuk meisje achter je rijdt, je haar ongegeneerd kan gaan aanstaren omdat ze meestal niet kan zien dat je naar hen kijkt.
Nou nee vanaf dat moment staarde ik dus niet meerquote:Op woensdag 29 maart 2006 00:33 schreef Light het volgende:
[..]
En jij maar staren zeker, in plaats van kijken waar je heen rijdt. Tip: bomen moet je ontwijken
Zulks vrouwen bestaan eens niet, dus waar lul je over?quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Nog altijd beter dan vrouwen die poepen.
Het zal je verbazen, maar bij de meerderheid van de mensen heb ik dat idee wel, laat staan bij de meerderheid van de vrouwen die onder het autorijden altijd met 100 andere dingen bezig zijn dan autorijden en opletten, wat ook wel blijkt uit mijn OPquote:Op woensdag 29 maart 2006 00:35 schreef k_i_m het volgende:
En jij denkt dat niemand het in de gaten heeft als je in de binnenspiegel kijkt.
Inderdaad, vrouwen zjin meestal met vanalles druk behalve met rijden.quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het zal je verbazen, maar bij de meerderheid van de mensen heb ik dat idee wel, laat staan bij de meerderheid van de vrouwen die onder het autorijden altijd met 100 andere dingen bezig zijn dan autorijden en opletten, wat ook wel blijkt uit mijn OP![]()
leuk...quote:Op woensdag 29 maart 2006 01:07 schreef 2Mini het volgende:
Als ik met vrienden in de auto zit.. en zeg..: Leuk meisje achter..
Doen ze die zonneklep open omdat daar een spiegel op zit
Het ging om leuke meisjes.quote:Op woensdag 29 maart 2006 01:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
* Vikingsmeisje noteert dat ze het nooit meer zal doen!
Ben jij leuk dan?quote:Op woensdag 29 maart 2006 01:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ga eerst maar poepenquote:Op woensdag 29 maart 2006 01:33 schreef Flem het volgende:
Schiet eens op. Ik moet poepen.
jij mag nog niet eens autorijdenquote:Op woensdag 29 maart 2006 01:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
It's all in the eye of the beholderquote:Op woensdag 29 maart 2006 09:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
Bij mij beginnen die dames zich meestal uit te kleden, te masturberen of beginnen elkaar af te lebberen. En soms alles tegelijk.
de rijdende reetquote:Op woensdag 29 maart 2006 09:33 schreef Metro2005 het volgende:
Ik doe het trouwens meestal in de file of kijk naar meisjes op de fiets (kontjes)
quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
"Ze hadden wel door dat je keek en daarom deden ze het"
Zo die grap heb ik alvast gemaakt![]()
Idd vrouwen die zeggen dat ze poepen, neuspeuteren, boeren bestaan gewoon nietquote:Op woensdag 29 maart 2006 00:38 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Zulks vrouwen bestaan eens niet, dus waar lul je over?
Dat wordt het vrouwelijke geslacht geïnfiltreerd door een buitenaards fenomeen dat meent wel te moeten deelnemen aan dergelijke praktijken.quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:31 schreef zwelgje81 het volgende:
[..]
Idd vrouwen die zeggen dat ze poepen, neuspeuteren, boeren bestaan gewoon niet![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |