quote:Bestel een Antenne Booster voor je mobiele telefoon voor slechts ¤ 19,95 en kies jouw gratis kado!
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:28 schreef VikingGold het volgende:
Hoe kan het nou, als na jou 5 van die antennes worden verkocht voor 19.95, dat je een cadeau krijgt van rond de 300 euro. Of heb ik het verkeerd begrepen?
Dâ moe je nie gleuve!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:29 schreef Frankie79 het volgende:
Ik verdiep me er niet in, mijn pap en mam hebben altijd mij geleerd dat je niks gratis (of bijna voor niks) krijgt in je leven![]()
Betaalde kado's niet!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:31 schreef Thetallguy het volgende:
Is een kado niet altijd al gratis
whehe paupersquote:Voorbeeld:
Als je een kado hebt gekozen waarvoor 5 nieuwe klanten nodig zijn en je staat op de 17e plaats, dan moet je wachten tot er 85 (5 x 17) nieuwe klanten een produkt bij ons hebben gekocht. Wanneer er 10 nieuwe klanten per dag een produkt kopen, dan is de wachttijd ongeveer 9 dagen.
Scherpquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:31 schreef Thetallguy het volgende:
Is een kado niet altijd al gratis
Ohr ik je noe zeeuws proahte of ist iets aohres? 't Moh nie vee gekker worre ier op fok..quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:30 schreef veldmuis het volgende:
Dâ moe je nie gleuve!
Geen idee, ik vond het wel leuk staan. Verder spreek ik gewoon ABN met een vleugje Brabants.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:36 schreef Kogando het volgende:
[..]
Ohr ik je noe zeeuws proahte of ist iets aohres? 't Moh nie vee gekker worre ier op fok..
Haha, ok dan..quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:38 schreef veldmuis het volgende:
Geen idee, ik vond het wel leuk staan. Verder spreek ik gewoon ABN met een vleugje Brabants.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |