Ja, dat heb ik ook maar ik ga echt niet wachten met 24. Sowieso kan ik dat geeneens and besides, ik heb tijdens tentamens volop tijd voor tv kijken.quote:Op maandag 3 april 2006 12:42 schreef Myers het volgende:
Ik wacht met deze episode tot volgende week vanwege tentamens, maar dan heb ik volgende week 2 eps en dat is ook wel cool.
Ochtendquote:Op maandag 3 april 2006 12:47 schreef Woldo het volgende:
Dinsdag avond is hij toch weer te downloaden?
What the hell doe je hier dan nog?quote:Op maandag 3 april 2006 12:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik moet dit topic nog vermijden tot ergens in mei
Bullshit, als je de spoilers niet leest weet je niks. En er staat ook genoeg andere rommel in dit topic dus niet zagen dat er teveel spoilers zijn ofzo..quote:Op maandag 3 april 2006 12:13 schreef CloudStrife het volgende:
Jezus, volgens mij weet iedereen nu hier wie de mol is in dit topic. ONGELOOFLIJK.Vol met spoilers ook. Kan beter twee Amerikaanse topics maken, één zonder ook maar een spoilertag waar gepraat kan worden over de afgelopen aflevering, en één waar je continu allerlei spoilers mag gaan plaatsen. Damn, zeg nu zelf, dit topic is toch niet veilig meer op deze manier. Dit gaat echt de verkeerde kant op met dit FOK 24 topic![]()
Het is irritant voor de mensen die spoilers willen vermijden, aangezien veel van zulke witte vakjes nieuwsgierigheid opwerkt, en sommigen (zoals ik) over te weinig zelfbeheersing beschikken.quote:Op maandag 3 april 2006 12:58 schreef jm5 het volgende:
[..]
Bullshit, als je de spoilers niet leest weet je niks. En er staat ook genoeg andere rommel in dit topic dus niet zagen dat er teveel spoilers zijn ofzo..
Duh, het heet niet voor niks 'spoiler' (to spoil - verpesten)quote:Op maandag 3 april 2006 13:06 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Het is irritant voor de mensen die spoilers willen vermijden, aangezien veel van zulke witte vakjes nieuwsgierigheid opwerkt, en sommigen (zoals ik) over te weinig zelfbeheersing beschikken.![]()
Besides...spoilers spoilen the fun.
Ja 'duhhhhh', dat weet ik ook wel. Ik state alleen ff the obvious voor die chabbotjaptjop.quote:Op maandag 3 april 2006 13:47 schreef Merkie het volgende:
[..]
Duh, het heet niet voor niks 'spoiler' (to spoil - verpesten).
quote:Op maandag 3 april 2006 11:39 schreef CrazyDaisy85 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
Te veel moeitequote:Op maandag 3 april 2006 15:18 schreef qu63 het volgende:
http://www.rabradio.nl/page/rabradionieuws/136715/
24 the game te winnen!
maar wel leukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 april 2006 19:53 schreef de_sapje het volgende:
Over de vraag of Jack dood is of niet:Maar 24 is best voorspelbaar op dat punt hoor... Jack gaat gewoon niet dood... Jack IS 24SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuk dat je in niet-spoilertags reageert op een spoilerquote:Op maandag 3 april 2006 20:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar 24 is best voorspelbaar op dat punt hoor... Jack gaat gewoon niet dood... Jack IS 24
Nou, dat was echt een superspoiler...quote:Op maandag 3 april 2006 20:09 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Leuk dat je in niet-spoilertags reageert op een spoiler
Je zegt zelf in je eigen post dat Jack niet dood gaat, als er in die spoiler stond dat hij dood ging, had je dat niet gezegt.quote:Op maandag 3 april 2006 20:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou, dat was echt een superspoiler...
En ik ga alleen door op mijn eigen opmerking... naar aanleiding van een spoiler... inhoudelijk ga ik er niet op in.
Ach, spoilertags zijn voor spoilers, niet voor meningen. En aangezien ik mijn eigen mening gaf, was een spoilertag niet nodig...quote:Op maandag 3 april 2006 20:25 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Je zegt zelf in je eigen post dat Jack niet dood gaat, als er in die spoiler stond dat hij dood ging, had je dat niet gezegt.
quote:Op maandag 3 april 2006 11:39 schreef CrazyDaisy85 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life sucks
idd, daar zat ik ook al te kijkenquote:Op maandag 3 april 2006 22:08 schreef Merkie het volgende:
Volgens IMDB speelt Mike niet in The Bourne Identity heur?
ik ben erbij. Zwolle is ook goed.quote:Op maandag 3 april 2006 22:31 schreef -Mo- het volgende:
24 meet in het vliegende paard in zwolle Utrecht, 8 april.
*voorquote:Op maandag 3 april 2006 22:31 schreef -Mo- het volgende:
24 meet in het vliegende paard in zwolle Utrecht, 8 april.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |