abonnement Unibet Coolblue
pi_36717687
De jaren voor Adriaanse waren ze niet eens subtopper; een dramatisch clubje was het toen. Dus om te zeggen dat ze nu ineens top zijn vind ik overdreven.
pi_36719019
Nilsson moet blijven
pi_36729837
Nilsson blijft nog wel een jaartje denk ik

p.s hoeveel goals kunnen we vanavond weer bijschrijven?
Trots van het Noorden!
pi_36755074
WhooHoo.
Een gelijk spel, maar na NEC uit voelt het als een overwinning!
De eerste helft snel vergeten en teren op de 2de helft!

Wie ging er eigenlijk voor Norregaard uit? Ik hoorde de speaker Yildirim roepen, maar die heb ik de hele eerste helft niet gezien..
  zaterdag 8 april 2006 @ 02:20:40 #130
49091 MasterMido
ja das lekker
pi_36757761
quote:
Wie ging er eigenlijk voor Norregaard uit? Ik hoorde de speaker Yildirim roepen, maar die heb ik de hele eerste helft niet gezien..
Laten we het over de eerste en tweede competitie helft hebben ik dacht dat hij verhuurd of verkocht was


nee die jonge heeft zijn tijd gehad. Nieuwe club is wel goed voor hem. Hopen voor hem dat hij dan weer gaat presteren als een paar jaar geleden.
  zaterdag 8 april 2006 @ 02:26:03 #131
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_36757803
quote:
Op donderdag 6 april 2006 17:34 schreef MasterMido het volgende:
Is AZ direct concurrent? nee toch? die horen nu wel tot de top. Maar zou wel meer dan 5 miljoen zien voor lasse.
Ja, AZ is directe concurrent. Dat dat clubje nu eens twee goede seizoenen draait is leuk voor ze, maar ik sla Heerenveen toch echt hoger aan. Die zitten al rond de 10 jaar in 't linkerrijtje met gemiddeld toch wel een UEFA-plek en soms zelfs een uitschieter naar boven.
pi_36758812
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 02:26 schreef twi het volgende:

[..]

Ja, AZ is directe concurrent. Dat dat clubje nu eens twee goede seizoenen draait is leuk voor ze, maar ik sla Heerenveen toch echt hoger aan. Die zitten al rond de 10 jaar in 't linkerrijtje met gemiddeld toch wel een UEFA-plek en soms zelfs een uitschieter naar boven.
Mijn idee. AZ moet nog maar bewijzen langer dan 2-3 jaar mee te kunnen doen.

Aardig potje gisteren, niet meer dan dat. We missen de bevlogenheid en de gekte, dat zie je aan alles.
pi_36785458
Ik had van vrijdagavond wel verwacht dat ze er meer "in zouden knallen".. Dat ene puntje wat we nu hebben schiet ook niet veel op

Eerste helft was heel erg matig, 2e helft was stukken beter, maar nog niet veel kansen gehad..
Trots van het Noorden!
pi_36786360
De vrijblijvendheid straalt er altijd teveel vanaf, ook bij Gertjan Verbeek weer. Nilsson heeft trouwens wel wat kansjes gemist.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 10 april 2006 @ 00:17:17 #135
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_36810436
Dan ik vandaag op talpa Dembele van Willem II spelen en denk ik waarom kopen ze hem niet, maar een vage spits uit zweden ofzo.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_36810456
Omdat Dembele niet naar Friesland wil komen.
  maandag 10 april 2006 @ 00:20:30 #137
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_36810508
hmm, hoe kom je daarbij?

En SC Heerenveen zou interesse hebben in Otman Bakkal van PSV...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_36811634
quote:
'Dembele kiest alsnog voor AZ'
Pieter Hanson | 09-04-2006 12:52:27

Wed ¤15 gratis bij Unibet
Moussa Dembele maakt waarschijnlijk toch de overstap naar AZ, zo meldt het Brabants Dagblad. De centrumspits van Willem II slaat interesse van HSV, Schalke 04, Celtic, Tottenham Hotspur, Feyenoord en PSV resoluut af.

Afgelopen week werd gemeld dat Dembele naar Duitsland zou verkassen, maar volgens zijn zaakwaarnemer Patrick Vervoort is dit bericht onjuist. "Hij wil naar AZ. Daar moet hij met Arveladze concurreren, maar er kan ook geschoven worden. De kans dat Moussa bij AZ veel speeltijd krijgt, is groot"

"AZ heeft mij gevraagd of Moussa geďnteresseerd was. Dat is hij. AZ heeft dat kenbaar gemaakt aan Willem II, maar bij mijn weten is er nog geen concreet bod gedaan. Ik begrijp dat Willem II weinig mededelingen wil doen. De club zit in een lastige situatie en naar de supporters toe is het vertrek van hem moeilijk te verkopen."
Check ook de andere clubs: Heerenveen = kansloos.
pi_36813409
We hebben nou toch wel genoeg spitsen? Moeten we niet wat meer investeren in verdedigers?
pi_36813786
quote:
Op maandag 10 april 2006 08:32 schreef SCH het volgende:
We hebben nou toch wel genoeg spitsen? Moeten we niet wat meer investeren in verdedigers?
Graag

Want de verdediging zoals die nu is vertrouw ik niet helemaal meer
Trots van het Noorden!
pi_36831995
Gewoon Henrico basis volgend seizoen!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_36840328
Alsjeblieft niet zeg. De Drosten hebben zeker talent, maar ik kan over het spel van beide nog niet echt enthousiast zijn. Nou speelt Henrico natuurlijk nog niet zo vaak, dus wat hem betreft is het iets moeilijker oordelen. Wat ik tot nu toe van Jeroen gezien heb, is hij een pure verdediger die nauwlijks risico wil nemen(misschien ook niet durft). Daarnaast mis ik felheid en hardheid. Vaak oogt het allemaal heel plichtmatig. Je ziet hem nooit eens z'n tegenstander omverbeuken of een harde tackle inzetten. Tegen Feyenoord in de duels met Castelen heb ik me er ook weer aan geergerd. Hij geeft hem constant zo'n 2 meter ruimte. Vervolgens laat hij Castelen de actie maken, maar grijpt niet in. Meerdere keren kon Castelen gewoon in een ruime boog om Drost heen lopen. Zit er dan wat dichter op, of pak hem desnoods eens een keer hard aan. Verder zie ik een back graag opkomen. Bakatti deed dit geregeld heel goed, netals Edman dat ook deed. Dit zorgt voor veel meer gevaar voorin. Ook dit doet Jeroen nauwelijks.
Wat ik van Henrico in de verdediging heb gezien was al niet veel beter. Ze ogen ook beide een beetje nonchalant. Al was dat wel steeds op de back en niet in het centrum(waar ie volgens mij liever speelt). Wel vond ik dat hij het goed deed toen ie dit seizoen een keer op het middenveld werd geposteerd.
Maar ze zijn nog jong, dus misschien worden ze nog veel beter, maar momenteel vind ik iig Jeroen een zeer middelmatige verdediger.
Are you watching Paul Scholes!
pi_36840480
Jeroen MAG niet naar voren... hij kan dat prima. Van dat aanpakken ben ik wel enigszins met je eens, het is vooral een mooie verdediger, geen harde.
pi_36867673
Hmm.. morgen:

Geen Yildirim
Geen Tarvajervi
Geen Breuer
Wel de Vries
  dinsdag 11 april 2006 @ 21:19:00 #145
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_36868256
geen Yildirim??

edit: misschien is dat nog, . . . Misschien plaats voor een jeugdspeler, daar zijn ze in mijn ogen te voorzichtig mee. Probeer eens wat, geef en jongen van 19 eens een kans. Helemaal nu er niets meer op het spel staat de komende 2 wedstrijden
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_36874424
Theoretisch nog een 5de plaats!
Maaruh, eigenlijk wil ik nog wel ff 2 wedstrijden vol beleving, inzet, etc etc zien! Veel te weinig gezien, met namen 't afgelopen half jaar.
  woensdag 12 april 2006 @ 13:27:16 #147
49091 MasterMido
ja das lekker
pi_36884917
quote:
FC Utrecht volgt Boukhari

FC Utrecht ziet Nourdin Boukhari als ideale opvolger voor de vertrekkende Dave van den Bergh. Aan het einde van dit seizoen mag de aanvaller transfervrij weg bij zijn huidige werkgever, Ajax.

Behalve FC Utrecht zou ook AZ geďnteresseerd zijn in de diensten van Boukhari. De Rotterdammer en zijn zaakwaarnemer, Sören Lerby, hebben inmiddels aangegeven dat de voorkeur uit gaat naar een club die in de top van de Eredivisie meek an draaien. Mocht deze er niet bij zetten, dan zal de speler naar het buitenland vertrekken.

Foeke Booy, trainer van FC Utrecht, wilde gisteren geen reactie geven op de transfergeruchten: "Alleen de competitie telt nu. Natuurlijk zijn we bezig met volgend seizoen, maar dat heeft nu even geen prioriteit. Alles staat tijdelijk op een laag pitje. Het behalen van de 'grote' playoffs is belangrijker. Daar moet alles voor wijken."
pi_36898769
Nou een heerlijke start weer vanavond
Trots van het Noorden!
pi_36898831
2-0 achter tegen Willem II
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  woensdag 12 april 2006 @ 20:40:16 #150
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_36898977
De Vries voor Nilsson
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')