Dat is een goede spits. Het zou me echt verbazen als Heerenveen er in slaagt hem binnen te halen. NEC wilde hem een tijd terug ook en hij is ook in het Midden Oosten geweest.quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:24 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Kan je wat vertellen over die Wilmer Aguirre aangezien je wel eens bij Alianza Lima komt?
Gonzalo vertrekt toch wel bij AGOVV, die kunnen ze echt niet houden. Hij is ook veel te goed voor de GGD.quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:56 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
voor zover ik weet heeft Cherry iets tegen SCH... dus ik denk dat 'ie daarom liever G-G niet richting 't Fean ziet vertrekken... aan de andere kant, heeft Den Bosch het volgend jaar ook weer wat gemakkelijker tegen AGOVV, toch?
maar ik ben benieuwd of dit nou echt de speler is die SCH nodig heeft om fatsoenlijk voetbal om de mat te leggen en daarmee serieus bovenin mee te draaien..
quote:De opstelling blijft nog een verrassing. Wat we weten is dat de Amerikaanse middenvelder Michael Bradley waarschijnlijk zijn debuut gaat maken.
Alle spelers die niet of niet helemaal fit zijn, krijgen rust met het oog op de playoffs. Eerder deze week stonden er negen spelers op het lijstje van trainer Gertjan Verbeek. Wie er nu nog op het lijstje staat en wie niet, is niet helemaal duidelijk. Wat wel zeker lijkt, is dat Michael Bradley zijn debuut gaat maken voor SC Heerenveen.
(later meer)
scoreverloop: -
mogelijke opstelling SC Heerenveen: Brian Vandenbussche; Jacob Poulsen, Petter Hansson, Henrico Drost, Fernando Derveld; Thomas Prager, Paul Bosvelt, Michael Bradley; Arnold Bruggink, Mark de Vries, Danijel Pranjic
scheidsrechter: Ruud Bossen
toeschouwers: -
geel: -
bron: abelenstra.com
alles is beter dan hemquote:Op maandag 17 april 2006 10:59 schreef anoukforza het volgende:
wisselen voor wie?
En ik ga er gewoon vanuit dat hij zn best doet, hij oogt alleen wat traag en timed vaak verkeerd bij hoge ballen
quote:Op zondag 16 april 2006 17:39 schreef SCH het volgende:
Se motte nog wel efen briek foar de hasses gean yn de twa (fjouwer) resterende wedstriden oars giet it as een kears ut.
Die is binnenquote:'SC Heerenveen haalt Gonzalo op bij AGOVV'
17/4/2006 10:32
Gonzalo Garcia-Garcia heeft in één jaar bij AGOVV Apeldoorn een transfer naar SC Heerenveen verdiend, zo meldt De Telegraaf. De 22-jarige Uruguayaanse aanvaller stond nog tot medio 2008 onder contract bij AGOVV en tekent in Friesland een meerjarige verbintenis.
In de Gouden Gids Divisie opereerde Gonzalo zowel centraal als op links in de aanval. De voormalige speler van Real Madrid liet met zestien doelpunten in 35 wedstrijden zien makkelijk te scoren. Bovendien was hij goed voor acht assists.
Kom dan maar met namen dan die beter zouden zijn dan hij gisterenquote:Op maandag 17 april 2006 12:12 schreef MasterMido het volgende:
[..]
alles is beter dan hemhij oogt heel traag ja
![]()
dacht al zoietsquote:
gaat als een kaarsje uit.quote:giet it as een kears ut.
okequote:
Ik vond Waterman helemaal niet zo goed ogen. En Nilsson heb ik eigenlijks alleen goed gezien toen Huntelaar was vertrokken daarvoor afentoe goede actie.quote:Op woensdag 19 april 2006 08:52 schreef SCH het volgende:
Vandenbussche de beste?Kom nou toch. We hebben enorm pech gehad met het wegvallen van Waterman. Vandenbussche kan dit niveau gewoon niet aan.
Nilsson is de speler van het jaar. Huntelaar natuurlijk niet. Een speler die halverwege het seizoen zijn collega's en fans in de steek laat, kan nooit gelauwerd worden.
Meestal ben ik het wel redelijk met je eens, maar dit keer echt nietquote:Op woensdag 19 april 2006 08:52 schreef SCH het volgende:
Vandenbussche de beste?Kom nou toch. We hebben enorm pech gehad met het wegvallen van Waterman. Vandenbussche kan dit niveau gewoon niet aan.
Nilsson is de speler van het jaar. Huntelaar natuurlijk niet. Een speler die halverwege het seizoen zijn collega's en fans in de steek laat, kan nooit gelauwerd worden.
We hebben aardig wat punten verpseeld door Brian. Ik vind hem een goede totodivisie keeper maar we hebben pech dat we zoveel wedstrijden met onze 2 keeper hebben ometen doen. Waterman heeft in de eerste helft van dit seizoen vrijwel alle twijfel weg, VdB heeft alle3en maar twijfels opgeroepen.quote:Op woensdag 19 april 2006 11:58 schreef Kriebbel het volgende:
[..]
Meestal ben ik het wel redelijk met je eens, maar dit keer echt niet![]()
VdB is een prima keeper, gooit zich in ieder geval sneller voor een bal dan waterman zou doen. En nilsson speler van het jaar? die heeft enkele goede wedstrijden gehad, maar niet een heel seizoen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |