Schattige foto's he?quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:19 schreef TC03 het volgende:
Oh dat is Bill, ik zag het eerst niet eens.
idd!quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:19 schreef TC03 het volgende:
Oh dat is Bill, ik zag het eerst niet eens.
Same here, nooit dat ik dat zag! In 24 ziet hij er veel ouder uit, vind hem op die foto's wat gay overkomenquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:24 schreef qu63 het volgende:
[..]
idd!
nu je het zegt voiel het kwartje meteen bij mij
Site allowed blijkbaar geen direct linking. Dit is dus het plaatje wat Ascaroth bedoelde:quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:26 schreef Ascaroth het volgende:
[afbeelding]
Dit is ook niet bepaald de stoere Jack 'shoot you in the kneecap' Bauer die we van 24 kennen.
Ach die 80's he...quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:29 schreef flapp0r het volgende:
[..]
Site allowed blijkbaar geen direct linking. Dit is dus het plaatje wat Ascaroth bedoelde:
[afbeelding]
OT: Kiefer is hier idd anders dan anders. Ik vind hem dat kapsel niet staan iig.
Jack kan nu zo ongezien weer verdwijnen en doen alsof ie dood is.quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:28 schreef c0nd0r het volgende:
Gister eindelijk gezien!
Goeie aflevering, mooie cliffhanger! Ben wel benieuwd wat ze ermee gaan doen!
Dat zou wel origineel zijnquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jack kan nu zo ongezien weer verdwijnen en doen alsof ie dood is.![]()
Maar zo zal het niet gaan denk ik.
ze is samen met Barry meteen CTU uitgegaan toen de ventilatie aanging en ze weer aan het werk kondenquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:14 schreef Wytze het volgende:
Waar is Kim trouwens ?
Is ze boos CTU uitgelopen ?
nu hopen dat ze we haar nog te zien zullen krijgenquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
ze is samen met Barry meteen CTU uitgegaan toen de ventilatie aanging en ze weer aan het werk konden
Hier heb je derquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:54 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
nu hopen dat ze we haar nog te zien zullen krijgen
zit er een mens achter die muur van plamuur?quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:32 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Hier heb je der
[afbeelding]
whoops, ik hoop dat ze zo ook eens in 24 in beeld komt![]()
Goddammit, we're running out of time!quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:51 schreef Myers het volgende:
SON OF A BITCH
"Who are you working for?!"quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:37 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
Goddammit, we're running out of time!
je bedoeld:quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:27 schreef CloudStrife het volgende:
Laatste scene van aflevering 16 zal 'OMGWTFBBQ must see 17 now' zijn!!
24![]()
Die ziet er heel anders uit zo.quote:
---> ik spoiler hier niet de spoiler!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:29 schreef Myers het volgende:
Waarom zoek je altijd dat soort dingen op CloudStrife? Wil je niet zonder iets te weten een episode ingaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:26 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
---> ik spoiler hier niet de spoiler!Je hebt me nieuwsgierig gemaakt nu weet ik het ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
LOL, je moet ook niet op die 24 spoiler forums gaan kijken.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:50 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Je hebt me nieuwsgierig gemaakt nu weet ik het ook
Site wist ik al en heb me ervan kunnen weerhouden.. Tot.. JIJquote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:09 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
LOL, je moet ook niet op die 24 spoiler forums gaan kijken.![]()
Rest van de mensen hier: niet doen!!!!![]()
Doe maar het eerstequote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:52 schreef Merkie het volgende:
Jullie zijn te verslaafd! Of juist niet genoeg verslaafd.
* Eensquote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:21 schreef Merkie het volgende:
Wat is het heerlijk om er van uit te kunnen gaan dat de volgende aflevering altijd goed en spannend is bij een serie. Bij Lost heb je om de 4 afleveringen een goede aflevering, en daarna is het weer een paar weken. Bij 24 weet je gewoon zeker dat met zo'n einde als aflevering 15 aflevering 16 wel goed moet worden
.
24
Oftie nou leeft of niet daar kom je toch wel achter hoorquote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:47 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Weer een super aflevering. Chloe was echt lekker bezig, ik hoop alleen dat ze dat rare mens, die opvolgster van Edgar in bedwang houdt, want die zoek echt overal wat achter, behalve waarvoor ze is aangenomen. Hulde weer voor de special effects, die blow-up was echt goed. Ben benieuwd of Wayne nog leeft. Mag 'm dan wel niet zo, maar ik wil wet weten wat ie nou moest.
Ja volgens mij. Bierko zei eerder dat ze alle overgebleven canisters meenamen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:25 schreef Jasza het volgende:
14 en 15 net gekeken, het word steeds leuker, alleen zijn nu al die gas dingen gebruikt toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |