Si. Maar het ging vooral om de tijdsschema's. Talpa staat nu steviger mijn inziens dan vorig seizoen.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:23 schreef Mike het volgende:
Zoals iemand opmerkte op de site waar je deze tekst van hebt, is de kop wat suggestief. Er staat namelijk nog behoorlijk wat drama geprogrammeerd, alleen niet allemaal meteen in september.
Ja, lijkt mij ook. Als ze hier geen kijkers mee weten te trekken, hebben ze echt een probleem.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Si. Maar het ging vooral om de tijdsschema's. Talpa staat nu steviger mijn inziens dan vorig seizoen.
Herhaling als het goed om 01.00 oid.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:57 schreef MaxPower het volgende:
De wedstrijden op zaterdagavond om 21:30...? Lekker voor de stadionbezoekers.
Vrijdagavond toch of vergis ik me ? Vlak voor de talk-show van Bridget en Cees.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:57 schreef MaxPower het volgende:
De wedstrijden op zaterdagavond om 21:30...? Lekker voor de stadionbezoekers.
Mooi!quote:Op maandag 24 juli 2006 17:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
2e zender (24 uurs) binnen een jaar
Ik gok dat ze daar de grote zender van maken en de talpazender van Nickelodeon volplempen met voetbalquote:
Talpa 11 natuurlijk.quote:Op maandag 24 juli 2006 17:19 schreef robster16 het volgende:
ik benieuwd wat ze daar van maken. Talpa Twee? Talpa Two? Talpa Too?
Tuurlijk; de ultieme sluikreclame.quote:Op maandag 24 juli 2006 17:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Adverteerders worden al ingeschreven in drama-series
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |