Midden in de nacht, gek!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:28 schreef LostFormat het volgende:
Das 's ochtends.
tss een half uurtje later ga ik uit bed. dus t is s'morgensquote:
Dat werkt dus niet. Een echte 6.00-pisneiginger weet dat!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:29 schreef Slappertje het volgende:
Gewoon negeren, omdraaien en doorslapen![]()
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:32 schreef Mars het volgende:
Ik ga altijd pissen voordat ik naar bed ga en hoef dan pas weer als ik wakker word!
Sommige grote mensen drinken wel eens bier voor ze gaan slapen en dan werkt jouw theorietje niet!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:32 schreef Mars het volgende:
Ik ga altijd pissen voordat ik naar bed ga en hoef dan pas weer als ik wakker word!
Geloof mij, ik ben student en heb dit dus minimaal 2dgn in de week. Werkt voor mij bijna altijd en anders is de wasbak ongeveer 100mtr minder strompelen dan de plee.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:30 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat werkt dus niet. Een echte 6.00-pisneiginger weet dat!
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:35 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Sommige grote mensen drinken wel eens bier voor ze gaan slapen en dan werkt jouw theorietje niet!
wat de neukquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:36 schreef Slappertje het volgende:
[..]
Geloof mij, ik ben student en heb dit dus minimaal 2dgn in de week. Werkt voor mij bijna altijd en anders is de wasbak ongeveer 100mtr minder strompelen dan de plee.![]()
Je bedoelt dat je een zwakke blaas hebt!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:35 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Sommige grote mensen drinken wel eens bier voor ze gaan slapen en dan werkt jouw theorietje niet!
Nee, ik bedoel dat mijn blaas geen 3 liter verwerkt bier kan opslaan.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:37 schreef Mars het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je een zwakke blaas hebt![afbeelding]
Vandaar mijn slagzin: Schijt op tijd!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:37 schreef Revelation het volgende:
Ik snap wat je bedoel, maar ik blijf meestal een kwartier liggen kutten en vervolgens ga ik er toch uit om ff te stralen. Als je schijten moet als je lig te slapen is het helemaal kut.
Jij hebt best een spannend leven is het nietquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:38 schreef Adurothiel het volgende:
6 uur vind ik nog meevallen, want ik moet er meestal om 8 uur uit. Dan kan ik gewoon weer in slaap vallen. Maar ik heb er een schurfthekel aan als om half 8 de wekker gaat en ik meteen nodig moet plassen, omdat dan m'n waardevolle snoozetijd verpest is. Ergernis der ergernissen!!!
Waar?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |