toch wel gek dat Henderson al eerder in het verhaal langs komt. Als producent van dat gas dus..quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:17 schreef Merkie het volgende:
Trouwens zulks grappig hoe Curtis zegt dat Sjek naar Bierko gaat. "Bill, he's going in". Daarnaast wil ik nog even opmerken dat Sjek momenteel maar 1 doel heeft en dat is Henderson doodmaken omdat Henderson alleen maar bezig is Sjek boos te maken
. Dat merkte je duidelijk aan het eind van aflevering 15, Bierko was totaal geen prioriteit maar toch ging Sjek erachteraan.
Eh geen prio ? Het gas is gestopt en de mastermind achter het operationele gedeelte is Bierko (even los van wie we nog moeten tegenkomen).quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat doen ze sowieso altijd. Het begint nooit precies op het moment dat de vorige aflevering stopte. Kijk maar na, om 07:59:59 ligt Tony nog dood in Sjek's armen, om 08:00:01 wordt er een laken over Tony gelegd en wordt de boel opgeruimd. Gaat rap in 2 secondjes!
Trouwens zulks grappig hoe Curtis zegt dat Sjek naar Bierko gaat. "Bill, he's going in". Daarnaast wil ik nog even opmerken dat Sjek momenteel maar 1 doel heeft en dat is Henderson doodmaken omdat Henderson alleen maar bezig is Sjek boos te maken
. Dat merkte je duidelijk aan het eind van aflevering 15, Bierko was totaal geen prioriteit maar toch ging Sjek erachteraan.
Omdat met Silencers ze minder goed raak kunnen schietenquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:57 schreef Richardfun het volgende:
Oh, en waarom zei Jack toen ze aan het einde vlakbij de control room waren dat iedereen de silencers van de guns af moesten halen. Diende niet echt een doel in mijn ogen...
Zodanig prioriteit dat Jack er achteraan rent als de boel op ontploffen staatquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:57 schreef Dethroned het volgende:
[..]
Eh geen prio ? Het gas is gestopt en de mastermind achter het operationele gedeelte is Bierko (even los van wie we nog moeten tegenkomen).
silencers vertragen de snelheid van de kogel waardoor het mogelijk te zacht gaat en niet dodelijk is.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:57 schreef Richardfun het volgende:
Oh, en waarom zei Jack toen ze aan het einde vlakbij de control room waren dat iedereen de silencers van de guns af moesten halen. Diende niet echt een doel in mijn ogen...
Kogels kunnen sneller dan het geluid: sterker nog, zelfs in wo1 konden ze al sneller dan het geluid.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:35 schreef TC03 het volgende:
Inderdaad, een kogel gaat echt niet door de geluidsbarrière.Dat is gewoon het kruit wat je hoort klappen. Een geluidsdemper lijkt mij gewoon iets wat de trillingingen opvangt...
Niet uit zo'n pistooltje.quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:48 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Kogels kunnen sneller dan het geluid: sterker nog, zelfs in wo1 konden ze al sneller dan het geluid.
tss, belachelijkquote:Op woensdag 29 maart 2006 09:18 schreef Richardfun het volgende:
Schaamteloze tvp
Op het moment dat de aflevering start, begint het ook weer in het '24-wereldje'.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat doen ze sowieso altijd. Het begint nooit precies op het moment dat de vorige aflevering stopte. Kijk maar na, om 07:59:59 ligt Tony nog dood in Sjek's armen, om 08:00:01 wordt er een laken over Tony gelegd en wordt de boel opgeruimd. Gaat rap in 2 secondjes!
Ik snap het ook niet zo. Maar opzich is het wel een slimme manier om het te verspreiden.quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:30 schreef H.Flick het volgende:
Het plan van die terroristen vond ik trouwens wel heel erg onwaarschijnlijk. Ze gaan er dus vanuit dat iedereen zijn gaskraan continu open heeft staan
Nee, maar als het eenmaal in de pijpleidingen zit komt het daar niet zo maar uit. Binnen een dag heel veel mensen dood. Poef.quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:30 schreef H.Flick het volgende:
Het plan van die terroristen vond ik trouwens wel heel erg onwaarschijnlijk. Ze gaan er dus vanuit dat iedereen zijn gaskraan continu open heeft staan
Dáár heb je dan weer gelijk in.quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:28 schreef Merkie het volgende:
Euw. Maar waarom zegt Sjek dan "the following takes place between 8.00pm and 9.00pm", en niet "the following takes place between 8.02pm and 9.00pm"
.
Ze hadden toch die druk weer kunnen verhogen en in de tussentijd iedereen de kraan dicht laten draaien.quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee, maar als het eenmaal in de pijpleidingen zit komt het daar niet zo maar uit. Binnen een dag heel veel mensen dood. Poef.
Hmm. Weeniequote:Op woensdag 29 maart 2006 17:33 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ze hadden toch die druk weer kunnen verhogen en in de tussentijd iedereen de kraan dicht laten draaien.
Of denk ik nu te ver door.
zodra de druk 50% of minder zou zijn zou het gas zich kunnen verspreiden. Dat was dus bezig toen Jack alles opbliesquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:33 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ze hadden toch die druk weer kunnen verhogen en in de tussentijd iedereen de kraan dicht laten draaien.
Of denk ik nu te ver door.
De bedoeling was eerst het nervegas naar Rusland te transporteren....quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:08 schreef CloudStrife het volgende:
Maar we weten nu dus dat Henderson Bierko kende en dat hij het nervegas dus in de States los wilde laten. Zat Walt Cummings niet zover in het spel? Is hij gebruikt door Henderson? Is Henderson de main baddy, denk het niet, want Pandora's box is nog niet open!
En Mrs. Logan op Talpa in weet-ik-veel-wat.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:00 schreef Bergie88 het volgende:
Chloe is nu op tv in Legaly Blond 2 op RTL5
Als ze maar niet zo blij gaat doen in CTU!quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:00 schreef Bergie88 het volgende:
Chloe is nu op tv in Legaly Blond 2 op RTL5
20-26 maart:quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:05 schreef Merkie het volgende:
CloudStrife, jij weet nogal wat van Amerikaanse series. Weet je misschien ook waar je kijkcijfers kan vinden
? Ben wel benieuwd naar hoe series in Amerika bekeken worden
.
Als het goed is wel, dit is toch 24?quote:
Inderdaad, in de preview van aflevering 12 was al te zien dat CTU werd aangevallen (las ik later).quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:20 schreef Myers het volgende:
Waarom zou je uberhaupt naar spoilersites kijken, waarom bestaan die sites eigenlijk. Zoiets wil je toch niet weten? Als je weet wat er gebeurt in 24 neemt dat meteen 75% van de fun weg, ik kijk die previews niet eens.
weet je misschien ook waar ik dat kan vinden?quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:06 schreef CloudStrife het volgende:
iemand had zelfs heel aflevering 15 twee weken echt super gedetailleerd uitgeschreven, was dus zo fake als het maar kon.![]()
Opbeuken met chinezen, nergens goed voor.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:52 schreef Gremen het volgende:
Ik denk dat het nieuwe sletje de mol is.
Ze wist wel erg veel van die gas instalatie af......
Die sexuele intimidatie scenes zullen er ook wel voor een reden inzitten. Ze klaagt vast bill aan, zodat hij wordt vastgezet en CTU weer stuurloos is.....
Verder heeft iedereen het over de chinezen die terug komen? Is dat al duidelijk of denken jullie dat alleen maar door seizoen 4? Zal wel raar zijn als die binnen een dag weten dat jack weer leeft en dan ook meteen actie ondernemen. Verder is seizoen 4 klaar dus de chinezen zijn ook klaar....
Volgens mij was dat gewoon puur een grap van de schrijvers hoorquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:52 schreef Gremen het volgende:
Ik denk dat het nieuwe sletje de mol is.
Ze wist wel erg veel van die gas instalatie af......
Die sexuele intimidatie scenes zullen er ook wel voor een reden inzitten. Ze klaagt vast bill aan, zodat hij wordt vastgezet en CTU weer stuurloos is.....
Idd.quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:07 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Volgens mij was dat gewoon puur een grap van de schrijvers hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |