* Anthraxx staart naar de bijl
Nou om eerlijk te zijn, ik wil over een paar weken wat meer avonturen gaan beleven op het eiland, i.p.v zo suf in een huisje te blijven zitten. Ik weet niet wat ik tegenkom, dus ik wil gewoon een wapen bij me hebben. Verder als ik iemand betrap die mijn post steelt, heeft hij een bijl in zijn rug.
Dat is dus de echte reden dat ik ermee rondhobbel.
wat nou, ik weet nog niet of ik kom! wat is er toch met die gozer aan de hand!
rebel_girl loopt naar de tuinen om te kijken of daar iemand is die een boeket kan maken.
Op de grond ziet ze bebloede kleren slingeren en op de de toonbank ligt een vervaarlijke bijl.
* Lurky stapt weer op haar paard. Ze steekt de bijl langzij en grimmig kijkt ze rond waarheen ze nu zal gaan om haar kindje en man te bevrijden uit de klauwen van om het even welk mysterie dat ze gevangen houdt.
Kom een moeder niet aan haar kind want ze gaat over lijken!
* Als een dolende dwaze moeder raast Lurky te paard door de bossen.
[Dit bericht is gewijzigd door Lurky op 26-12-2001 17:45]
* Hermes pakt een pen vanachter balie en streept wat door op het briefje :
Bij dezen vraag ik ook een kapvergunning aan voor de wilgenboom en zijn nazaat die de toegang tot het Sprookjeskasteel verspert.
* Zo , zijn we daar ook weer van af OMdat er niemand dus lijkt te zijn, vervolgt Hermes zijn weg ![]()
Met die postbode met zijn bijl reken ik later wel af
Alle deksels nog aan toe, wààr is die slome postbeambte nou als je hem nodig hebt?!! ![]()
Zeker één van zijn vrouwelijk personeelsleden aan een nader onderzoek te onderwerpen ofzo..
tja weet ik wat die fucking postbeambtes onder werktijd doen
![]()
Alexanderr brult door de brievenbus: Eeeeeeej gozer schiet eens op, ik heb een cheque te innen!!!!
Godver... &@^#@#@ * vloekt Anthraxx terwijl hij zijn sleutels zoekt. Dan loopt hij naar de deur en haalt hem van het slot. De deur gaat open met een kraak.
Ehhh... wat is er, vreemdeling?
Ik heb hier een cheque van Dr. Kasper van het Medisch Centrum Fokeiland ofzoiets, die wil ik stante pede inwisselen, cash aub met een elastiekje om elk pakketje van 7500 euro's, tien pakketjes dus meneer de postbeamte!!
*overhandigd cheque tw 75000 fokeuro en kijkt enigszins ongeduldig naar Anthraxx*
Laat ik het zo zeggen: Ik ben geen bank, en ik ben niet bevoegd om die cheques om te wisselen in Fok! euro's.
Maar goed, laten we eens wat bespreken. Kom verder zou ik zeggen...
Alexanderr stapt naar binnen en kijkt de postbeambte argwanend aan, mmm, moppert Alexanderr kunnen wie die bevoegdheid van je niet effe een beetje faken, stempeltje hier, stempeltje daar
laten we zeggen tegen 5% commisie en gevarengeld
Kan ik eindelijk eens wat schot in die ontvoeringszaak brengen denkt Alexanderr ![]()
Wohhow, wat is de bedoeling van dat zwaard?
, vraagt Alexanderr terwijl hij zijn Uzi klaargeladen op Anthraxx zijn voorhoofd richt....
Tegen de tijd dat jij je geweer afgevuurd hebt, ligt je hoofd eraf.
* Op het moment dat Anthraxx dat zegt, trekt hij zijn zwaard, en slaat daarmee het geweer uit de hand van Alexanderr. Een harde gil klinkt door het gebouw, zodra het staal in aanraking komt met het vlees van Alexanderr's hand. Jij bent geen bedreiging voor mij, niemand is dat ooit geweest. Zeg op, jij weet meer van de ontvoering van Craziest en Callista. Spreek!
* Anthraxx begint steeds feller te praten en loopt richting de deur, terwijl hij Alexanderr in de gaten houd. Dan draait hij de deur op slot en steekt de sleutel in zijn zak. Hij loopt weer naar Alexanderr toe en richt zijn zwaard op hem, het geweer is hij helemaal vergeten en het ligt nog steeds op de grond. Nou kom op! Zeg het!!! ZEG HET!
Aangekomen bij het postkantoor ziet ze de postbode in fel gesprek met een onbekende. Woorden schallen door de gesloten vensters naar buiten.
Zeg Het!1970ste post: 1970, Ruimtereis Apollo 13 mislukt, in Vietnamoorlog valt de VS Camboja binnen, Simon and Garfunkel brengen Bridge Over Troubled Water uit.
[Dit bericht is gewijzigd door Lurky op 18-01-2002 21:44]
Hoe durf je me zo te verwonden, eikel!!!! En hoezo weet ik iets van ene Craziest en Callista?!!!
Die namen alleen al...tsssssk. Ik ben een goudeerlijke man!!!!
Boos duwt Alexanderr Anthraxx opzij en springt dwars door het raam naar buiten.
In de verte ziet hij nog een vrouwspersoon zich snel uit de voeten maken, maar Alexanderr rent de andere kant op. Hij moet maken dat ie in het Hotel komt om te kijken hoe het er met zijn gijzelaars voorstaat.
Binnen in het postkantoor hoort hij Anthraxx aan de deur rommelen, blijkbaar vergeten dat ie die zelf op slot gedaan heeft, en vliegensvlug is Alexanderr weg...
Verdulleme, onflexibel, zeikerig eilandvolk, heb ik nog geen cash
Fuck!!! Dat kost me een nieuwe ruit.
* snel rent Anthraxx achter Alexanderr aan, maar zijn deur zit nog op slot. Haastig zoekt hij de sleutel, die hij vindt in zijn binnenzak. Hij opent de deur en rent naar buiten. Er is niets te zien van Alexanderr, en Anthraxx gromt. Moedeloos laat hij zijn bebloede zwaard hangen en denkt na. Hij besluit om weer naar binnen te gaan.
Alexanderr komt nog wel * mompelt Anthraxx terwijl hij weer naar binnenloopt
IRL:
Over 15 minuten ga ik naar Tilburg (niet meteen), Zondagavond kan ik weer reageren
Iced Earth here i come!!!!!!!!
* Een voorbijganger draait zich op dat moment om. "Weet je het dan niet? Breuls en Pluisje gaan trouwen, heel het eiland weet het!". Anthraxx staart de behulpzame man aan, maar die draait zich schouderophalend om en loopt door. "Hoelang heb ik zo gelegen?" vraagt Anthraxx zich af "Ik herinner me niets meer sinds ehhhmm...6 weken geleden. Wat kan er met me gebeurd zijn?". Nog verwarrender dan eerst mompelt Anthraxx door en besluit zich maar op te knappen voor het huwelijk...
* Dan draait Anthraxx zich om, doet de deur dicht, en loopt richting de douche.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |